Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een paar gaatjes losser kan echt geen kwaad! 

joepiejee schreef:Je bent veel te zwaar voor deze pony. Ik las dat je vanaf 1 januari af wilt vallen, kun je dan niet beter wachten met rijden tot je veel lichter bent? Of natuurlijk een ander paard zoeken waar je beter op past.
Ik kan me niet voorstellen dat je dit zelf niet weet.
Succes met afvallen
Naaltje schreef:zal ik bèèh zeggen![]()
?
het spijt mij, van 10 tot 5 hard mogen werken.. dan word je een beetje laks![]()
.

Sjors
luwaniej1 schreef:He An,
wat leuk dat je weer wat te doen hebt, kwa paarden
Ook ik heb wel het idee dat je veel spanning in je bovenlichaam hebt en hand vast hebt het lijkt iig nogal streng alsof hij in een houding word gedwongen. lekker blijven oefenen dan komt het vast wel goed... is dat waar tamar op de wei heb gestaan? waar claudia en shirley ook staan?
groetjes
maar ik denk dat er tussen je beugels geen gaatje verschil zit..of je zadel of jij zitten ook nog scheef..zou ik maar eens naar kijken..!

j0rinda schreef:hey anja..
doe jij die van lina niet meer ??
vindt jou echter wel iets groot tonen .. niet kwa benen maar wel kwa bovenlichaam.. vind de combi niet super.. aangezien jij echt heel erg lang bent.. maar dat neemt iig niet weg dat het er netjes uit ziet..ondanks af en toe wat spanning in jou en wat over loopt in t paard.. maar nog jong zag k dus komt vast wel goed.. is het daarnog een beetje te rijden als t geregend heeft ?? toen k er vandaag langs reed lag de bak er netjes bij en hoe is t met samantha?

wsundayl schreef:je hebt nu ten minste een leuke en goede verzorgpony waar je nog lang van kan genieten!
leg is uit??
wsundayl schreef:je hebt nu ten minste een leuke en goede verzorgpony waar je nog lang van kan genieten!
leg is uit??
He An, leuk dat je weer een verzorgpony hebt, het blijft toch kriebelen he. Meeste commentaar is al gegeven, het enige wat mij opvalt is dat je nog steeds pianoles hebt.
Leuk ding om te zien.
Ken ik degene van wie die is of niet. Moet toch echt weer is langs daar, wens je ze in ieder geval allemaal gelukkig nieuwjaar van mij.

wsundayl schreef:Vero vraag is niet aan jouw gericht, behoef van jou dan ook geen antwoord.