Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
uitgestrekte draf zit er ook mooi op. hoe vaak mag je hem rijden eigenlijk ? en binnenkort starten? ziet er iig heel netjes uit
wash schreef:ow..ik hoop dat mijn partout niet lui is! (slechte ervaring met luie paarden)
succes met de jouwe
Mientjeuh schreef:Leuk paardje!
Ja waarom heb je van die mega sporenDeze gebruikt m,n instructriese in de ZZ-licht enzo ..

Evatje schreef:Leuk paard zeg. Het rijden ziet er ook erg fijn uit!
Alleen een ding, volgens mij prik je op elke foto zowat je sporen in zijn buik, misschien omdat je tenen naar buiten zijn gedraaid?
SuperLiesje schreef:Ziet er goed uit hoor! Hij is groot, of lijkt dat maar zo?? (hoe groot is hij?) Hij wijkt ook heftig zeg!!! Ziet eruit als een erg fijn paardje

xxjillxx schreef:Ziet er goed uit hoor!,dat komt zeker wel in orde, ik vindt zelf altijd wel liever eerst lekker laag en ontspannen dan meteen gehaast moeten hoger opstellen snap je me nog:P haha, ik snap me eigen zin niet helemaal maar weet niet hoe ik hem anders neer moet zetten:P. Maar het ziet er al goed uit! komt dik top in orde:D ben benieuwd naar de volgende haw

xxjillxx schreef:Ik heb trouwens die thermo laarzen ook , ik vind ze erg lekker zitten en rijden , hihi dit hoorde nog bij mijn andere bericht!
Dorage schreef:Leukleuk!

Sjiemie schreef:Niet zo bedoelt hoor't was maar een vraag. (Niet verkeerd opvatten maar mij lijken die wieltjes juist minder vriendelijk
Mientjeuh schreef:Ze zijn vriendelijker omdat dat wieltje meebeweegt tegen de buik, terwijl je bij stompe sporen erg veel wrijving hebt omdat ze er gewoon de hele tijd tegen 'schuren'.

corinatoet schreef:ziet er goed uit hoor, en wat je zelf zegt hij mag iets meer omhoog gereden worden en jezelf recht maken, verders vind ik jullie een leuke combinatie,
ga zo door, en we wachten weer op de nieuwe foto's ., ook leuk voor jezelf , je ziet steeds weer verbetering

Alison schreef:Mooi beestje!
Dekje staat haar ook goed!
Het rijden ziet er goed uit , heb geen verder commentaar

Hanin schreef:Echt mooi paard heb je!
Ik vind alleen wel dat het lijkt alsof je af en toe behoorlijk streng bent met je binnenhand. Probeer die binnenhand juist niet vast te houden, maar rij hem naar je buitenhand toe.

MiniMouse schreef:Probeer in draf zijn neusje er uit te houden.
Je traver is volgens mij niet helemaal correct uitgevoerd maar kan ik niet heel goed zien.
Verder heel leuk paard en hij kan wel super scharen hé?

GinnyBanshee schreef:heeyyy, ziet er weer beter uituitgestrekte draf zit er ook mooi op. hoe vaak mag je hem rijden eigenlijk ? en binnenkort starten? ziet er iig heel netjes uit

Suusiej schreef:Wat een mooi paard zeg!
Leuke combi. Je zit er netjes op.
Op een aantal foto's lijkt het of het bit wat trekt in zijn mond, maar ik kan het ook verkeerd zien!
Groetjes, Susan

Het is bedtijd... Maar je gebruikt je been/spoor wel veel.

_Sammie_ schreef:Ik ben het eens met bovenstaande. Even over je sporen: Ik denk nog steeds dat knopsporen minder inwerken, het ligt er aan wat voor wieltjes je gebruikt, stompe wieltjes zijn geloof ik minder scherp als scherpe wieltjes. Het zal welHet is bedtijd... Maar je gebruikt je been/spoor wel veel.
Succes met jullie wedstrijd!

yousra schreef:Ik vind het een super mooi paard om te zien onder het zadel. Het ziet er ontspannen uit en de rest van het commentaar is al gegeven dus dat hoef ik niet te herhalen.

Senzafine schreef:Ik vind dat je hem vooraan toch wat meer ruimte mag geven. Wat minder streng inwerken met je handen.
Prachtig beest! Veel succes ermee
Ketaki schreef:mooi paard heb je om te rijden zeg![]()
maar waarom eigenlijk zonder cap rijden? of ben ik de enige die dat ziet
edit: wat voor afstammeling zit er achter

Martine_m schreef:Hey anous!
Het ziet er weer netjes uit! Moet zeggen dat de foto's wel iets vertekenen.. want zoals ik al zei loopt hij in RL veel mooier!!! Wat ik al zei jullie worden een steeds betere combi! Ben echt benieuwd hoe het op wedstrijd gaat straks!

,met wijken vind ik hem teveel scharen de voorhand moet voor en niet tegelijk ,en de travers moet op 4 sporen
Suzan_kalim schreef:Ziet er netjes uit, vooral je wijken is echt heel goed!![]()
Ik heb je reactie gelezen op de vraag waarom je die sporen draagt.
Natuurlijk is het handig om je paard een keer flink voorwaards te rijden met deze sporen, maar dit moet je echt niet te vaak doen. Juist een paard die liever lui dan moe is zal na een tijdje (ook) niet meer op deze sporen gaan reageren en dan ben je verder van huis. Probeer veel (schijn)overgangen te rijden zodat hij beter aan het been komt dan zul je vanzelf merken dat je helemaal geen sporen meer nodig hebt om je paard voorwaards te krijgen maar alleen om oefeningen fijn aan te kunnen geven![]()
Dit is goed bedoelde kritiek en zeker geen poging om jou naar beneden te halen.

Boldguy schreef:leuk paard,met wijken vind ik hem teveel scharen de voorhand moet voor en niet tegelijk ,en de travers moet op 4 sporen