Potter @ work (Z2 pony)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Leo_bikkel

Re: Potter @ work (Z2 pony)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 19:43

Hey,

leuk paard, jammer dat hij weggaat...
Probeer idd wat minder streng te zijn met je handen. En even een vraagje, je zegt: hij liep wel fijn, en gaat steeds meer verzamelen. Maar als je Z rijd met hem lijkt het mij dat de verzameling wel voor elkaar moet zijn!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 19:45

Ziet er weer goed uit Annermarie! Haha! En die tweede foto is aan je handen en benen te zien ook appuyement volgens mij!

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 19:46

Leo_bikkel schreef:
Hey,

leuk paard, jammer dat hij weggaat...
Probeer idd wat minder streng te zijn met je handen. En even een vraagje, je zegt: hij liep wel fijn, en gaat steeds meer verzamelen. Maar als je Z rijd met hem lijkt het mij dat de verzameling wel voor elkaar moet zijn!

Betekent het dan, dat als je Z rijdt je er niet aan mag werken om hem nóg beter te krijgen?
bedankt verder voor je reactie Lachen

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 19:48

dankje IM Haha!

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 19:48

Leuke foto's hoor!
Ik heb je donderdag nog zien rijden, want toen ging ik bij de les kijken van Chiara&Blacky.
Maar je keek niet echt alsof je me herkende Tong uitsteken
Succes met de verkoop en met je nieuwe paard, is het een paard voor de Junioren of moet je hem zelf nog verder opleiden eerst?

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 19:52

Ik heb het meerdere mensen zien schrijven maar ik heb de ts er niet een keer op zien reageren (of lees ik er overheen?) Maar wat heb jij een strenge handen.... Kvind het er niet lekker uit zien.

Verder wel mooie zit en onwijs leuke pony, jammer dat hij weg gaat.

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 19:54

Ik vind het echt een super mooie pony, maar pas op dat hij niet te kort in de hals wordt.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 20:06

LadyLuna schreef:
Leuke foto's hoor!
Ik heb je donderdag nog zien rijden, want toen ging ik bij de les kijken van Chiara&Blacky.
Succes met de verkoop en met je nieuwe paard, is het een paard voor de Junioren of moet je hem zelf nog verder opleiden eerst?

Ja ik heb je inderdaad zien zitten Tong uitsteken
Ik dacht juist dat jij me niet herkende Bloos Sorry dat ik geen hallo zei Bloos
Nee het is een groen paard (nouja, hij is 4/5 jaar dus hij kan al wel wat) Knipoog

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 20:07

Didoo schreef:
Ik heb het meerdere mensen zien schrijven maar ik heb de ts er niet een keer op zien reageren (of lees ik er overheen?) Maar wat heb jij een strenge handen.... Kvind het er niet lekker uit zien.

Verder wel mooie zit en onwijs leuke pony, jammer dat hij weg gaat.

Hm ik zal er voortaan op gaan letten, op mijn handen dan.
dankjewel verder

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:11

Mooi paardje. Probeer iets meer ruimte te geven en iets minder streng te zijn met je hand.

Verder ziet het er netjes uit

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:37

netjes hoor Haha!

Riannneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:41

Hij ziet er goed uit annemarie, mooie foto's! Echt een leuke pony, en hoe groot is hij eigenlijk?

Maudm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:49

heej
zit er super uit Knipoog alleen soms wat de andere ook zeggen wat te strakke hand ik vond die opmerking wel raar jah ik gah nu over naar de paarden Lachen hoezow je bent hier nog niet te groot voor toch die opmerking lijkt net of jah ik kan er niet meer op rijden dus moet maar weg of hij is niet goed genoeg dus hij moet weg najah veel plezier mee Knipoog ( met je andere paard )

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:52

pennylivurd schreef:
heej
zit er super uit Knipoog alleen soms wat de andere ook zeggen wat te strakke hand ik vond die opmerking wel raar jah ik gah nu over naar de paarden Lachen hoezow je bent hier nog niet te groot voor toch die opmerking lijkt net of jah ik kan er niet meer op rijden dus moet maar weg of hij is niet goed genoeg dus hij moet weg najah veel plezier mee Knipoog ( met je andere paard )

Wat bedoel je precies? Ik kan er niet zo heel veel van maken...

