. Ik vind de proef wel heel erg braaf gereden naar mijn idee zou het wat activer mogen, wat meer gedruft. Maar het ziet er wel netjes uit hoor! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik vind de proef wel heel erg braaf gereden naar mijn idee zou het wat activer mogen, wat meer gedruft. Maar het ziet er wel netjes uit hoor!
Rensjuh schreef:Hehe ik heb juist vet respect voor jou 'vervoorlezer'! Mijn vriend heb ik voorlopig nog niet zo ver haha, heb je nog tips?;) En daarbij is het best een keer goed dat het zo gaat, want de eerstvolgende wedstrijden zul jij zorgen dat je je proef weer goed kent!
). Verder vind ik het rijden er relaxed uit zien, en kreeg ik niet het idee dat je in paniek was, of zat te balen.
handen stiller houden en meer dragen,,voorwaarts houden.
obelix schreef:het ziet er netjes uit idd.. Al zou je idd wat minder streng in je hand moeten zijn en ik vind dat je m zo af en toe wat teveel been geeft. Is ze niet goed aan je been of wel?
Verder ga ik met een eerdere opmerking mee,ze zou wel wat actiever mogen in het algemeen idd!
Verder vind ik het een erg leuk dier !
.
.
. Niet erg vinden als iets fout gaat. 
ideaal !
maar vind dat je netjes reed hoor.. idd wel iets te streng met de handen maar dat kunnen zenuwen zijn

je voorlezer gaat wel erg snel.... gelukkig leer ik m'n eerste proef meestal uit m'n hoofd
is niet zo heel moeilijk. Volgens mij is dit ook de proef waar ik de laatste keer zo mee in de war raakte (reed per ongeluk de verkeerde kant op raakte in de war toen ik zo lang op de volte moest blijven).
. Verder vindt ik het er niet slecht uit zien, knap dat je nog zo rustig blijft.
dan komt het vast wel goed. IKbenEllen schreef:Zo, deze reactie siert je hoor Sheran![]()
Voorlezen is in de meeste gevallen gewoon vrijwilliggerswerk van ouders en vrienden, en bepaalde reacties hier vind ik zachtjes gezegd niet erg netjes. Die mensen doen ook gewoon z'n best voor ruiters plezier hoor
vindt het al heel wat dat degene dat wil doen. Ik heb t ook eens geprobeerd maar t voorlezen valt mij behoorlijk tegen
zo makkelijk is het niet.

IKbenEllen schreef:Zo, deze reactie siert je hoor Sheran![]()
Voorlezen is in de meeste gevallen gewoon vrijwilliggerswerk van ouders en vrienden, en bepaalde reacties hier vind ik zachtjes gezegd niet erg netjes. Die mensen doen ook gewoon z'n best voor ruiters plezier hoor
. Ik denk dat daar het impulsverlies en het gerommel vandaan komt. Hij was ook wel slecht aan het been die dag - normaal kan ik dat veel beter oplossen door flink eraan te rijden.
.
.
.