Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik krijg blaren op mijn handen, doe ik iets fout?Citaat:
Citaat:
Yvonnelind schreef:Je hoeft zowieso de B niet uit te rijden als je meteen L1 mag starten, maar dat mag ze niet want ze heeft zelf nog geen winstpunt in het L1 met die andere. Zodra ze die wel heeft, dan kan ze ook met dit paard meteen overstappen naar het L1 zonder dat ze de 10 punten vol hoeft te rijden.
En van dat geld; het is eerder zonde als je dit paard niet B start zolang het nog mag; ik denk juist dat je veel (prijzen)geld kan verdienen![]()
!!
Elan_GV schreef:Tjeez wat een vreemd en vooral lang commentaar van die ene Siria.. aan dat soor lappen tekst begin ik niet eens.
xxmiszlizzxx schreef:weer super mooie foto`s.
alleen met wat voor sporen rijd je, als ik vragen mag..

pennylivurd schreef:dank je wel Haha!
laat dat je achter paardje maar weg haha
hij is best groot Tong uitsteken
en ja ik moet idd mijn hakken meer uitdrukken maar moet zeggen dat ik het wel eens erger heb gehad Clown
en ja idd nu je het zegt..........mijn handen op foto 1 en 2 Verward
maar verder zit het egt super uit vind het goed dat je het nu zelf ook zie! kan je er tenminste een beetje om denken;)
groetjes maud

Umpiedumpie schreef:Hoi!
Je hebt wel een strenge binnenhand hoor!
Verders leuk paardje

Siria schreef:wel tof dat je hier foto's durft neer te zetten dat zou ik zelf niet zo gauw durven/doen
Elan_GV schreef:Yvonnelind schreef:Je hoeft zowieso de B niet uit te rijden als je meteen L1 mag starten, maar dat mag ze niet want ze heeft zelf nog geen winstpunt in het L1 met die andere. Zodra ze die wel heeft, dan kan ze ook met dit paard meteen overstappen naar het L1 zonder dat ze de 10 punten vol hoeft te rijden.
En van dat geld; het is eerder zonde als je dit paard niet B start zolang het nog mag; ik denk juist dat je veel (prijzen)geld kan verdienen![]()
!!
Nah, dan kan ze mooi wat in de B starten.. L1 worden met die andere en dan overstappen als het prijzengeld binnen is! haha..
Tjeez wat een vreemd en vooral lang commentaar van die ene Siria.. aan dat soor lappen tekst begin ik niet eens.

Umpiedumpie schreef:Elan_GV schreef:Tjeez wat een vreemd en vooral lang commentaar van die ene Siria.. aan dat soor lappen tekst begin ik niet eens.
Is toch grappig die tekst, alleen snap ik niet waarom dat hier geplaatst wordt?
Steph74 schreef:Ge-wel-di-ge tekst van Siria. Zo rijdt (helaas) het gros van de ruiters en amazones; het jammere is alleen, dat juist die mensen zich natuurlijk helemaál niet aangesproken voelen met deze tekst.....zie de reacties hierboven. Het wordt niet begrepen of mensen nemen de moeite niet eens om te lezen. Maar van mij: Petje af, siria! Eén van de weinigen die het werkelijk lijkt te begrijpen........
En idd dat dekje staat geweldig! 
) en soms mag je je hakken wat meer uit drukken, misschien lijkt dit door de moment opnames.. 
Dirkje_ schreef:Wat een mooi paard, zeg!En idd dat dekje staat geweldig!
Verder vind ik dat je wel een sterke binnenhand hebt (ik denk dat hier die tekst ook op slaat) en soms mag je je hakken wat meer uit drukken, misschien lijkt dit door de moment opnames..
Maar verder veel succes met je debuut!

skrolan schreef:ziet er lekker ontspannen uit![]()
en wat een prachtig paard...![]()
X skrolan
Elan_GV schreef:Weten we trouwens al waarom de peesbeschermers er af moesten, ik heb de desbetreffende nog een pb gestuurd.. geen reactie
ik weet het nog stees niet 
Steph74 schreef:Ge-wel-di-ge tekst van Siria. Zo rijdt (helaas) het gros van de ruiters en amazones; het jammere is alleen, dat juist die mensen zich natuurlijk helemaál niet aangesproken voelen met deze tekst.....zie de reacties hierboven. Het wordt niet begrepen of mensen nemen de moeite niet eens om te lezen. Maar van mij: Petje af, siria! Eén van de weinigen die het werkelijk lijkt te begrijpen........
Siria schreef:wel tof dat je hier foto's durft neer te zetten dat zou ik zelf niet zo gauw durven/doen

Steph74 schreef:Nou vooruit, tegen beter weten in een paar hints: tong uit de mond (paard!), paniekoog, teugels zo strak gespannen dat daar minstens 50 kilo aan hangt, kin op de borst (paard!)sporen met wiel constant dwars in de buik........het is maar wat je een ontspannen beeld vindt. Maar het verbaast me niet dat de meesten dit in het geheel niet zien, hoor. Dit gebeurt namelijk dagelijks, overal, met vele, vele paarden.......
StableEnable schreef:Steph74 schreef:Nou vooruit, tegen beter weten in een paar hints: tong uit de mond (paard!), paniekoog, teugels zo strak gespannen dat daar minstens 50 kilo aan hangt, kin op de borst (paard!)sporen met wiel constant dwars in de buik........het is maar wat je een ontspannen beeld vindt. Maar het verbaast me niet dat de meesten dit in het geheel niet zien, hoor. Dit gebeurt namelijk dagelijks, overal, met vele, vele paarden.......
Tong en paniekoog? Nou die moet jij dan denken te zien op de galopfoto. Daar moet je dan toch even op inzoomen. Je ziet geen tong, maar het bruin van zijn onderlip. ik zie ook na inzoomen geen paniekoog.
Natuurlijk, aan ieders rijden valt altijd te verbeteren. Aan het hare, het mijne en het jouwe vast en zeker ook. Maar ik vind dat je hier hevig overdrijft. Lijkt of mensen het op zo'n forum leuk vinden een ander de grond in te stampen. Kleine hint op didactisch gebied. Als je commentaar hebt en voldoende kennis om je dat te kunnen permitteren, vertel mens of dier dan wat je vind dat hij/zij wél moet doen. De aandacht vernietigend richten op wat iemand fout doet is voor beiden tijdverspilling.