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:55

Vertaald naar het nederlands: Ziet er super uit, alleen zie ik wat de andere ook zien, je hebt een wat te strakke binnenhand. Ik vond je opmerking over dat je over gaat naar de paarden raar, want je bent hier nog niet te groot voor en het komt op mij over dat je hier niet meer op kan rijden of hij niet goed genoeg is dus moet hij maar weg. Nouja, veel plezier met je andere paard.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:57

Zoiets kon ik er ook van maken maar ik vond het zo raar, ik dacht, ik zal het wel niet goed begrepen hebben Clown Die laatste zin bedoel ik, met dat ze er niet meer op kan rijden of hij niet goed genoeg is Verward waar slaat dat op? Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Ilsemarie op 06-01-08 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

beauty05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:58

leuk paard om te zien, suc6

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 21:03

Riannneh schreef:
Hij ziet er goed uit annemarie, mooie foto's! Echt een leuke pony, en hoe groot is hij eigenlijk?

Dankjewel. Hij is 1.43 m Knipoog

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 21:06

pennylivurd schreef:
heej

haha nee het is helemaal niet zo dat ik op de paarden over ga omdat ik Potter niet goed genoeg vind. Er zit nog steeds heel veel vooruitgang in hem dus dat hij niet goed genoeg zou zijn klopt niet, hij kan nog veel meer. Ik ga op de paarden over omdat ik graag aan mijn toekomst wil denken en die zit bij de paarden en niet bij de pony's. Bij de paarden kan ik verder komen. Het wordt gewoon tijd (ik ben immers al bijna 16) om over te stappen. Ik vind het heel erg jammer dat potter daardoor weg moet maar ik heb het er wel voor over en heb ook zin in een nieuwe uitdaging.

marillion

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:13

Hee Annemarie!!

Potter liep erg fijn vandaag vond ik!
je strenge binnenhand is een momentopnamen, want toen ik de foto's stond te maken vond ik helemaal niet dat je een strenge hand had.
Verder moet ik toch ff aan mijn foto kunsten gaan werken Tong uitsteken
Haha, hopen voor je dat watje-patatje goedgekeurd word, en dan kan hij je nieuwe topper worden!!

Prinsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:18

Heeii annemarie !!Heb je al lang niet meer gezien Huilen Gaat wel goed met Potter hee, ziet er mooi uit(voor wat ik op de foto's kan zien) !?Ik ben erg blij voor je dat Whateau je nieuwe paardje wordt , het is ook zo'n leuk dier , dus dat zal wel goed komen !!!!!!liefs janey
P.S hoop je snel weer te zien

CiiSau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:19

ziet er erg netjes uit zeg Clown

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 21:28

Prinsjuh schreef:
Heeii annemarie !!Heb je al lang niet meer gezien Huilen Gaat wel goed met Potter hee, ziet er mooi uit(voor wat ik op de foto's kan zien) !?Ik ben erg blij voor je dat Whateau je nieuwe paardje wordt , het is ook zo'n leuk dier , dus dat zal wel goed komen !!!!!!liefs janey
P.S hoop je snel weer te zien

heee Janey
Dankjewel, ik hoop heel erg dat hij goedgekeurd wordt. Hij blijft daar nog wel een poos staan voorlopig, kan cora hem verder doorrijden.. Lachen
tot snel hoop ik. xx

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:31

Annemarie_ schreef:
LadyLuna schreef:
Leuke foto's hoor!

Ja ik heb je inderdaad zien zitten Tong uitsteken
Ik dacht juist dat jij me niet herkende Bloos Sorry dat ik geen hallo zei Bloos
Nee het is een groen paard (nouja, hij is 4/5 jaar dus hij kan al wel wat) Knipoog

Haha oke, volgende keer zeggen we gewoon hoi Haha!
Ik dacht straks zeg ik hoi en dan zeg je niks terug of kijkt me geen eens aan ofzo Nagelbijten / Gniffelen
Dus ik dacht laat ik dat risico maar niet lopen!
Wel leuk een jong paard, krijg je later hopelijk eer van je werk Haha! Veel suc6!!

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 18:37

Dat dacht ik dus ook Stephanie Tong uitsteken Bloos
Ik hoop ook dat ik later nog veel plezier van dat jonge paard ga hebben! Lachen