Zjors @ bakwerk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tassie

Re: Zjors @ bakwerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 19:45

@hessie31
ja, dat heb je goed gezien, me linker been is een behoorlijke stukje langer dan me rechter, dus zit met die een gaatje langer

SuperPaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 19:47

Leuke Fjord,

Ik ga met het andere commentaar mee, Het lijkt of je gespannen en een beteje naar voren zit... Het sperriemje lijkt mij ook wel erg strak Nagelbijten / Gniffelen Een paar gaatjes losser kan echt geen kwaad!

Veel suc6 met je fjordje!!

joepiejee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 23:29

Je bent veel te zwaar voor deze pony. Ik las dat je vanaf 1 januari af wilt vallen, kun je dan niet beter wachten met rijden tot je veel lichter bent? Of natuurlijk een ander paard zoeken waar je beter op past.
Ik kan me niet voorstellen dat je dit zelf niet weet.
Succes met afvallen Ja

devon04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 23:39

joepiejee schreef:
Je bent veel te zwaar voor deze pony. Ik las dat je vanaf 1 januari af wilt vallen, kun je dan niet beter wachten met rijden tot je veel lichter bent? Of natuurlijk een ander paard zoeken waar je beter op past.
Ik kan me niet voorstellen dat je dit zelf niet weet.
Succes met afvallen Ja

Ik vind dit een beetje een harde opmerking!!!
weet je hoe sterk een fjord is?
En volgens mij valt het hardstikke mee (vertekent ook door het zadel).
Voor de 4e keer vind ik het er goed uitzien hoor!!!
Aan het commentaar wat hier gegeven word kan je werken en oefening baart kunst!
Succes ermee!

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 23:48

Naaltje schreef:
zal ik bèèh zeggen Clown Haha! ?
het spijt mij, van 10 tot 5 hard mogen werken.. dan word je een beetje laks Nagelbijten / Gniffelen Bloos

Haha hier 10 tot half 8, en ik las er ook overheen Tong uitsteken.

@TS: Vind dat hij vaak wat diep loopt, die foto van de voorkant geeft echt een vreemd beeld, of je paard zo een koprol gaat maken. Vind het er niet heel erg relaxed uitzien. Wellicht als je meer de ontspanning opzoekt en je paard meer uit zichzelf jouw hand op laat zoeken (wat nu niet het geval is heb ik het idee), neemt dat diepe al wat af en wordt het beeld in geheel ook beter.
Let ook op de houding van je benen, die wisselt nogal vind ik.

Edit: foute quote

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 00:23

Hee!
Jij ook op een fjord, had ik niet van je verwacht. Leuk ding! Vind hem nog wat onbespierd, maar 4 jaar is nog lekker jong!
Veel succes ermee!
Je kan goed genoeg rijden om te weten wat je niet netjes doet en dat geloof ik wel! Haha!

xx

Dewi_Blondie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 10:59

haaai,

leuk fjord hoor!
voor de 3e keer ziet het er netjes uit!

-xx- deew

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 15:17

Zo ik hier ook, was leuk om mee te gaan en foto´s zijn ondanks het miezerregen toch nog wel gelukt. En ook wij hebben ooit een buitenrit gepland staan he an Knipoog

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 17:17

He An,

wat leuk dat je weer wat te doen hebt, kwa paarden Haha!
Ook ik heb wel het idee dat je veel spanning in je bovenlichaam hebt en hand vast hebt het lijkt iig nogal streng alsof hij in een houding word gedwongen. lekker blijven oefenen dan komt het vast wel goed... is dat waar tamar op de wei heb gestaan? waar claudia en shirley ook staan?

groetjes

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 17:19

Ziet er leuk uit! Mijn fjord heet bijna hetzelfde alleen dan met een s Clown Sjors

wammesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 19:27

Hoi, leuke fjord! is zijn moeder Geae en komt hij uit heinenoord? ziet er goed uit hoor! Haha!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 20:43

luwaniej1 schreef:
He An,

wat leuk dat je weer wat te doen hebt, kwa paarden Haha!
Ook ik heb wel het idee dat je veel spanning in je bovenlichaam hebt en hand vast hebt het lijkt iig nogal streng alsof hij in een houding word gedwongen. lekker blijven oefenen dan komt het vast wel goed... is dat waar tamar op de wei heb gestaan? waar claudia en shirley ook staan?

groetjes

jah, daar is het, sam staat daar nu ook Knipoog

A_n_n_e_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 20:49

wat een leuke fjord..het commetaar is al gegeven Lachen maar ik denk dat er tussen je beugels geen gaatje verschil zit..of je zadel of jij zitten ook nog scheef..zou ik maar eens naar kijken..! Tong uitsteken

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 20:01

hey anja..
doe jij die van lina niet meer ??
vindt jou echter wel iets groot tonen .. niet kwa benen maar wel kwa bovenlichaam.. vind de combi niet super.. aangezien jij echt heel erg lang bent.. maar dat neemt iig niet weg dat het er netjes uit ziet..ondanks af en toe wat spanning in jou en wat over loopt in t paard.. maar nog jong zag k dus komt vast wel goed.. is het daarnog een beetje te rijden als t geregend heeft ?? toen k er vandaag langs reed lag de bak er netjes bij en hoe is t met samantha?

