EVEN VOORSTELLEN DIVA en GIPSY

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Frenka

Re: EVEN VOORSTELLEN DIVA en GIPSY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:34

Leuke ponys heb je. Clown
Veel succes bij Laurens van Lieren!

sjanetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:39

Heey !

Leuk jij ook op bokt!

En jou pony's zijn naturlijk super leuk!

En suc6 bij Laurens !

Jeannette

denzelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 21:33

Ja leuk he, denk echt dat ik de enige ben met een shetje, Laurens zal wel opkijken!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 22:05

Nou, ik denk dat je een hele goede indruk gaat achterlaten met je shetlander bij Laurens van Lieren, want het ziet er super netjes uit! Allebei je pony's zijn erg leuk!

Ga zo door, commentaar is al gegeven, maar volgens mij gaat dat in de toekomst helemaal goed komen Lachen

Ank89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 17:38

Heej Denzelle!

Gipsy ziet er super uit! Wat leuk om der hier weer op bokt tegen te komen. Ik ben Anneke, de zus van Ine (oude baasje van Gips) Echt leuk dat je nog steeds zo blij met haar bent;)

Ik houd een beetje via internet bij wat onze oude pony's allemaal doen, vandaar dat ik al wist dat jullie gestart waren. Maar als het goed is hebben jullie van de week een mailtje gehad van Ine?

Zozo dus je gaat met Diva naar Laurens van Lieren! Kei leuk man! Ik denk dat wel gaat lukken;) Je bent een super leuke combinatie met haar, en met Gipsy komt het ook allemaal wel goed;)

Groetjes Anneke

deveney1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 21:15

Ank89 schreef:
Heej Denzelle!

Gipsy ziet er super uit! Wat leuk om der hier weer op bokt tegen te komen. Ik ben Anneke, de zus van Ine (oude baasje van Gips) Echt leuk dat je nog steeds zo blij met haar bent;)

Ik houd een beetje via internet bij wat onze oude pony's allemaal doen, vandaar dat ik al wist dat jullie gestart waren. Maar als het goed is hebben jullie van de week een mailtje gehad van Ine?

Zozo dus je gaat met Diva naar Laurens van Lieren! Kei leuk man! Ik denk dat wel gaat lukken;) Je bent een super leuke combinatie met haar, en met Gipsy komt het ook allemaal wel goed;)

Groetjes Anneke

Hoi leuk dat je ons zo gevonden hebt, mijn moeder heeft het mailtje al beantwoord en het gaat echt heel goed met Gipsy. Ik heb me nu ook nog een keer met Gipsy opgegeven om bij Laurens te rijden in Krimpen ad IJssel. Wij vonden het zo'n enorm leuke dag dat ik graag nog een keer ga en voor Gipsy is het een goede ervaring. Ik heb net weer met haar gelest en we kunnen zelfs al een beetje wijken!!

Groetjes van Denzelle en een hoefje van Gipsy.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 21:39