Veel commentaar heb je zelf al gegeven, geef verder wat meer mee met je handen bij het springen. En er moet nog wel wat aan je springhouding gesleuteld worden, maar dat komt wel

Veel plezier nog met haar!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suzeltje schreef:Leuke foto's MarijeWat een mooie pony!
Veel commentaar heb je zelf al gegeven, geef verder wat meer mee met je handen bij het springen. En er moet nog wel wat aan je springhouding gesleuteld worden, maar dat komt wel
Veel plezier nog met haar!
WiskyBokjes schreef:Lieske_ schreef:leuke foto's
Je geeft zelf al commentaar,
Misschien had je (omdat je houding niet zo goed is) Beter even met beugels kunnen springen
ik heb met beugels gesprongen
die rijd fotos die er voor stonden zijn eigenlijk erna gemaakt
Focussed schreef:Wat een leuke pony zeg! Maar volgens mij zit de Pessoa verkeerd. (Hoe ik het geleerd heb is iig anders ).
Jij hebt de haak met de katrol aan het bit zitten, deze moet echter als eerste aan de longeerlijn gemaakt worden. Daarna moet de haak zonder katrol door het bit heen en dan ook weer vastklikken aan de Pessoa. (Dus dan krijg je Bontje, Haak met Katrol aan longersingel, Touw door bit en dan Laatste haakje weer aan de longeerlijn.
Persoonlijk zou ik dan om hem echt lekker over de rug te laten lop en de haak met de katrol aan de singelstoot/ijzertje doen (als je even snapt wat ik bedoel) en dan de laatste haak tussen de benen aan de onderste ring, zodat hij echt laag moet stofzuigen en zijn rug los moet laten. Dan kun je ook nog het ene touwtje wat korter doen dan de andere zodat je stelling kunt vragen.
Je kan de Pessoa in z'n geheel ook nog wat stakker doen, maar daar moet je maar even wat mee expirimenteren. (Zo is hij iig te lang want hij werkt niet in, maar dit kan weer anders zijn als je de haken op ' lang-laag' doet).
Succes
Cynn_x schreef:Super leuke foto's Marije!
Pessoa zit idd nog erg los, maar het was maar ff om te wennen. Dus dat is niet erg.
Verder zit ie niet helemaal zoals het hoort, maar ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen..
niet echt zoveel verstand van ook al hebben me moeder en ik er zelf een.![]()
Vind jij longeren leuk? Ik vind er echt niks aan, ik kan het ook niet!![]()
Dat doet m'n moeder maar, is haar hobby, ofzo. Zei ze zelf.![]()
Maar ja,
je houding bij het springen idd wat verbeteren, maar dat wist je zelf al.
Verder ziet het er gewoon weer erg leuk uit, jullie gaan het zeker vééééérrrrrrr schoppen!
Kus!
Amber_VZ schreef:Wisky!
Pessoa zit idd niet echt zoals het hoort te zitten maar Focussed heeft dat al gezegt! En ook ietsjes strakker en dan zit ie helemaal goed!
En houding is ook allemaal al gezegt.
Dus het enigste wat ik nog zeg is:
Meid, je gaat de goede kant op hoor!
Amber_VZ schreef:Ghahaha als je niet zo ver weg woont, kwam ik wel hoor
Corellaa schreef:Ziet er goed uit zo hoor!
de pessoa wat losser de eerste keer vind ik niet erg, hij moet toch aan die rare dingen wennen he
Ziet er leuk uit hoor, je weet zelf wat je moet verbeteren
areke schreef:Leuke pony, alleen je pessoa zit niet goed.
De uitleg van Focussed vindt ik ook een beetje onduidelijk (maar kan aan mij liggen)
Ik heb de haak met katrol wel aan het bit en dan de andere haak door het bit halen, van buiten naar binnen en dan tussen de voorbenen weer vast maken.
Zo kan je je pony meer voorwaarts neerwaart laten lopen.
Zodra je verder ben en de pony meer getraint is kan je hem eventueel op een hogere stant zetten.
Heb je er geen papier bij gehad waar alles op stond?
Bij mij zat die er wel bij, daar kan je op kijken hoe die precies moet.
Dniekje schreef:Heey
Wisky loopt goed!
Super!
Taat_ schreef:Wisky is zo tof, geweldig beest!
'T ziet er prima uit, hij loopt lekker.
Veel plezier nog met 'm.
liz schreef:Heeey Marije!!
Leuke foto's!:) Leuk pony heb je ook!:)
ik spreek jou!!!
xxx Liz
Nettieejj schreef:Wisky
ze kan goed lopen! En de springfoto's zijn maar moment opnames, dus ik denk dat dat zeker wel moet lukken!
Je kan haar mooi laten lopen, lekker ontspannen en toch geconcentreerd!
Echt, iedere keer gaat het beter! Dus ga zo door en je bent Z
xx
areke schreef:Hij moet ook terug naar de singel alleen dan tussen de benen, de stand waar jij hem nu op hebt die kan je doen als je wat verder ben in training.
WiskyBokjes schreef:Haha dankje Annet
Z zit er niet in hoorZijn nog veel dingen te verbeteren
eertjuh22 schreef:WiskyBokjes schreef:Haha dankje Annet
Z zit er niet in hoorZijn nog veel dingen te verbeteren
dat komt wel goed hoor. zelfs anky moet steeds dingen verbeteren
verder vind ik het er wel goed uitzien.
heb niet zoveel kaas gegeten van een pessoa teugel
heb er nog nooit 1 gebruikt, dus weet ook niet hoe hij goed of niet goed zit.