#Ymke# en Rocky @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Re: #Ymke# en Rocky @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 10:24

Dankjewel Haha!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 10:56

Ziet er goed uit Ymke. Wat voor zadel heb je er nu op liggen dan? Lachen
Fijn dat je wat verbetering hebt.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:00

Hij gaat echt stuk beter nu he? Haha! Echt heel leuk! Hopelijk kan je deze stijgende lijn vasthouden! Succes!

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:04

Ziet er best goed uit hoor Ymke! Ik zou 'm zeker niet te rond maken, maar idd die neus in die lage lijn er wat uit houden. Als hij zo makkelijk zijn rug wegdrukt, zal ie dat zeker doen als je 'm te rond maakt. Dan kruipt ie gewoon achter de teugel. Probeer de hals nog wat te laten vallen vanuit de schoft en blijf lekker van achter naar voren doorrijden, dan komt het uiteindelijk vast wel goed!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:08

Pava: Hij drukt z'n rug juist weg als ie hoger gereden word, als ik hem lager/ronder rijd niet. Daar moeten we ook meer naartoe, maarja, parijs is ook niet in 1 dag gebouwd Haha! , hij is gewoon erg moeilijk en ik ben nog niet superhandig, dus ik moet de knopjes wat meer zien te vinden en vooral dat zakken vauit de schoft vind ie errruuug moeilijk, dus voor mij word dat dan ook meteen moeilijk. Maar ik heb alweer wat meer hoop, dus we gaan een stapje de goeie kant op Haha!

Revanches: zadel is een prestige doge Vingers aflikken

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:20

Wat een stoere foto's van Rock en jou, Ymke! Lachen

Ik vind het er ook goed uitzien. Ja, hij mag mooi rond worden, maar aangezien je daar zo mee bezig bent, komt dat vast goed. Na de ontspanning kun je aan de oprichting gaan werken.

Het zijn in ieder geval erg leuke foto's. Lachen

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:51

#Ymke# schreef:
Pava: Hij drukt z'n rug juist weg als ie hoger gereden word, als ik hem lager/ronder rijd niet. Daar moeten we ook meer naartoe, maarja, parijs is ook niet in 1 dag gebouwd Haha! , hij is gewoon erg moeilijk en ik ben nog niet superhandig, dus ik moet de knopjes wat meer zien te vinden en vooral dat zakken vauit de schoft vind ie errruuug moeilijk, dus voor mij word dat dan ook meteen moeilijk. Maar ik heb alweer wat meer hoop, dus we gaan een stapje de goeie kant op Haha!

Dat had ik wel begrepen hoor Ymke. Je hebt het er zelf over dat zijn neus er meer uit moet en dat bevestig ik. Ik zou 'm niet té rond maken, want dan bestaat het gevaar dat ie er te veel achter kruipt en op die manier de rug wegdrukt. Bewaar in die lage lijn vooral de lengte in de hals, dat wou ik maar zeggen.

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:53

He Ymke, ziet er heel netjes uit Ja
Jullie zijn een leuke combinatie Haha!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:00

Pava schreef:
#Ymke# schreef:

Dat had ik wel begrepen hoor Ymke. Je hebt het er zelf over dat zijn neus er meer uit moet en dat bevestig ik. Ik zou 'm niet té rond maken, want dan bestaat het gevaar dat ie er te veel achter kruipt en op die manier de rug wegdrukt. Bewaar in die lage lijn vooral de lengte in de hals, dat wou ik maar zeggen.

Ok, soms komt het anders over dan bedoeld Haha! , maar dan begrijpen we elkaar Knipoog

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:17

Jullie zijn weer op de goede weg, zo doorblijven gaan en gewoon blijven glimlachen!

Ronacino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 13:06

Ziet er goed uit, en volgns mij zitten jullie weer op de goede weg !

Roel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 10:53

Heey

Ziet er echt goed uit!!

Leuk om het ook eens zo te zien en jou zo te horen zo enthousiast!!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:46

Dankjulliewel, ik kan ook weer lachen op het paard Haha!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:50

Heeyh,,
Echt leuk beestje dat!!
Alleen je kantelt wat naar voren:O
Ik zag andere al zeggen dat je zit verbeterd is, maar ik weet niet hoe het eerst was(A)

LouLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:56

Ziet er leuk uit Lachen. fijn dat jullie een nieuwe start maken (hij stond nog maar pas geleden te koop toch?). Zolang je er moed en vertrouwen in houdt, zal het wel lukken.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:17

Ik kieper idd nog wat naar voren, opzich is mijn houding zo (ook als ik gewoon loop) dus het is extra hard werken om rechtop te zitten op het paard. Maar het gaat al steeds beter.

In princiepe staat hij nog steeds te koop, maar ondertussen blijven we nog wel doortrainen en hopen op een wondertje Bloos

nomes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 00:56

Hartstikke leuk paard hoor! Ik heb jullie vorig jaar op de Jumping Amsterdam gezien en was toen al gecharmeerd van hem Haha! ik weet niet waarom je hem wil verkopen, maar ik hoop voor jou op dat wondertje!!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 07:51

Wat leuk dat je ons toen gezien hebt Haha!
Hij zag er toen wel iets beter uit dan nu qua spieren etc, hij heeft nu 3 maanden blessure/opbouwen achter de rug en is nog erg iel.

Hij staat te koop omdat ik gewoon het gevoel heb dat ik niet ervaren genoeg ben voor hem, maar heb nu een andere instructrice die vind dat dat onzin is. Dus we kijken het nog even aan...

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 10:57

Fijn dat het nu in ieder geval weer beter gaat Ymke! Ik hoop voor je dat wat er ook gaat gebeuren, jij tevreden kan zijn met de beslissing. Dus of dat je met goed vertrouwen hem kan blijven rijden, of dat je hem zonder spijt kunt verkopen Lachen

off topic; het is trouwens Rome, niet Parijs Clown

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 11:47

ponylovertje schreef:
Fijn dat het nu in ieder geval weer beter gaat Ymke! Ik hoop voor je dat wat er ook gaat gebeuren, jij tevreden kan zijn met de beslissing. Dus of dat je met goed vertrouwen hem kan blijven rijden, of dat je hem zonder spijt kunt verkopen Lachen

off topic; het is trouwens Rome, niet Parijs Clown

ik weet dat het rome is, maar parijs is leuker Haha!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 12:32

Ymke !
Ik ben trots op je Party!!

Ik vind de foto's er super uit zien !
En ben blij dat je het gevoel weer even hebt gehad, dan kan
je daar op verder borduren !

En wees verdorie nou eens een keer wat zekerder van jezelf, ipv dat je hoopt op een wondertje Knipoog

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 18:02

Dankje Cin Kusje , ben gewoon onzeker van mezelf. Moet me ook een schop onder me kont geven, hoe zekerder ik ben, hoe fijner hij loopt!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 18:09

vind dat de fotos een veel beter en fijner beeld geven dan de vorige keer en idd niet zo onzker zijn over jezelf en er voor gaan Haha!

chouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 18:20

Hoi Ymke,
Ziet er super uit. En dat terwijl je de laatste keer dat ik je zag het allemaal niet meer zag zitten. De aanhouder wint moet je maar denken.
Groetjes Lien

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 18:28

hey zit jij ook op bokt!
Idd, was het toen einde oefening, weg ermee! Maar een andere trainingsmethode begint langzaam aan te werken!