Pistasche schreef:Is die echt 2 jaar? Dan zou ik niet verder gaan met dit. Dit is niet goed voor zo'n jonge pony. Kan je je dat zelf ook niet voorstellen?
bijna 3 geloof ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pistasche schreef:Is die echt 2 jaar? Dan zou ik niet verder gaan met dit. Dit is niet goed voor zo'n jonge pony. Kan je je dat zelf ook niet voorstellen?

ruitje schreef:@ TS: lopen met lange lijnen? Is ook leuk en afwisselend en daar kan je ook een heleboel mee doen, stemcommando's leren e.d.

saskiakefie schreef:ruitje schreef:@ TS: lopen met lange lijnen? Is ook leuk en afwisselend en daar kan je ook een heleboel mee doen, stemcommando's leren e.d.
nee dat gaat niet, als je achter haar komt gaat ze rennen
.
suus_toes schreef:@ nog even :
ik vind dit heel raar :
eerst is die shet 2 jaar.
dan krijg je commentaar, en zeg je dat die shet 2.5 jaar is.
en krijg je weer commentaar er over heen en zeg je dat ie bijna 3 is.
nou in mijn ogen ligt 2- 2,5 en 3 heel ver uit elkaar.

suus_toes schreef:@ nog even :
ik vind dit heel raar :
yorin schreef:suus_toes schreef:@ nog even :
ik vind dit heel raar :
Mee eens
Pistasche schreef:Ja klopt, van het lange lijnen dat doe ik ook dat die gaat wegrennen als je er achter kom moet je verleren dat is nou de knst van het lange lijnen. Wil jij wel iets anders doen of niet? Je zegt alleen maar. Kan niet dit kan niet dat doet dit doet dan dat.
saskiakefie schreef:Pistasche schreef:Is die echt 2 jaar? Dan zou ik niet verder gaan met dit. Dit is niet goed voor zo'n jonge pony. Kan je je dat zelf ook niet voorstellen?
bijna 3 geloof ik
Pistasche schreef:Ja klopt, van het lange lijnen dat doe ik ook, dat die gaat wegrennen als je er achter kom moet je verleren dat is nou de kunst van het lange lijnen. Wil jij wel iets anders doen of niet? Je zegt alleen maar: kan niet dit kan niet dat ,doet dit doet dan dat.
Ik zeg alleen dat als je wilt lange lijnen dat je dan gewooon het zelf moet willen.. En ik vind dat jullie al erg veel doen met die pony op die leeftijd. suus_toes schreef:2 jaar vind ik ook echt veel te vroeg.![]()
en hoe zo licht bij deze foto :
http://www.mijnalbum.nl/Foto-U6SQI3IE.jpg
die balk zo schuin? (die achter de hindernis op de grond ligt?) 't lijkt als of je hem/haar en eens de bocht om moet trekken of dat hij/zij nog een hele rare schuine sprong moet maken ( om het zo te zeggen!)
**is trouwens bij alle foto's zo maar deze was het meest duidelijk**
en pas ALSJEBLIEFT op dat ie geen blesures aan z'n pezen krijgt !
om het even 'hard' te zeggen : jij bent de gene die het veroorzaakt he! want jij laat hem/haar springen over hindernissen van ongeveer tussen de 50 en de 70 cm.
en als je wilt weten hoe ik daar bij kom : die blauwe 'dingen' ( kan niet op de naam komen) zij al wel ongeveer 40/50 cm hoog en dan nog dat witte emmertje is ook wel rond de 10/20 cm. en dan nog alles bij elkaar op kom je ongeveer op : 60 cm uit.![]()
maar wens je teminste wel heel veel plezier met 'm
Pistasche schreef:Heb ik gezegd dat je geen andere dingen doet datIk zeg alleen dat als je wilt lange lijnen dat je dan gewooon het zelf moet willen.. En ik vind dat jullie al erg veel doen met die pony op die leeftijd.
_Suus_ schreef:mooi beestje
. Bovendien spreken jullie elkaar nogal tegen. Citaat:longeren kan dus niet, wandelen mag niet van de eigenaar en verder heeft ze veel te veel energie voor 'rustige' dingen
Citaat:nou we doen heel veel anderen dingen hoor
Bokt oordeelt weer snel
we doen bijv. longeren , vd, springen, en echt nog veel meer
lisaamor schreef:Pistasche schreef:Heb ik gezegd dat je geen andere dingen doet datIk zeg alleen dat als je wilt lange lijnen dat je dan gewooon het zelf moet willen.. En ik vind dat jullie al erg veel doen met die pony op die leeftijd.
denk je dat wedit de hele tijd doen
zonder pauze.
dat we iederen keer dat we er zijn haar niet alleeen een keer poetsen
Lisa_vD schreef:Wil jij alleen maar springen ofzo? In mijn ogen komten over alsof hij niets kan behalve springen. Er zijn meer dingen te doen met een jonge pony behalve springen. Bovendien spreken jullie elkaar nogal tegen.
Citaat:longeren kan dus niet, wandelen mag niet van de eigenaar en verder heeft ze veel te veel energie voor 'rustige' dingenCitaat:nou we doen heel veel anderen dingen hoor
Bokt oordeelt weer snel
we doen bijv. longeren , vd, springen, en echt nog veel meer