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-08 20:36

j0rinda schreef:
hey anja..
doe jij die van lina niet meer ??
vindt jou echter wel iets groot tonen .. niet kwa benen maar wel kwa bovenlichaam.. vind de combi niet super.. aangezien jij echt heel erg lang bent.. maar dat neemt iig niet weg dat het er netjes uit ziet..ondanks af en toe wat spanning in jou en wat over loopt in t paard.. maar nog jong zag k dus komt vast wel goed.. is het daarnog een beetje te rijden als t geregend heeft ?? toen k er vandaag langs reed lag de bak er netjes bij en hoe is t met samantha?

nee, al sinds de zomervakantie niet meer, begin zomervakantie

jah hoor, de bak is gedraaineerd dus prima te rijden, met sam gaat het ook goed, die staat daar nu ook, ze is al een stuk rustiger met rijden

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 20:39

Probeer wat meer te ontspannen, paardrijden is leuk hoor Knipoog

Ik zou inderdaad ook even je zadel in de gaten houden. Zo ver achterop je zadel zitten, is ook slecht voor de rug van je paardje.
Maar goed dat je er ermee bezig bent. OK dan!

LoveSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 21:14

hallo lieverd ziet er goed uit hoor vooral zo door blijven gaan!
je hebt nu ten minste een leuke en goede verzorgpony waar je nog lang van kan genieten!
xxxxxx lovesam!

wsundayl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:30

je hebt nu ten minste een leuke en goede verzorgpony waar je nog lang van kan genieten!
leg is uit??

He An, leuk dat je weer een verzorgpony hebt, het blijft toch kriebelen he. Meeste commentaar is al gegeven, het enige wat mij opvalt is dat je nog steeds pianoles hebt.
Leuk ding om te zien.
Ken ik degene van wie die is of niet. Moet toch echt weer is langs daar, wens je ze in ieder geval allemaal gelukkig nieuwjaar van mij.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 13:27

wsundayl schreef:
leg is uit??

Voel je niet zo aangesproken, dit was helemaal niet naar jou gericht.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 15:12

wsundayl schreef:
leg is uit??

He An, leuk dat je weer een verzorgpony hebt, het blijft toch kriebelen he. Meeste commentaar is al gegeven, het enige wat mij opvalt is dat je nog steeds pianoles hebt.
Leuk ding om te zien.
Ken ik degene van wie die is of niet. Moet toch echt weer is langs daar, wens je ze in ieder geval allemaal gelukkig nieuwjaar van mij.

Jah,
het blijft kriebelen jah.
van me handen, tja, ik weet het niet meer hoor Knipoog
en je kent haar denk ik niet, ze stond er nog niet toen wij weg gingen.
ik zal een een fijn nieuwjaar wensen als ik weer eens op stal ben, heb me namenlijk weer eens verwond, zoals gewoonlijk Knipoog

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 16:05

Ik vind de combinatie niet zo leuk. Lachen
Je benen komen er behoorlijk onder uit, zeg niet dat het níet kan, maar het geeft mij geen fijn beeld.

wsundayl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:45

Vero vraag is niet aan jouw gericht, behoef van jou dan ook geen antwoord.

An, doos, wat heb je nou weer gedaan dat je jezelf verwond hebt.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 22:28

wsundayl schreef:
Vero vraag is niet aan jouw gericht, behoef van jou dan ook geen antwoord.

Alsof ik jou niet even mag zeggen dat je totaal geen reden heb om je aangesproken te voelen. (en dat was niet eens rot bedoeld) Maar als we opeens onvriendelijk gaan worden en kapsones gaan vertonen heb je aan mij een verkeerde hoor Lina. Dus wees jezelf i.p.v. een ***persoon omdat je opeens op een forum zit. Gadver...

wsundayl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 22:34

Kapsones is wat anders als een bepaald woordgebruik. En bij mijn weten verandert mijn persoonlijkheid niet door op een forum te zitten.
Mijn vraag was ook niet rot bedoeld maar wel gesteld aan iemand anders dan jij. Dat is het enige wat ik bedoelde met mijn opmerking aan jou.

Zullen we het hier laten bij een vorm van miscommunicatie, mocht je toch nog het gevoel hebben dat ik je onheus bejegen laat het me weten dan praten we er via pb verder over.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 22:37

Fijn dat ik het dan mis had over de personaliteitsverandering. Ik wilde met mijn ene opmerking ook niet perse amanda verdedigen, maar An heeft al 10tallen vzpaarden gehad, waaronder ook Vera en de opmerking van Amanda was gewoon in het algemeen. (aangezien An nogal eens de neiging had om van paard te wisselen en laten we dus hopen voor haar dat dit een blijvertje is).

Idd discussie over dit onderwerp gesloten, blij dat het maar een miscommunicatie was.