Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hanin schreef:Ik blijf het echt een prachtpaard vinden! Dat kleurtje staat super!!! Succes met je debuut.

Keedie schreef:Ach wat een leuk paardje :d
Dat dekje staat echt lief !!
Je komt zeker wel ver als ik het zo zie
Succes met je debuut

Ierepier schreef:Je hebt haar soms wat te diep met rijden en het lijkt alsof ze wel wat op de teugel hangt..
Maar buiten dat vind ik het er netjes uitzien en is het een heel mooi paard!

basisbrok schreef:ik vind het n super mooi dier om te zien
loopt mooi ruim etc!!
heel mooi dier

Zofy schreef:dominiqueS schreef:cap?![]()
Je zit echt een stuk beter dan in je oude topics! En leuk dat je zusje ook lekker met je paard kan rijden.

Jeannine schreef:Leuk dier zeg en je zit er echt netjes op. Alleen jammer van de kwaliteit van de foto's !

ManonR schreef:Wat een mooi paard!
Hele mooie kleur.
Knap van je zusje dat ze ook gaat starten, is nog een hele stap.
Ben niet zo van t commentaar dus gewoon een mooi paard

maar ja dan nog het brengt de nodige zenuwen mee zeg maarRenee__ schreef:Wat een machtig paard (toch?) zeg...
Komt wel goed denk ik. Alleen wat me opvalt, kan het ook verkeerd zien hoor, dat je met wijken beetje je buitenhand over de hals doet. Probeer die gewoon op zijn plaats te houden.

1Flashke1 schreef:Dat paard is geweldig mooi! Ze ziet er ook heel rustig uit, of heb ik dat helemaal verkeerd?

.
NinaElisa schreef:even een oneliner van mij...aangezien ik niet goed ben in t leveren van nuttig commentaar..
maar WAUW .. wat een onwijs gaaf/mooi paard heb jij onder je zeg!!

___Elise___ schreef:ik vind het echt een heel mooi paardje!![]()
![]()
hij loopt ook heel mooi!
lijkt ook leuk met dat eurostar dekje met peesbeschermers!!

)speciallover schreef:Mag ik haar hebben (a)
Ik ben verliefd

MalleLove schreef:jullie passen goed bijelkaar.
Veel Succes met de wedstrijden.

CalanthaMuis schreef:Heel leuk gezicht, vooral je zusje:)
ik deed het haar nog niet na hoor op mijn twaalfde, ben sinds síe leeftijd pas serieus gaan rijden. ik vind het knap!
Nachttmerrie schreef:hoi hoi, ziet er leuk uit maar ik vroeg me af hoe groot de pony/paard is?
xx
(hoezo vraag je dat?
) missanous schreef:Nachttmerrie schreef:hoi hoi, ziet er leuk uit maar ik vroeg me af hoe groot de pony/paard is?
xx
dank je wel
en ze is 1.54m(hoezo vraag je dat?
)
Het ziet er superrr uit! Nachttmerrie"
[quote="missanous schreef:Nachttmerrie schreef:hoi hoi, ziet er leuk uit maar ik vroeg me af hoe groot de pony/paard is?
xx
dank je wel
en ze is 1.54m(hoezo vraag je dat?
)
Het ziet er superrr uit![/quote]