Wat zegt jou vriendin of waar ze mee in discussie was dan waarom je niet op een fries zou kunnen rijden? Ik heb al heel wat friezen onder me kont gehad voor mijn werk en rijd op dit moment nog 2 merries waaronder 1 in de M1. Dus ja kan dacht ik wel
Het is de bedoeling dat ik straks ook op mn friesje ga rijden als ze 3 jaartjes oud is. Dus waarom niet. Ik heb wel gehoord dat de ruiters met een fries op wedstrijden soms minder punten krijgen.
Dat is ook een fabeltje. Heb eens bij een jury geschreven die op een gegeven moment de beste ruiter met fries was in wedstrijdverband. En dan niet magere z-werdstrijdjes. Wat ze exact reed weet ik niet meer..
Nou kijk, Iedere jury heeft zijn voorkeur maar mogen je daar niet op af punten dat is simpel zat. Maar ik heb wel bepaalde juryleden (van de oude stempel) en die vinden het echt taboe. Maar wie weer houdt dat er van om niet op wedstrijden te gaan? Een paard is een paard
Het zou echt met de dracht te maken hebben dat mensen erover praten. Vorig keer is de merrie tot een dag voor de bevalling door gereden ook voor de kar en kwam een super veulen uit (v. Ielke) Ik heb de merrie vandaag ook weer gereden en los een klein sprongetje laten maken van mij mag ze alles doen waar ze zin in heeft