Flying Fries!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Angelo

Re: Flying Fries!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 08:43

Leuke fries hoor. Daar mag je inderdaad wel trots op gaan zitten. Laat maar zien dat jullie het kunnen !

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 13:34

Mooie fries. Misschien iets meer ontspannen. Dan komt je houding ook vanzelf goed

Onnuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-08 21:47

Esther_20 schreef:
zo zeg gave fries, ik vind dat hij erg goed beweegt voor een fries, voor zover ik daar over kan oordelen! Één van de weinige friezen die minder ouderwets/barok/fors gebouwd is maar erg mooi oogt, soms vind ik ze te rijpaard gefokt zeg maar voor een fries zijnde...maar dat is mijn eigen smaak!
ps: ik hoop dat je snapt wat ik hier mee bedoel!

haha, ja hoor ik snap wat je bedoeld, hij zit een beetje tussen het luxe en het barokkke in, een luxe barokke fries Tong uitsteken
dankjulliewel allemaal iig!

orion1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 16:42

Mirjammie schreef:
Onnuh schreef:
Heey!!

dankje, en je ziet het het kan nog erger als jouw houding he Knipoog Bedankt en de rest natuurlijk ook. En ik ga proberen me losse delen (handen, benen en alles wat daaraan vast zit) iets beter te beheersen Tong uitsteken

haha, daar hou ik je aan! Over een maandje weer foto's waarop je qua houding niet meer van Anky te onderscheiden bent? Dan ga ik dat ook proberen Clown ROFL

Ehhh Mirjam, dat ligt eraan of je de houding van onze Ank bedoelt of van Van Grunsven Tong uitsteken

Mies, hij ziet er alweer een heel stuk beter uit. En jij maakte je enkele jaren terug druk erom dat die te klein en te smal zou blijven Knipoog