Knappe Romeo (appaloosa)@licht dressuurwerk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fabienne__

Re: Knappe Romeo (appaloosa)@licht dressuurwerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:55

Leuk stel & combi, zoals je zelf al zegt dat je pony best op de voorhand loopt. Ik vind het er wel ontspannen uitzien

_Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:19

Leuke foto's! Romeo is een leuke pony om te zien! Haha!
Commentaar heb jezelf al gegeven.

_Seven_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 20:01

leuke foto's hij loopt soms wel wat diep

love_marnix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 20:02

mooi paardje

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 13:01

Romeo is lekker wollig geworden. Haha! Zo te zien aan zijn staart had hij het ook koud. Knipoog

Je houding is inderdaad wel wat aan te verbeteren. Waar het (lijkt mij) grotendeels door komt is je lengte. Beugels langer zou al helpen.
Pianohandjes, tja.......je bent niet de enige die daar last van heeft.

Wat betreft het lopen op de voorhand, Romeo is nog jong, het zou niet goed zijn als hij al volledig op de achterhand loopt. Daar moet jaren op getrained worden. Veel schakelen zet hem meer op het achterbeen.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 20:02

Marijkjuh schreef:
- Op de een of andere manier wilt het niet tot me doordringen dat paardrijden en pianospelen niets met elkaar te maken Clown
Dankzij Wibi Soerjadi wordt dat verschil steeds kleiner hoor Knipoog Haha

Ziet er weer leuk uit jullie twee zo samen Ja Kleine tip om niet zo snel last te hebben van koude handjes zijn handschoentjes Knipoog Als je hier nou iets mee doet, kan ik de volgende keer van nog veeeeel meer foto's van jullie genieten Tong uitsteken

Debbylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 20:13

Jullie zijn een leuk duo ! Tong uitsteken
Leukew foto's commentaart zelf gegeven;)

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 22:40

hoihoi Lachen wátt een leuke pony heb je Haha!

mijn commentaar (hoop dat je er wat aan hebt): Probeer idd je handen wat beter rechtop te houden, probeer het ander met een dekje met van die lussen, dat je de lussen aan het uitende vasthoud. ook je handen iets meer naar voren houden en probeer vooruit te kijken (heb ik ook nogal problemen mee Clown) doe anders om het probleem met de benen op t elossen je beugels een gaatje langer of ga een half uurtje zonder beugels rijden (erg goed voor je zit, wel proberen benen ontspannen te laten hangen en rechtop blijven zitten zonder beugels) hou je onderbenen iets meer naar voren en druk je hakken goed uit, let goed op de lijn hoofd-schouders-heup-hak. over je paardje, vind dat hij lekker ontspannen loopt, in de L1 word er nog niet om 'aan de teugel' gevraagt maar om aanleuning, hij hoeft dus niet in de krul te lopen maar lekker ontspannen in goede aanleuning neusje op de loodlijn en goede impuls. Als je paardje op de voorhand valt; probeer veel te schakkelen, schijnovergangen, overgangen, voltes, probeer hem bezig te houden en blijf ondersteunen met je been. hoop dat je er wat aan hebt! groetjes!!