Ik en mijn nieuwe verzorpony @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nijntje01

Re: Ik en mijn nieuwe verzorpony @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 22:31

wow naadje wat is drea toch een plaatje he. Kwijl en wat fijn dat je op haar mag en kan rijden (ben jaloers op je) Nee hoor geniet er maar lekker van.
Ga wel een keer met je mee om te kijken. Tong uitsteken

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 23:02

ziet er goed uit natas alleen moet je haar maar omscholen naar western vind ik het nog leuker ROFL .
nee hoor geintje Tong uitsteken het is een leuk beestje geniet er maar van ik zal het niet tegen paiti zeggen Nagelbijten / Gniffelen

drea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 00:36

wat is ze leuk he Tong uitsteken Tong uitsteken , maar western kan ze al Pling ze is zo ingereden met alles er op en er aan... ben alleen overgegaan op dressuur omdat ik het zelf niet meer leuk vond... dressuur rijden is meer iets voor mij... maar de slidings zitten er nog steeds in hoor Haha! moeten we ook maar eens een foto van proberen te maken, tas.
zie je morgen Knipoog (en... check even mn profiel Haha! heb hem vernieuwd Haha! )

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 13:19

Echt een pracht van een haflinger! Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-08 14:27

drea schreef:
wat is ze leuk he Tong uitsteken Tong uitsteken , maar western kan ze al Pling ze is zo ingereden met alles er op en er aan... ben alleen overgegaan op dressuur omdat ik het zelf niet meer leuk vond... dressuur rijden is meer iets voor mij... maar de slidings zitten er nog steeds in hoor Haha! moeten we ook maar eens een foto van proberen te maken, tas.
zie je morgen Knipoog (en... check even mn profiel Haha! heb hem vernieuwd Haha! )

yep dus nu nog op zoek naar een leuk westernzadel en hoofdstel Tong uitsteken

heb gelijk wat foto's uit je profiel gepikt Knipoog

drea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 16:09

misschien kunnen we over een tijdje (als ik weer geld heb Tong uitsteken ) wel even kijken voor een leuk westernzadeltje, maar wel een zwarte dan hoor! haha!
en misschien heb ik ergens bij mn ouders nog wel een hoofdstel liggen, zal eens kijken... maar dat merk je dan wel als hij opeens in de kast hangt Haha!
en jij mag foto's pikken hoor, geen probleem Tong uitsteken

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 18:01

mooi haflinger zeg!
Vind je houding eigenlijk niet zo bagger
heb wel slechter gezien Tong uitsteken

Veel plezier met je nieuwe vriendinnetje maar dat gaat vast wel lukken Haha! Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 10:23

drea schreef:
misschien kunnen we over een tijdje (als ik weer geld heb Tong uitsteken ) wel even kijken voor een leuk westernzadeltje, maar wel een zwarte dan hoor! haha!
en misschien heb ik ergens bij mn ouders nog wel een hoofdstel liggen, zal eens kijken... maar dat merk je dan wel als hij opeens in de kast hangt Haha!
en jij mag foto's pikken hoor, geen probleem Tong uitsteken

ik zat al te kijken naar boomloos Knipoog lijkt me heerlijk voor de buitenritten voor ons Haha!
doen we een zwart bruine Tong uitsteken

silby: dank je wel,dat plezier zal ongetwijfeld lukken Ja
gisteren ook weer gereden en het was echt super!!