Felicia (haflinger) @ onderlinge dressuur wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

feliciaa

Re: Felicia (haflinger) @ onderlinge dressuur wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 20:11

Mijn handen gaan inderdaad een beetje heen en weer maar zoals ik hier boven al zei was het vooral omdat ze heel druk was en omdat ik mijn teugels telkens korter moest pakken, omdat ze als ze ontspant zich nogal opkropt en ik dus steeds weer geen contact heb, ik weet dat ik dit eigenlijk op moet lossen door haar naar mijn hand toe te rijden doormiddel van voorwaarts te gaan maar ik moet in de proef toch een beetje stuur hebben.. Maar ik ben absoluut niet aan het trekken of zagen in haar mond (dan had de proef er ook niet zo rustig uit gezien wat dit had ze absoluut niet van mij gepikt).

@ DennisSjje: Bedankt voor je reactie Lachen

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 13:34

Ziet er wel redelijk uit Ja
Probeer je op de aandachtspuntjes die al eerder genoemd zijn te richten en dan komt het wel goed!

Ik ben ook wel benieuwd naar je punten trouwens Lachen

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 21:11

Dankje Lachen
Mijn punten waren 182 met als kritiek dat de middendraf en middenstap meer moesten worden getoont en dat ik meer moest wijken..

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 21:15

Mooie pony, maar met ana de teugel rijdne meot je neit gaan zagen... ik zag je duidelijk zagen op het filmpje ne je handen rechterop voor de rets leuk hoor Knipoog

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 21:21

zoals ik al eerder heb gezegd ben ik dus absoluut niet aan het zagen, dit zou deze pony ook nooit van mij accepteren en dan was ze lang niet zo ontspannen geweest, de reden dat je mijn handen ziet bewegen heb ik hierboven al opgeschreven die kun je dus daar even na lezen Knipoog Ik wil er nog even bijvoegen (na het filmpje nog een keer gezien te hebben) dat vooral op de korte zijde vlakbij de filmer je mijn binnenhand ziet bewegen, dit deed ik omdat mijn pony anders kijkt naar haar vriendinnetje in de inrij baan ernaast en ze misschien weer uit de baan springt..