en wat fijn dat je op haar mag en kan rijden (ben jaloers op je) Nee hoor geniet er maar lekker van.Ga wel een keer met je mee om te kijken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en wat fijn dat je op haar mag en kan rijden (ben jaloers op je) Nee hoor geniet er maar lekker van.
.
het is een leuk beestje geniet er maar van ik zal het niet tegen paiti zeggen
, maar western kan ze al
ze is zo ingereden met alles er op en er aan... ben alleen overgegaan op dressuur omdat ik het zelf niet meer leuk vond... dressuur rijden is meer iets voor mij... maar de slidings zitten er nog steeds in hoor
moeten we ook maar eens een foto van proberen te maken, tas.
(en... check even mn profiel
heb hem vernieuwd
)
drea schreef:wat is ze leuk he![]()
, maar western kan ze al
ze is zo ingereden met alles er op en er aan... ben alleen overgegaan op dressuur omdat ik het zelf niet meer leuk vond... dressuur rijden is meer iets voor mij... maar de slidings zitten er nog steeds in hoor
moeten we ook maar eens een foto van proberen te maken, tas.
zie je morgen(en... check even mn profiel
heb hem vernieuwd
)

) wel even kijken voor een leuk westernzadeltje, maar wel een zwarte dan hoor! haha!

drea schreef:misschien kunnen we over een tijdje (als ik weer geld heb) wel even kijken voor een leuk westernzadeltje, maar wel een zwarte dan hoor! haha!
en misschien heb ik ergens bij mn ouders nog wel een hoofdstel liggen, zal eens kijken... maar dat merk je dan wel als hij opeens in de kast hangt![]()
en jij mag foto's pikken hoor, geen probleem
lijkt me heerlijk voor de buitenritten voor ons