Aan het halsstrekken ga ik ook werken in de lessen, ze pakt de langte die je haar geeft niet maar gaat steeds harder lopen en gooit 'er kop omhoog.
De mindergoede die hiertussen staan zijn alleen de ettermomenten van haar denk ik zo..?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

OoappeloO schreef:Dankjullie wel!
Aan het halsstrekken ga ik ook werken in de lessen, ze pakt de langte die je haar geeft niet maar gaat steeds harder lopen en gooit 'er kop omhoog.
De mindergoede die hiertussen staan zijn alleen de ettermomenten van haar denk ik zo..?

Hier rijden we nog in, vaak zat kan je niet eens meer rijden, dan krijgen de pezen te veel te verduren! 
_Ro0sj_ schreef:ik ga helmaal met Bonnie_Theun mee!
super leuke merrie!
Dat is ze ook ondanks alles
Bonnie_Theun schreef:Wat een leuk paard!
Er zitten ontzettend goede momenten tussen, maar ook minder goede, maar dat geeft niet. Wat je wel zou kunnen doen tussendoor is haar lengte geven in de hals en haar zo richting het halsstrekken te rijden, dus dat ze ook goed over de rug heen komt, dit kun je zowel in de stap, draf en galop doen.
Verder heb ik geen commentaar voor je! Succes met haar!
Gekke naam? Waar slaat dat op?
Niet alleen kijken he, ook wat achterlaten, kan wel tips gebruiken! 
OoappeloO schreef:Jaa Lorna heeft spieren erbij gekregen op 'er schouders, dus t ligt vanvoren te krap en komt van achteren omhoog, het klapperd gelukkig niet!
Oja van mn voeten, tsja k heb wel eens richting aanwijzers of is steek ze af. Komt ook weer door t zadel
K heb de kleinste knopjes die er zijn, en als ik prik met mn spoor merk krijg ik meteen reactie: een diepe, boze bries