yousra schreef:Het ziet er niet echt uit als Z2 aangezien we alleen maar draffoto's te zien krijgen.
Ze hadden al getraint, en dan even op de weg op draf voor paar leuke fototjes.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
yousra schreef:Het ziet er niet echt uit als Z2 aangezien we alleen maar draffoto's te zien krijgen.
wiseguy15 schreef:yousra schreef:Het ziet er niet echt uit als Z2 aangezien we alleen maar draffoto's te zien krijgen.
CleovG schreef:Zien foto's er alleen maar Z2 waardig uit als er op iedere foto een Z2 oefening gereden wordt?
op bokt wel, dan moet je minstens in een driedubbele flikflak door de baan
Zep schreef:CleovG schreef:Zien foto's er alleen maar Z2 waardig uit als er op iedere foto een Z2 oefening gereden wordt?op bokt wel, dan moet je minstens in een driedubbele flikflak door de baan

Zep schreef:CleovG schreef:Zien foto's er alleen maar Z2 waardig uit als er op iedere foto een Z2 oefening gereden wordt?op bokt wel, dan moet je minstens in een driedubbele flikflak door de baan
maar jullie hebben helemaal gelijk
helaas vinden een heleboel mensen je pas "z2 waardig" als je alles op de foto's laat zien
(wissels om de pas mogen natuurlijk niet ontbreken
)
Izzy19 schreef:Wist niet dat je in het Z2 wissels om de pas moest rijden.
Izzy19 schreef:Wist niet dat je in het Z2 wissels om de pas moest rijden.
Mensonides schreef:Leuke Flemmingh!
Ziet er ook goed uit! maar jammer dat hij acher de loodlijn loopt...
Mag ik vragen wat voor zadel je op haar hebt liggen?

(is zeker weer zo'n hele dure
, ik heb vaak een veelste dure smaak
) 
Cardy schreef:Wat een knap paard heb jij zeg! Echt een lekkerding
Wat ik persoonlijk denk is dat ze wat achter de loodlijn gaat lopen, omdat ze het nog niet red qua bespiering. Daarom vind ze de oprichting ook moeilijker.
Ik zou zelf lekker aan de bespiering gaan werken, lekker sterk maken. Dan kan ze steeds beetje bij beetje meer opgericht gaan lopen, zonder moeite. Want ze kan het wel
Trouwens wat voor hoofdstel heb je? Ben beetje aan het rondkijken alvast, en vind die van jou wel erg mooi zeg(is zeker weer zo'n hele dure
, ik heb vaak een veelste dure smaak
)

Foryourneeds schreef:Idd jammer van het iets te diepe, maar voor de rest netjes; Leuke flemmingh!
Mogen ook wel wat kilootjes bij. Die van mij heeft ook niet echt de aanleg om makkelijk dikker te worden. Zeker als ze goed in het werk staat;
Veel succes verder!
TrendyLover schreef:mooi hoor:P
rij je altijd op de weg??
misschien iets om dan ijzers aan te schaffen??
verder ziet het er moooi uiT:P