Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leo_bikkel schreef:Hey,
leuk paard, jammer dat hij weggaat...
Probeer idd wat minder streng te zijn met je handen. En even een vraagje, je zegt: hij liep wel fijn, en gaat steeds meer verzamelen. Maar als je Z rijd met hem lijkt het mij dat de verzameling wel voor elkaar moet zijn!
LadyLuna schreef:Leuke foto's hoor!
Ik heb je donderdag nog zien rijden, want toen ging ik bij de les kijken van Chiara&Blacky.
Maar je keek niet echt alsof je me herkende
Succes met de verkoop en met je nieuwe paard, is het een paard voor de Junioren of moet je hem zelf nog verder opleiden eerst?
Didoo schreef:Ik heb het meerdere mensen zien schrijven maar ik heb de ts er niet een keer op zien reageren (of lees ik er overheen?) Maar wat heb jij een strenge handen.... Kvind het er niet lekker uit zien.
Verder wel mooie zit en onwijs leuke pony, jammer dat hij weg gaat.
pennylivurd schreef:heej
zit er super uitalleen soms wat de andere ook zeggen wat te strakke hand ik vond die opmerking wel raar jah ik gah nu over naar de paarden
hoezow je bent hier nog niet te groot voor toch die opmerking lijkt net of jah ik kan er niet meer op rijden dus moet maar weg of hij is niet goed genoeg dus hij moet weg najah veel plezier mee
( met je andere paard )
Riannneh schreef:Hij ziet er goed uit annemarie, mooie foto's! Echt een leuke pony, en hoe groot is hij eigenlijk?
pennylivurd schreef:heej
zit er super uitalleen soms wat de andere ook zeggen wat te strakke hand ik vond die opmerking wel raar jah ik gah nu over naar de paarden
hoezow je bent hier nog niet te groot voor toch die opmerking lijkt net of jah ik kan er niet meer op rijden dus moet maar weg of hij is niet goed genoeg dus hij moet weg najah veel plezier mee
( met je andere paard )
Prinsjuh schreef:Heeii annemarie !!Heb je al lang niet meer gezienGaat wel goed met Potter hee, ziet er mooi uit(voor wat ik op de foto's kan zien) !?Ik ben erg blij voor je dat Whateau je nieuwe paardje wordt , het is ook zo'n leuk dier , dus dat zal wel goed komen !!!!!!liefs janey
P.S hoop je snel weer te zien
Annemarie_ schreef:LadyLuna schreef:Leuke foto's hoor!
Ik heb je donderdag nog zien rijden, want toen ging ik bij de les kijken van Chiara&Blacky.
Maar je keek niet echt alsof je me herkende
Succes met de verkoop en met je nieuwe paard, is het een paard voor de Junioren of moet je hem zelf nog verder opleiden eerst?
Ja ik heb je inderdaad zien zitten
Ik dacht juist dat jij me niet herkendeSorry dat ik geen hallo zei
Nee het is een groen paard (nouja, hij is 4/5 jaar dus hij kan al wel wat)