Die van mij doet het nu prima, maar ik ben de enige die hem tot nu toe rijdt. Hij lijkt namelijk onwijs koelbloedig en een relaxte vent (is ie ook samen met mij). Maar dat is maar een dun lijntje en iemand die onwijs zou bonken met zijn benen of overdoseert qua hulpen die zou er zo achterover af kunnen gaan en daar waag ik mijn paard niet aan. Hij is me veel te dierbaar, rillerig en al. Ik vindt het heerlijk om hem te rijden, ja hij is vlot en snel aan de hulpen en erg alert en electrisch maar als je elkaar op een gegeven moment kent en vertrouwt is dat heerlijk rijden. Verder is het zeker als je er naast staat een grote lobbes dus mensen hebben vaak niet door hoe snel hij is. Mijn instructeur weet dat wel en dat is ook de enige die er over een tijdje een keer op mag DAAR zit ie al heel lang naar te verlangen juist omdat het ergens zo'n dapper en relaxed maar ook supergevoelig paard is (die alles maar ook alles onthoudt).
Ik zou zelf heeel erg bang zijn om dit bij zo'n test te laten verknallen! Omdat haar vertrouwen (in jou als ruiter) een heel belangrijk ding is om verder te kunnen, maar goed ik praat over mijn eigen paard en ik begrijp dat zij niet van jou is dus dat is lastiger om dit soort dingen tegen te houden.