Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
emilyloveyou schreef:Warschijnlijk geef je gewoon verkeerde hulpen.
Mijn paard had dat ook,
dat weet ie gewoon niet wat ie moet doen. & jij geeft maar constant benen.
enzo,
. Tenminste als je zeker bent dat hij correct wijkt op de voltes enz (op de volte kunnen ze ook over de schouder weglopen om het makkelijker te maken). kynshiri schreef:hij neemt je in het o'tje. Tenminste als je zeker bent dat hij correct wijkt op de voltes enz (op de volte kunnen ze ook over de schouder weglopen om het makkelijker te maken).
Doet hij het ook als je bv eerst bij de F een halve volte halve baan maakt (of anderhalve indien nodig) en van daaruit gaat wijken over de middenlijn? Doe dat ook eens vanbij de E of de B.
maar bovenal: les!les!les!
love_u schreef:kynshiri schreef:hij neemt je in het o'tje. Tenminste als je zeker bent dat hij correct wijkt op de voltes enz (op de volte kunnen ze ook over de schouder weglopen om het makkelijker te maken).
Doet hij het ook als je bv eerst bij de F een halve volte halve baan maakt (of anderhalve indien nodig) en van daaruit gaat wijken over de middenlijn? Doe dat ook eens vanbij de E of de B.
maar bovenal: les!les!les!
nee dan niet het is echt als ik bij a gaat afwenden en ook als ik bijv gewoon wil gaan afwenden doet hijj daat ook
love_u schreef:maar deze eigenaren hebben dat hem niet geleerd maar het is gewoon al 2 maanden bezig maar pas had ik ook wedstrijd ( toen nog B) maar toen deed hij afwenden bij a super goed en was ik ook 1e met 219 punten
Je zou maar een oen zijn als je dat doet...
als je daar niet meteen aan werkt heb je dus een probleem...)
Als hij echt een probleem heeft, is het ook een idee om hem even na te laten kijken. PattyOosten schreef:Wijk eens van de hoefslag af in plaats vanaf de A. En je MOET trouwens niet starten hoorAls hij echt een probleem heeft, is het ook een idee om hem even na te laten kijken.