Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PollyB schreef:Mooie foto's ! Wat voor een zadel heb je erop liggen?
Somebitch schreef:Super mooi paard!
Mag ik vragen waar je die frontriem vandaan hebt?
Succes verder! BounceBabe schreef:Nog even een opmerking over je gezichtsuitdrukking, die vind ik echt geweldig! Net alsof je la la la pffft zit te neuriën ofzo. Heel nonchalant, heel grappig vind ik!

Marloes__ schreef:Ik vind overigens je beenhouding wel erg storend. Op een aantal foto's vind ik namelijk het gebruik van je sporen niet erg vriendelijk...
StemOpEm schreef:Marloes__ schreef:Ik vind overigens je beenhouding wel erg storend. Op een aantal foto's vind ik namelijk het gebruik van je sporen niet erg vriendelijk...
Je hebt hier te maken met moment opnames he. Je zegt zelf al 'op een aantal foto's' , ik heb zelf de foto's gemaakt en heb gezien dat ze er niet constant met haar sporen in zit! Je geeft zelf een paard nooit beenhulpen zeker?

Karin_88 schreef:ziet er erg fijn uit, vraagje, zit je cap wel lekker? lijkt me dat ie te laag zit, en dat je eronderdoor moet kijken.
. maar hij zit wel lekker
garny95 schreef:je paard loopt goed, de puntjes op de i met je zit dan is het helemaal super. Succes verder.
! 
VValar schreef:Wat een leuk diertje. Je gaat al erg hard zo te zien in de sport. De frontriem staat ook erg leuk op hem! Nog even een tip voor het algemene beeld; iets minder spoorgebruik (benen ontspannen laten afhangen) en rechterop zitten. Dan ziet het beeld er gelijk beter uit en gaat je paard vast fijner door zijn lijf lopen en wordt hij sneller aan het been.