!Er zit zeker een stijgende lijn in, netjes hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
Echt super! Ik ga met het commentaar van Paulien mee. Ze blijft inderdaad wat bovenin hangen. Lekker over de rug en veel schakelen dan komt het helemaal goed! Jullie zijn een leuke combinatie! O ja en Scapa choco staat ubergeil!

Kadanzlover schreef:teugels korter zou ik ook niet doen, want ik denk dat Raia zich dan juist korter gaat maken in de hals. maar ook hier weer, aan jou de beslissing

Lianne84 schreef:illousion schreef:maar kan het zijn dat je sporen verkeert omzitte?
Volgens mij ook!
Ik zie wel verbetering met de vorige foto's! Ga zo door, Anky heeft ook niet in één week leren rijden
keelriem losser zoals al gezecht is 
Annash schreef:Kadanzlover schreef:teugels korter zou ik ook niet doen, want ik denk dat Raia zich dan juist korter gaat maken in de hals. maar ook hier weer, aan jou de beslissing
Kom ik nog even op terug hoor![]()
Als ze haar teugels korter neemt, maar tegelijkertijd ook haar hand naar voren plaatst (die nu te dicht bij het zadel zitten), dan zie ik niet in waarom het paard gaat opkroppen. En zeker niet als zij gewoon lekker van achter naar voren door blijft rijden. Dan behoud je gewoon dezelfde lengte.

Daffiejj schreef:Mooi paard, heb je nog geld gevonden?

Denise_Perla schreef:Maayke, in topic staat al dat de bandage's wat afgezakt zijn
Ik sta bij haar vader op stal en omdat ze het druk he/weinig tijd heb vroeg ze of ik het leuk vond om Raia te gaan rijden