Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!!
Riss schreef:Wat een leuk paard zeg
Veel plezier nog met hem!!
Ben benieuwd hoe de foto's van het rijden zullen zijn,
ik neem uiteraard wel aan dat je die gaat maken

DeEiken schreef:Wauw Nien heb je eindelijk je eigen paardje?
Je mag je topictitel wel wijzigen, hij is geen hengst meer
Maar wat een mooi paard zeg! Ik ben ook heel benieuwd naar rijfoto's straks.
Heel veel succes nog met Noble

Nettieejj schreef:Daar is Noble
Hij is echt mooi, en heeft inderdaad zwijmelgangen!
Nog heel veel plezier met hem, maar dat zal wel lukken
xx
Girlgamer schreef:Toe maar hoor. Wat een leuk beest heb je en nog wel een hengst. Veel plezier ermee!
met goede rijtypische draf.

Robsi_Vigaro schreef:Ik zou het goed rustig aan gaan doen want meestal groeien ze nog flink na een castratie en ik zag op de stand foto dat hij nog wat overbouwd was.
ik stuur je nog ff pm
Robsi_Vigaro schreef:Ik zou het goed rustig aan gaan doen want meestal groeien ze nog flink na een castratie en ik zag op de stand foto dat hij nog wat overbouwd was. Maar wel een gave dravermet goede rijtypische draf.
Met longeren zou ik hem wel gewoon bijzetten. Hoeft niet meteen strak in de bijzet maar een beetje druk mag best hoor. Heb je alleen maar voordelen aan met rijden. Hij vind met bijzet aan de longe makkelijker zijn balans als dat jij erop zit
Maar ik ben benieuwd hoe zijn galop is en hoe hij het gaat doen onder het zadel.
Je hebt wel een super mooie knol
Edit: typfout
Marloessjee schreef:Wauw!![]()
wat een mooi paard zeg !
super!, ziet er goed uit
Het is een mooi ding joh, en ook lekker vol. Aan de longeerlijn ziet het er ook allemaal prima uit. Ik hoop dat je nog een leuke tijd met hem tegemoet gaat.