Wannabe-welsh-hengst Pharaon ook!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Wannabe-welsh-hengst Pharaon ook!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 21:37

kleinelinda schreef:
Het is toch beter als je er toch even nog iemand anders naar laat kijken of gelpad onder het zadel ofzo probeerd. Misschien werkt het. De cap is inderdaad eigen keuze maar ik vind niet dat je er om moet gana lachen en steeds in camera moet kijekn van heb je dat gezien. Zo komt het tenminste bij mij over

Ik was met mijn vriend aan het communiceren Clown als je met iemand praat kijk je die persoon aan Clown Kan ik toch niets aan doen dat hij ook ineens de persoon met camera was? Gelpad onder het zadel word, bij gebrek aan zadel, moeilijk...

ni3ki3: dat vond ik nou ook Clown Het is al erger geweest toch? Nagelbijten / Gniffelen

roosje_ : wie zegt dat ik zo geen dieren op stal heb staan? Haha! Deze jongeheer gehoorzaamt, zoals ik al zei, prima aan mijn hulpen als ik echt serieus rijd. Maar ik was niet serieus aan het rijden, de stukken waar ik wel serieus rijd (en het ook aan mijn hoofd te zien is dat ik serieus ben) zie je hem wel prima lopen Knipoog Maar natuurlijk kan je ook dit bericht negeren net zoals de andere 10 waar ik zeg dat hij prima kan luisteren als ik dat van hem vraag!

Ellepel: Laat maar komen Clown

oakland: Phara is idd geen doorsnee pony'tje. Integendeel,hele aparte persoonlijkheid en idd: leven in de brouwerij! Ik zal hem eens laten filmen waar ik hem constant bezig houd Knipoog Ziet bokt vanzelf hoe braaf de pony is als je hem maar genoeg te doen geeft.

Carmennn: wat bedoel je daar precies mee? Lachen (met 'dit topic zal ik heeeel vaak tegen komen' dus)
Vind het ook wel leuk. Als ik wil dat hij gehoorzaamt doet hij dat ook Clown

LisaW: je hebt er vast overheen gelezen: 4 dierenartsen, ontelbaar veel echte kenners (die echt al jaren en jaren tussen paarden enz zitten) en verschillende Nh-ers. Allemaal zonder het van elkaar te weten zelfde conclusie 'prettig gestoord'
Met longeren doet hij dit evenzeer en op weide is hij zo mogelijk nog erger *LOL* veel te veel energie die pony! (en ja hij komt dagelijks buiten *LOL* hij krijgt dan om de zoveel minuten zijn tikken en dan vliegt ie bokkend door de weide en dan staat ie weer een uur oid rustig te grazen, en dan gaat ie ff rustig draven enz Clown)

Fiffill: idd, ontzettend veel streken. Op stal is het ook een heerlijke grapjas maar toch blijft geen enkele pony beter uit je persoonlijke ruimte als deze. Lachen

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:38

pharagirlke schreef:
Zo zie ik het ook QS Deze pony heeft geen enkel probleem. Geen pony die zoveel respect heeft voor mensen als deze. Lachen Dat is hem echt wel geleerd. Zoals ik al zei: als ik zeg 'we doen het zo!' dan doen we het ook zo. maar de pony mag ook een lolletje van mij Knipoog Hij mag gerust wat spelen van mij. Zou niet weten waarom ik hem dat zou ontnemen Clown

Als hij zoveel respect voor je heeft, waarom wacht hij dan niet even tot jij hem toestaat om lollig te doen (of waarom sta jij dat dan toe als je een deftige dressuurproef wil rijden) en waarom wil hij dan niet even dressuren omdat jij het van hem vraagt? (en mag ik er even op wijzen,, dressuur is geen mishandeling als hij in orde is en jij niet in zijn rug bonkt) En dan nog, hij kan dan wel een beetje respect voor je hebben, hij is nog steeds de baas, ook in een kudde mag een paard niet zomaar op elk moment doen waar hij zin in heeft hoor. Volgens mij doe je er geen goed aan door hem gewoon te laten doen en het niet op te lossen, paarden die de baas zijn mag je door en door kennen, luisteren gaan ze niet doen als ze er geen zin in hebben.
Laatst bijgewerkt door Lord_Ik op 06-01-08 21:49, in het totaal 2 keer bewerkt

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:39

je hebt geen zadel? en als je aan het paardrijden bezig bent neem ik aan dat je niet met een ander bezig bent

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:40

Ten eerste, wat een leuke pony, en diep respect voor hoe netjes je blijft zitten.
Maar ik vind dit er niet uit zien als bokken uit joligheid, meer als uit protest. Als die inderdaad helemaal gezond is en buiten wel braaf is, zou ik lekker met hem gaan buitenrijden, en hem en jezelf niet pesten met dressuur.

