Ga je hem tussen de paarden starten? Ik vind hem echt heel mooi, ik heb nog nooit zo'n apart paard gezien. Hij loopt echt super en je houding is ook erg netjes..
Ja was ik toch weer net op tijd om de foto's te maken Nu maar hopen op veel winstpunten, en heel veel eerste plaatsen Hopen dat hij ook zo hardt door de dressuur gaat als banshee Zijn uiterlijk heft ie mee nu nog het lopen maar dat zal geen problem zijn
Ja was ik toch weer net op tijd om de foto's te maken Nu maar hopen op veel winstpunten, en heel veel eerste plaatsen Hopen dat hij ook zo hardt door de dressuur gaat als banshee Zijn uiterlijk heft ie mee nu nog het lopen maar dat zal geen problem zijn
Ja was ik toch weer net op tijd om de foto's te maken Nu maar hopen op veel winstpunten, en heel veel eerste plaatsen Hopen dat hij ook zo hardt door de dressuur gaat als banshee Zijn uiterlijk heeft ie mee nu nog het lopen maar dat zal geen problem zijn
Laatst bijgewerkt door jefreyginny op 30-12-07 16:01, in het totaal 1 keer bewerkt
bedankt voor de leuke reacties idd jef, 3 keer ?? haha ik verwacht ook dat hij heel hoog kan komen nog ff door trainen zo dat hij echt een perfecte B proef neer kan zetten
wat is het toch een knappe verschijning je hebt hem heel netjes aan het lopen, lekker ontspannen en ik ben jaloers op jou zit. verder heel veel suc6 met hem in de wedstrijden maar dat zal zeker goed komen