Verder erg leuk paard! Ziet er goed uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sam_amore schreef:M_irella schreef:Wat een leuk paardje zeg!![]()
Alleen bij de laatste foto lijkt je neusriem wel heel hoog te zitten.
Kan dat kloppen?!
hij moet 2cm onder dat bod zitten maar aangezien dat die boten bij hem ongelijk zijn![]()
![]()
dus daarom
zit hij aan de andere kant wel goed

Evelli schreef:even voor de goede orde, als jij op die manier last heb van deze vol, moet je je even melden bij de huisarts voor een doorverwijzing naar de fysio, dat is namelijk echt niet gezond en klinkt als enigzins nekletsel!
pas hier ontzettend mee op want daar hou je, als je nu niets doet, je leven lang last van!
(bij de vandoor-gaan-foto
)
Succes ermee nog! julie_flash schreef:Jeejtje die foto waarop hij er van door gaat! Lijkt me echt eng zeg..maar ik vind het wel een erg leuk paardjeSucces ermee nog!
. Ik vind het een knap paard en je hebt hem al leuk aan het lopen voor zo een jong dier. sammy1 schreef:whaha,
echt gaaf die foto waarop die vandoor gaat,
ik vind hem best goed gaan voor zo n jong diertje,
echt een super leuk paardje heb je.
tallechie schreef:Wat een leuke en grappige foto's... ziet er goed uit voor zo'n jong dier! Succes nog

?? die overigens er heel cool bij staat te kijken... Valencio schreef:Leuk paard hoor, lekker pittig is hij.
En wat een timing van die gave actiefoto!! Goeie fotograaf.
Op de achtergrond spot ik daar nou nog een leuk bontje?? die overigens er heel cool bij staat te kijken...
) Eva_Arno schreef:haha en ik vond dat de mijn 3.5 jarige al lastig deed..valt me nog erg mee met deze foto! sorry moest er ook om lachen..wel jammer van je cap zeg.
mooi paard, loopt verder mooi! (op die ene foto na)