Shannonnekke: Wedgewood staat op een boerderij aan de IJsseldijk [dijk richting Olst, Wijhe]

CB: Haha 't zal een gaaf stel zijn Greg en Woods

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
viefdepief schreef:Dankjulliewel!
Shannonnekke: Wedgewood staat op een boerderij aan de IJsseldijk [dijk richting Olst, Wijhe]
CB: Haha 't zal een gaaf stel zijn Greg en Woods
Klijn schreef:Wat een leuk paardje heb je! Je hebt hem ook leuk aan het lopen! Heb even in je profiel gespiekt en een filmpje bekeken waar jullie aan het werk zijn leuk joh! Is hij al wat rustiger met zijn hoofd? (ik heb zelf nou ook een 4,5 jarige waarmee ik net begonnen ben en die kan ook zo lekker met haar hoofd schudden)
viefdepief schreef:Klijn schreef:Wat een leuk paardje heb je! Je hebt hem ook leuk aan het lopen! Heb even in je profiel gespiekt en een filmpje bekeken waar jullie aan het werk zijn leuk joh! Is hij al wat rustiger met zijn hoofd? (ik heb zelf nou ook een 4,5 jarige waarmee ik net begonnen ben en die kan ook zo lekker met haar hoofd schudden)
Ja gaat al stukken beter! Ze was die dag op het filmpje ook wel extreem drukLeuk dat jij ook net met een 4,5 jarige begonnen bent
Si_monee: Zie mijn uitleg een paar post boven jouw berichtje
Obelix: Ja, ze pakt het erg goed opEn inderdaad: oefenen, oefenen, oefenen haha!
Bar: Dank je barVind het zelf ook wel erg leuk.
Shannonnekke: 't is meer aan de kant van Deventer. Boerderij met een kolk in het land en veel paarden in de wei
Kelly, belbellie, HorseMoments, pros_zero & Padoer: Bedankt voor jullie leuke berichtjes!