@bellie - nee, maar dat is idd wel een leuk idee
wij gaan binnenkort zoeizo een grappige pas de deux rijden samen
dus dan zal ik fotos plaatsen met roos dr op! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wij gaan binnenkort zoeizo een grappige pas de deux rijden samen
dus dan zal ik fotos plaatsen met roos dr op!
Saskiaatje schreef:Zo, pff, wanneer kom jij mijn paard uitbrengen?
Wel dan geen fjord maar een echte haf 
lijkt me leuk hoor, maar een beetje ver weg
Nicky_ schreef:Saskiaatje schreef:Zo, pff, wanneer kom jij mijn paard uitbrengen?
En mijne mag je ookWel dan geen fjord maar een echte haf
Rijden ziet er zoals we gewend van je zijn netjes en ontspannen uit
GinnyBanshee schreef:een echte haflijkt me leuk hoor, maar een beetje ver weg
![]()
bedankt voor de leuke reacties

Noukie schreef:Dancer! Inmiddels weer in zn zomerjas
Morgen nog even hard oefenen (he Roos) en dan zondag mooi weer even knallen in de ring!

!
erg leuk om te lezen

vind dancer echt onwijs leuk 
maar mijn bijrijdster voor missy helpt ook vaak met charlie en binnenkort ook de nieuwe, dus het valt allemaal wel mee
alleen een paar dagen rijd ik 3 (soms 4 met dancer erbij) en mest ik 3 stallen uit, dan ben ik wel moe hoor
haha goed voor me ! Lowara schreef:hehe die 2 friesjes op de achtergrond staan zo leuk te neuzen samen
Dat was ook het eerste wat mij opviel
Maar ach een fries weet ook de aandacht te trekken..GinnyBanshee schreef:nee gelukkigmaar mijn bijrijdster voor missy helpt ook vaak met charlie en binnenkort ook de nieuwe, dus het valt allemaal wel mee
alleen een paar dagen rijd ik 3 (soms 4 met dancer erbij) en mest ik 3 stallen uit, dan ben ik wel moe hoor
haha goed voor me !
GinnyBanshee schreef:bedankt voor de leuke reacties![]()
![]()
@bellie - nee, maar dat is idd wel een leuk ideewij gaan binnenkort zoeizo een grappige pas de deux rijden samen
dus dan zal ik fotos plaatsen met roos dr op!