Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lieke4quike schreef:en niemand doet alles perfect, zelfs Anky Vergrunsven niet.
lieke4quike schreef:VERDER VIND IK HET HEEL GEMEEN EN BOT OVERKOMEN dat jullie alleenmaar zeggen hoe slecht
en paardonvriendelijk het is. En dat jullie de hele tijd doorzeuren over hetzelfde.
<-- waar is het advies? het opbouwende?Citaat:Je houding is echt erg, ook het spoortje dat prikt viel mij op. Verder loopt je paard nergens ontspannen, behalve met het uistappen.
Citaat:Tsja... wat moet ik hier nu van zeggen behalve dan: neem les.
En doe die sporen af.
met nog een belachelijkmakende smilie erachter, ja dat geeft TS vertrouwen hoor pfffCitaat:Ik wil echt niet bot overkomen..
Maar als je zegt dat je nu al veel vooruit bent gegaan, wil ik toch echt wel weten hoe het er daarvoor dan wel uitzag
Mellanii schreef:ik vind het er echt stukken beter uitzien!!
ik heb even je vorige topic gezien en het is echt super vooruit gegaan.
Enja, dat sommige mensen hier weer alleen naar de problemen zoeken en waarschijnlijk niet eens de moeite nemen om je vorige topic in te kijken, moet je niks vanaan trekken
Ga zo dooren dan komt het helemaal goed hoor!
lieke4quike schreef:p.s. ik vind de reactie van ania heel erg grappig, bij jou is het hoogste punt de shoft. Dat is dus NIET zoals het hoort te zijn. Wat jij tekend is een soort "lang en laag" maar als het lang en laag is, moet de hals wat langer zijn.
Wendy schreef:En doe die sporen af.
lisaamor schreef:Wendy schreef:En doe die sporen af.
inderdd