Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LauraMc schreef:Ik rij altijd met gympen ja, maar dat is mijn eigen verantwoordelijkheid. Maar als ik mijn voeten dan echt minder stil houd daardoor wil ik dat best aanpassen hoor!
Voor me uit kijken is idd goed idee, zal er voortaan op letten! Maar ik heb juist het idee dat ik de teugels te los heb, dat kreeg ik tenminste wel steeds te horen tijdens de les.
Het tweede paard was qua type echt helemaal mijn soort paard om te rijden, misschien dat het daaraan ligt!
jonur schreef:Oke ik zal me hier eens even mee bemoeien omdat ik beide paarden ken. Demo is een zeer typische vierganger die verder in stap, draf en galop rond en over de rug loopt alleen in tölt nog niet, dat moet hij nog leren. Want deze houding is inderdaad niet bepaald wenselijk en ik kan me niet voorstellen dat jan sander deze houding goed vond.
Wat jullie zeggen over achter in het zadel zitten en benen naar voren is mijn juist afgeleerd door jan sander, gewoon normale houding. Tenzei het paard echt moeilijk tölt dan kan je wel een keer verder naar achter gaan zitten en er meer spanning in proberen te rijden.
Vond je dux fijner rijden dan demo? Ik heb dat juis andersom ik vind demo veel fijner en subtieler te rijden dan dux, maar dux is inderdaad ook een fijne hengst om mee te werken.
!
? 

Dux is ook gaaaaaaaf zeg!
Da's toch de paps van Tróstan?
leuk dat je ze mag rijden .. LauraMc schreef:Eva_Arno schreef:wat een leukerd! hoort die hals zo hoog bij tolt? (geen verstand van..)
Jep, hoort zo
Maar het is hem wel dus. 
Het blijft een leukerd, krijg meteen zin om Odinn en de rest weer eens te zien
femmefatale1 schreef:LauraMc schreef:
Jep, hoort zo
Niet waar, zo kweek je alleen een onderhalstölt.
Een ijsco moet ook gewoon nageeflijk lopen..
Dat hij nog niet goed kan tolten ok, maar hou dan igg je handen naast elkaar en wat lager..

Volgende keer weer lekker les met mijn eigen paardje 

Skotti schreef:Ik bedoel het ook helemaal niet verkeerd hoor
sorry als ik zo overkwam..