Tivara hard aan het werk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkebel

Re: Tivara hard aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 21:04

He kiki wat ziet 't er goed uit joh! Slof wordt voor zover ik zie goed gebruikt! Zie ook nergens een paard dat er tegen in opstand komt, en aangezien je ook nog met instructie was en zelf ook snapte hoe dat ding werkt, zie ik er geen probleem in Lachen
Vind dat ze in d'r lopen wel verbeterd is, veel ruimer, met name op foto 10 bijvoorbeeld, dus keep going on Haha!

Sjiemie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 21:15

Ziek er leuk uit!
Inderdaat lekker hard aan het werk Knipoog
Mooi beestje!

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 21:17

crossmonster schreef:
sja hier komt dan toch een zeikerd.

ten eerste vind ik wel dat je een mooi paard onder je kont hebt,
heeft zijn kleur erg mee, en kan volgensmij best sjouwen

alleen vraag ik me af wat de meerwaarde is van de slof,
zeker als ie zo aan de zijkanten is bevestigd, ik zie hem constant op spanning staan, dus paard hangt er zeer waarschijnlijk in.
geeft in elk geval geen prettig beeld

Hier kan ik alleen maar in mee gaan!

debsterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 21:23

heei Lachen

je hebt echt een super leuk paardje !! en ik snap wat je bedoelt met de slof.. je hebt hem er gewoon bij om haar niet in der eigen houding te laten lopen maar gewoon meer door de kaken dat ze net dat knikje geeft van nageven zeker ?! ik heb dat met mijn pony gehad maar mijn paard loopt er liever iets achter dan ervoor..

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 09:39

Daar is die knappe Tivara weer Lachen

Ziet er netjes uit en ik snap dat je bij Tivara afentoe een slof omdoet. En strak vind ik hem niet, als hij helemaal los hangt dan kan je net zo goed geen slof gebruiken.. Een slof pak je er afentoe stukjes bij en dat zie ik op de foto. Ik zie ook foto's waar hij weer losser zit. Lachen

Jammer dat je niet op je kont zit, maar ik vind het mooie plaatjes geven zo Lachen Veel succes nog!

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 11:47

Kiekjee <3
Leuke foto's weer en Tivaar ziet er weer super uit Ja

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 12:07

Ik ken het gebeuren van in zijn eigen houding lopen. Ik heb er eentje die dat ook graag doet. Op die momenten kom je er dan ook niet lekker door, niet lekker willen verruimen en lopen in hun eigen tempo. Ik gebruik daarom ook af en toe de slof. Op die manier kan ik hem makkelijker uit zijn houding krijgen en heel belangrijk houden. De slof hangt er dan ook niet in een boogje bij, anders had ik hem wel thuis kunnen laten. Zolang jouw teugels niet in boogjes gaan hangen zie ik het probleem niet. De slof hangt op sommige foto's zeker wel losser, echter door de kleur van het paard is het soms moeilijk te zien.
Je houding is inderdaad jammer. Het viel mij op dat op sommige foto's je benen wat te ver naar achteren liggen waardoor jij voorover duikt... Maar kunnen ook momenten zijn. Veel succes!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 12:03

Kiki wat is ze schitterd zwart!! (hehe eindelijk foto's zonder deken Tong uitsteken) Ze glimt erg mooi en vind haar ook weer steeds mooier worden en lopen. Rijden ziet er netjes uit verder, je weet zelf wel waar je aan moet werken.

Grappig trouwens ik gebruik bij Power de slof ook op die manier (aan de zijkanten), en ook om de reden om hem de weg naar iets ronder te kunnen wijzen. Je weet wat ik vd slof vind en uhm verder ga ik daar niet op in, je weet best je verantwoording te nemen.

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 12:18

Ziet er goed uit Kiki!
Wat is ze prachtig zwart zeg!! Erg mooi kleurtje zo Ja
Jammer dat je wat focussed op de voorkant en zo ook wat naar voren gaat hangen, da's zonde voor je zit Haha!

Zou het erg on-Bokt-achtig zijn om gewoon eens niks te zeggen over de slof? Clown Dromen

Sandy1103

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 12:52

Ziet er erg super uit hoor heel netjes... Ik ga ook niet zeuren over je slofgebruik als mijn paardje niet luisterd/wil luisteren hang ik hem er zelf ook wel eens om. Geef je als tip wel mee dat je kan proberen naar mate je langer aan het rijden bent dat je je slof steeds wat losser laat. Zodat zij geen kans krijgt om er op te gaan hangen ofzo en dat jij het meer zelf gaat regelen

Boldguy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 18:32

mooi paard en aparte kleur Bloos Bloos

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 11:50

Gewoon zwart op papier hoor Boldguy Knipoog

Haha, inderdaad éindelijk foto's zonder deken Steph Knipoog