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:41

Ondanks al dat commentaar hierzo, vind ik wel dat die een hele leuke draf heeft en toch mooi kan lopen hoor Knipoog

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:42

Laat maar meiden, mevrouw is alleen maar uit op een Rel topic Vork

pharagirlke schreef:
Heee jongens! Ik ben weer thuis en reken maar dat ik twee reltopics heb geopend Bloos Extreme duivel

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:44

Roosje_ schreef:

pharagirlke schreef:
Heee jongens! Ik ben weer thuis en reken maar dat ik twee reltopics heb geopend Bloos Extreme duivel

Dat vind ik echt dieptriest wat je gedaan hebt.
Overigens staat er nog niet eens is dat ze uit is op een reltopic.
De waarheid verdraaien is ook een kunst hoor.....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:46

Dieptriest vind ik nogal zwaar overdreven. Ik vind het eerder nogal jammer dat er weer over "typisch bokt" wordt gesproken terwijl TS (die al jaren op bokt zit) echt wel wist wat dit soort foto's voor reacties oproepen.

Maar goed, eigen keus hoor Lachen

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:47

Roosje_ schreef:

pharagirlke schreef:

Het wil niet zeggen dat ze uit is op een reltopic. Kan ook zijn dat ze 2 topics opende, in de hoop op leuk commentaar, en alleen maar (as always) commentaar heeft gekregen van bokt.

Nou meid, wat ik zie, is een lekkere pony, die lekker doet waar hij zin in heeft. Eens wat anders dan al die opgekropte paarden die ik hier genoeg langs zie komen.

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:49

Trouwens wel triest dat jullie haar berichten gaan zitten nazoeken op achtergrondinformatie. Lekker levenloos, niet? Zelf volgens mij meer uit op een rel dan zij Hyper!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 21:50

roosje: wil je er bij zeggen dat het uit de Pennypatrouille komt en het daar echt met een hele vette knipoog opgenomen word *LOL* Phara is daar bekent en zo weet de PP al dat het over Phara gaat *LOL* Het is dus niet bedoelt als reltopic maar stiekem wist ik wel dat bokt minstens zo goed on steigeren als Pharaon zelf! Misschien Bart een keertje vragen daar ook een DA bij teh alen *LOL*

maximee: thanks Lachen

twinklebel: in de zomer doen we haast niets anders maar in de winter om zijn conditie wat op pijl te houden moet dit helaas Knipoog Het weer is te slecht om nu buiten te gaan Lachen het is spekglad in ons bos Knipoog

kleinelinda: lieve schat ik was wat aan het dollen. Als ik echt serieus rijd (nogmaals) doe ik dat niet. Clown Sorry dat ik geen associale dressuurruiter ben Nagelbijten / Gniffelen

Lord Ik: nogmaals: als ik hem dat vraag doet hij dat ook maar vandaag was niet bedoelt als serieus rijden met hem. Helemaal neit zelfs. Eerder als dollen, de momentend at ik het hem vraag doet hij het echt wel Knipoog Maar als jij wil geloven dat hij geen respect heeft voor me: go ahead Knipoog ik weet beter. En tuurlijk is dressuur geen mishandeling, ik rijd potverdikke niets anders *LOL* Kijk, wiskunde op school is ook geen mishandeling maar toch verfoei ik het. Maar ik heb het nodig dus ik doe het máár ik geef mezelf wel af en toe afleiding door te praten/spelen met mijn buur. Phara is ook zo; Dressuur is geen mishandeling, het is goed voor hem dus hij doet het wel. Máár hij wil wel af en toe wat dollen Clown

cayenne; wist ik idd, vandaar mijn PP reactie idd casperrr Knipoog als ik daar zeg: 'reltopic!' zeggen zij : 'pharaon' Clown Echter ind e regels staat dat je zelf het verloop van je topic bepaalt en eh, hoor je me klagen? Clown

Flowerpull is net nieuw bij PP en wist al over wie ik het had bij 'reltopic' *LOL* ik kén bokt simpelweg en ik wil mensen die Phara ook kennen deze foto's laten zien. Dat ik rotcommentaar krijg neem ik er bij, bokt is eenforum waar iedereen vrij kan spreken. Knipoog Maar ik ga me niet laten tegen houden om dan deze foto's te plaatsen. Al die dingen doorsturen is een hels karwij en dit is zovele makkelijker *LOL*
Zie je wel dat bokt ook afleiding nodig heeft na al die serieuze dressuurtopics *LOL* en toch is er niemand die begrijpt dat deze kleine rakker zich wil uitleven *LOL*

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:51

Net nieuw? Ik voel me zwaar gekwetst Scheve mond

En ik begrijp je volkomen, ik vind dit een heerlijke afleiding.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 21:52

Flowerpull schreef:
Net nieuw? Ik voel me zwaar gekwetst Scheve mond

En ik begrijp je volkomen, ik vind dit een heerlijke afleiding.

ahahhahaha juist Bloos jij bent van nick veranderd Bloos ooooooooh sorryyyyyy! Vergeef me Vriendjes zijn? *ik schaam me diep* Ik ik ik...Ik heb je verward Bloos
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 06-01-08 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:52

Sommige van jullie beginnen al te gillen voor goed t topic hebben gelezen. Sigaar

meerdere malen noemt ze op dat dierenartsen ( en nee, niet 1) al hebben gekeken naar Pharaon.
Ook het eeuwige gezeur over de cap komt weer naar boven.

