kleinelinda schreef:Het is toch beter als je er toch even nog iemand anders naar laat kijken of gelpad onder het zadel ofzo probeerd. Misschien werkt het. De cap is inderdaad eigen keuze maar ik vind niet dat je er om moet gana lachen en steeds in camera moet kijekn van heb je dat gezien. Zo komt het tenminste bij mij over
Ik was met mijn vriend aan het communiceren
als je met iemand praat kijk je die persoon aan
Kan ik toch niets aan doen dat hij ook ineens de persoon met camera was? Gelpad onder het zadel word, bij gebrek aan zadel, moeilijk... ni3ki3: dat vond ik nou ook
Het is al erger geweest toch? 
roosje_ : wie zegt dat ik zo geen dieren op stal heb staan?
Deze jongeheer gehoorzaamt, zoals ik al zei, prima aan mijn hulpen als ik echt serieus rijd. Maar ik was niet serieus aan het rijden, de stukken waar ik wel serieus rijd (en het ook aan mijn hoofd te zien is dat ik serieus ben) zie je hem wel prima lopen
Maar natuurlijk kan je ook dit bericht negeren net zoals de andere 10 waar ik zeg dat hij prima kan luisteren als ik dat van hem vraag!Ellepel: Laat maar komen

oakland: Phara is idd geen doorsnee pony'tje. Integendeel,hele aparte persoonlijkheid en idd: leven in de brouwerij! Ik zal hem eens laten filmen waar ik hem constant bezig houd
Ziet bokt vanzelf hoe braaf de pony is als je hem maar genoeg te doen geeft.Carmennn: wat bedoel je daar precies mee?
(met 'dit topic zal ik heeeel vaak tegen komen' dus)Vind het ook wel leuk. Als ik wil dat hij gehoorzaamt doet hij dat ook

LisaW: je hebt er vast overheen gelezen: 4 dierenartsen, ontelbaar veel echte kenners (die echt al jaren en jaren tussen paarden enz zitten) en verschillende Nh-ers. Allemaal zonder het van elkaar te weten zelfde conclusie 'prettig gestoord'
Met longeren doet hij dit evenzeer en op weide is hij zo mogelijk nog erger
veel te veel energie die pony! (en ja hij komt dagelijks buiten
hij krijgt dan om de zoveel minuten zijn tikken en dan vliegt ie bokkend door de weide en dan staat ie weer een uur oid rustig te grazen, en dan gaat ie ff rustig draven enz
)Fiffill: idd, ontzettend veel streken. Op stal is het ook een heerlijke grapjas maar toch blijft geen enkele pony beter uit je persoonlijke ruimte als deze.

*ik schaam me diep* Ik ik ik...Ik heb je verward