Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Echt heel leuk! Hopelijk kan je deze stijgende lijn vasthouden! Succes!
, hij is gewoon erg moeilijk en ik ben nog niet superhandig, dus ik moet de knopjes wat meer zien te vinden en vooral dat zakken vauit de schoft vind ie errruuug moeilijk, dus voor mij word dat dan ook meteen moeilijk. Maar ik heb alweer wat meer hoop, dus we gaan een stapje de goeie kant op

#Ymke# schreef:Pava: Hij drukt z'n rug juist weg als ie hoger gereden word, als ik hem lager/ronder rijd niet. Daar moeten we ook meer naartoe, maarja, parijs is ook niet in 1 dag gebouwd, hij is gewoon erg moeilijk en ik ben nog niet superhandig, dus ik moet de knopjes wat meer zien te vinden en vooral dat zakken vauit de schoft vind ie errruuug moeilijk, dus voor mij word dat dan ook meteen moeilijk. Maar ik heb alweer wat meer hoop, dus we gaan een stapje de goeie kant op
![]()
Revanches: zadel is een prestige doge

Pava schreef:#Ymke# schreef:Pava: Hij drukt z'n rug juist weg als ie hoger gereden word, als ik hem lager/ronder rijd niet. Daar moeten we ook meer naartoe, maarja, parijs is ook niet in 1 dag gebouwd, hij is gewoon erg moeilijk en ik ben nog niet superhandig, dus ik moet de knopjes wat meer zien te vinden en vooral dat zakken vauit de schoft vind ie errruuug moeilijk, dus voor mij word dat dan ook meteen moeilijk. Maar ik heb alweer wat meer hoop, dus we gaan een stapje de goeie kant op
![]()
Revanches: zadel is een prestige doge
Dat had ik wel begrepen hoor Ymke. Je hebt het er zelf over dat zijn neus er meer uit moet en dat bevestig ik. Ik zou 'm niet té rond maken, want dan bestaat het gevaar dat ie er te veel achter kruipt en op die manier de rug wegdrukt. Bewaar in die lage lijn vooral de lengte in de hals, dat wou ik maar zeggen.
, maar dan begrijpen we elkaar

. fijn dat jullie een nieuwe start maken (hij stond nog maar pas geleden te koop toch?). Zolang je er moed en vertrouwen in houdt, zal het wel lukken.
ik weet niet waarom je hem wil verkopen, maar ik hoop voor jou op dat wondertje!!

ponylovertje schreef:Fijn dat het nu in ieder geval weer beter gaat Ymke! Ik hoop voor je dat wat er ook gaat gebeuren, jij tevreden kan zijn met de beslissing. Dus of dat je met goed vertrouwen hem kan blijven rijden, of dat je hem zonder spijt kunt verkopen
off topic; het is trouwens Rome, niet Parijs

, ben gewoon onzeker van mezelf. Moet me ook een schop onder me kont geven, hoe zekerder ik ben, hoe fijner hij loopt!