Bokt zal altijd bokt blijven.

Ik heb iig respect voor je dat je zo kan rijden!!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:53

Wat stoer dat jij hem zo kan laten steigeren enzo Cool

Hij heeft er echt lol in Ja

phaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:53

Pharaon is een heel leuke pony...

Hij speelt enorm graag en hij deed net zo gek nadien als hij los op de wei stond. Hij is ongelofelijk impulsief en dat maakt die kleine viervoeter ongelofelijk grappig. (mijn mening)

Hij is een grote knuffelbeer (zeker met wintervacht nu) en hij speelt gewoon de hele tijd. Voor zover ik iets van paarden weet, luistert hij goed naar de hulpen en kan hij ook werken. Hij heeft stukken heel mooi gedraafd en gewerkt.

Dat 'steiger'-stukje waar kennelijk iedereen ongelofelijk door geschokt is, is zijn manier van stoom aflaten en gewoon heerlijk te dollen met pharagirlke.

Flowerpull: blij dat iemand het ziet zoals jij het ziet, dat iemand verder kijkt dan wat die op het eerste zicht ziet.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:54

QuijoSavan schreef:
Heb het niet over fysiek, maar jij maakt er nu een lolletje van dat hij zo reageert. Ik zie dit juist als dominantie of een ander probleem (daarvoor ken ik de pony niet goed genoeg voor). Juist 'een' filmpje van het gestuiter okeej, maar door alleen maar foto's van gesteiger en een 'gecomprimeerd filmpje incl.' muziek met gestuiter geeft een beeld alsof je het beziet als humor.

offcourse, iedereen moet sago boos kijken en z dressuur rijden! welkom op bokt
sneue trieste mensen weten het altijd beter, verbeter de wereld begin eens bij jullie zelf.
ik vind het een ontzettende kicke poownie!

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:54

Ja echt gaaf. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Als ik m met de zweep mep, doettie niks Nagelbijten / Gniffelen

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:55

Ontzettende kicke poownie Rock-on, dudes!

I agree Ja

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:55

kleinelinda: lieve schat ik was wat aan het dollen. Als ik echt serieus rijd (nogmaals) doe ik dat niet. Sorry dat ik geen associale dressuurruiter ben

wat bedoel je hier nou weer mee??? Dat dressuur ruiters aso 's zijn? als je ene zadel hebt probeer eht dan eens met een gelpad? ik geef je alleen maar een tipje sorry hoor

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:56

Flowerpull schreef:
Ja echt gaaf. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Als ik m met de zweep mep, doettie niks Nagelbijten / Gniffelen

Dit is niet expres hoor dit doet hij zelf

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:57

Carmenn_ schreef:
Whaha, idd dit topic zal ik heeeel vaak tegen komen.

Leuk toch dit, beter dan een kant en klaar Z paard. Waar je helemaal niks voor hoef te doen.

ik kan er niks aan doen maar ik kan me hier echt aan irriteren, voor een Z paard moet je ook werken, het kan nooit dat je ergens niks voor hoeft te doen

ts: ik vind het echt een wijs ding om te zien, kan heel mooi lopen Lachen
wel een gekke pony, daar kan je volgens mij onwijs mee lachen
veel plezier verder met hem Haha!

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:58

Volgens mij is HAW wel voor rijtechnisch commentaar en die wil je niet op dol-filmpjes en dan staat dit topic dus verkeerd,, en daarbij bewijs je je vriend dus evengoed verre van dat deze pony geen dressuurproefje kan lopen want dat kan hij volgens jou wel.
Laatst bijgewerkt door Lord_Ik op 06-01-08 22:04, in het totaal 2 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:59

kleinelinda, lezen is een kunst ze heeft er namelijk bijgezet dat ze geen zadel op heeft, en dan kom jij met een gelpad?
eerst lezen daarna gillen.

zegguh ontopic: waar zijn je kick ass sporen en mega lakleren laarzen Haha!

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:00

Idd een gave pony Haha!
Goed dat je dr op kan blijven zitten zonder zadel Bloos.. doe het niet zo 123 na Vork