Een beetje een genante vraag :P

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Een beetje een genante vraag :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 01:12

Er kunnen veel dingen voor pijn zorgen: ondergoed, rijbroek, zadel, zit. Je zult ze dus allemaal even moeten uitpluizen Lachen

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 11:12

JE benen moeten vanuit je heup naar achter maar je rug moet recht blijven, alle wervels stevig recht op elkaar gestapelt zodat je stevig zit maar toch kunt meebewegen en bij iedere stap bolt je onderrug een beetje ipv van hollen. Doe alles stukje voor stukje, ik weet het moeilijk maar het kan!

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 19:42

ik had nergens last van met dat maandverbandje, nu heb ik een boomloos zadel en heb al helemaal geen last meer (maar ja ik dressuur ook niet meer haha)

enne Daktarin maakt de huid heel dun, dus dat moet je niet te lang en te vaak smeren Knipoog

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 19:44

een zadelbontje misschien? of zo`n gelding voor op je zadel? en anders denk ik toch dat je voor de gulde middenweg moet kiezen;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 19:49

Josefien schreef:
ik had nergens last van met dat maandverbandje, nu heb ik een boomloos zadel en heb al helemaal geen last meer (maar ja ik dressuur ook niet meer haha)

enne Daktarin maakt de huid heel dun, dus dat moet je niet te lang en te vaak smeren Knipoog

dan kun je beter sudocreme smeren (daktarin gebruik je bij en schimmelinfectie)

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 19:54

Ik denk dat je dan nog beter speciale vaginale creme kan smeren.Van biodermal heb je nu intieme creme die je beschermt ook tegen schuren.DIe legt een beschermlaagje aan.Gewoon te koop bij de etos enz.