Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SuperPaardje schreef:Ben het met je eens dat je rustig aan wilt doen! Het is tenslotte een jonge pony! Dat komt vanzelf goed!![]()
Je ziet idd verschil met wie erop rijd, jij of Eline. Maar dat is logisch aangezien jij er vaker op rijd;) Zacht zij met je hand maakt niks uit! Dat is alleen maar goed! je kun beter een pony hebben die je goed op je zit kunt rijden dan een die je alleen maar in zn mond moet trekken!![]()
Wil je er later (alstie wat ouder is) ookw edstrijden mee gaan rijden?

M_Vainqueur schreef:Hee ziet er leuk uit en je hebt hem al aardig voor elkaar...erg zijn punten die verbeterd moeten worden maar die zijn al gegeven dus een beetje onzin om dat te gaan herhalen. Succes verder!

Martine_m schreef:SuperPaardje schreef:Ben het met je eens dat je rustig aan wilt doen! Het is tenslotte een jonge pony! Dat komt vanzelf goed!![]()
Je ziet idd verschil met wie erop rijd, jij of Eline. Maar dat is logisch aangezien jij er vaker op rijd;) Zacht zij met je hand maakt niks uit! Dat is alleen maar goed! je kun beter een pony hebben die je goed op je zit kunt rijden dan een die je alleen maar in zn mond moet trekken!![]()
Wil je er later (alstie wat ouder is) ookw edstrijden mee gaan rijden?
okay, fijn dat je het met me eens bent!
Nou uhmm ja ik wil wel wedstrijden met hem rijden maar het is een paard van een handelsstal.. erg jammer.. hij staat dus in de verkoop
Ik denk dat jullie best ver zouden komen!! 

marrianne schreef:ziet er netjes uit
maar wel iets te voor een jonge pony..
iik vind je pony egt suuper leujk haha 

en ik weet ook nie hoe ik dat moet oplossen. Voor mijn haf zie mijn profiel en mijn topic bij 
Acda schreef:Je hebt al leuk aan het lopen voor een 3 jarige haf..
Ik heb al precies het zelfde probleem met de teugels..en ik weet ook nie hoe ik dat moet oplossen. Voor mijn haf zie mijn profiel en mijn topic bij
[HAW] Haflinger acda@work 2e keer in de binnenbak
succes nog verder;)

Whitepanther schreef:Tip van mij voor teugels op maat houden: Leg er een knoop in kan je ze nooit langer laten worden.... simpel maar effectief