Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

Dit paard heeft dan volgens mij ook al in de wedstrijden gelopen!
!! 

Lekker actief beestje!Nessah schreef:Leuke foto'sLekker actief beestje!
Dat de longeerlijn in een boog hangt is al gezegd met tips hoe je dit kan voorkomen, wat ik er even aan wilde toevoegen is dat je je lijn in gelijke bogen in je hand moet hebben, zodat als hij gek gaat doen de lijn niet super strak in je hand komt te zitten, dat kan namelijk onprettig aflopen.
( sorry weet het niet zo goed te verwoorden, hopelijk snap je wat ik bedoel.)
Didoo schreef:Het paard moet nog ingereden worden maar heeft al wel wedstrijden gelopen? of lees ik nou heel scheef?

Lord_Ik schreef:Didoo schreef:Het paard moet nog ingereden worden maar heeft al wel wedstrijden gelopen? of lees ik nou heel scheef?
Menwedstrijden voor zover ik begrijp

Lord_Ik schreef:Nessah schreef:Leuke foto'sLekker actief beestje!
Dat de longeerlijn in een boog hangt is al gezegd met tips hoe je dit kan voorkomen, wat ik er even aan wilde toevoegen is dat je je lijn in gelijke bogen in je hand moet hebben, zodat als hij gek gaat doen de lijn niet super strak in je hand komt te zitten, dat kan namelijk onprettig aflopen.
( sorry weet het niet zo goed te verwoorden, hopelijk snap je wat ik bedoel.)
Ik denk dat je bedoelt dat de overschot van de longeerlijn niet in de knoop mag zitten, maar gewoon in mooie lussen in je hand moet liggen zodat als het paard hard trekt de lijn gewoon door je hand kan glijden?

Kimmie_girl schreef:Ohoh daar ga je je handen nog vl aan krijgen.
IK heb zelf ook een tuiger geprobeerd in te rijden Roerkoning bekende tuiger heeft hoog in de sport gelopen.
Met oogkleppen op was die super braaf maar zonder oogkleppen hadden we de poppen aan het dansen!
Vergeet niet dat erg erg sterk zijn en je veel op stem moet rijden want ik had me daar ook behoorlijk in vergist.

Katinkatjuh schreef:Leuk paardje joh! wij zijn laatst met onze klas (opleiding paardenhouderij&sport) naar Kees van der Maat geweest, op stal rond gekeken, en hij heeft een paar paarden geshowt, waaronder Manno, echt een geweldig beestje is dat joh! Hoe meer mensen er voor hem klappen, hoe meer ie gaat lopen showen, echt een geweldig beest, en die draf!
Veel plezier en succes met je paardje!

Je gaat denk ik nog heel veel plezier van haar hebben. 

Wordt vast wel minder, maar bij mij is het er nog niet helemaal uit gegaan. Ach, als ze het maar niet onder het zadel doen
Mooie gangen heeft ze! 
Tancreda4 schreef:vind het een gave merrie, heerlijk sprekend! Dat wilde herken ik welWordt vast wel minder, maar bij mij is het er nog niet helemaal uit gegaan. Ach, als ze het maar niet onder het zadel doen
Mooie gangen heeft ze!
Is Vatricia al onder het zadel?

Jannekee schreef:Maar je hoort de de longeerlijn wel in 2 handen te houden, mét de zweep erbij