Cleo en Maiko [Z2/Junioren]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CleovG

Re: Cleo en Maiko [Z2/Junioren]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 15:49

De opmerking van gevorderde combinatie klopt niet, ik heb wel wat ervaring bij de pony's en Maiko heeft veel ervaring, maar samen moeten we nog veel uitvogelen.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 15:52

cle0o_o0 schreef:
De opmerking van gevorderde combinatie klopt niet, ik heb wel wat ervaring bij de pony's en Maiko heeft veel ervaring, maar samen moeten we nog veel uitvogelen.

Bij een Z2/junioren combinatie, mag je gerust spreken van een gevorderde combinatie, in elk geval, dat zou zo moeten zijn.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 16:07

Nee want de combinatie zelf is niet gevorderd. Z2 is niet zo moeilijk als je zelf Z2 hebt gereden en je paard ook. En Aangezien we steeds meer een combinatie worden waag ik me aan de Junioren.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 16:23

Ik zeg ook niet dat jullie dat zijn, ik zeg dat ik die indruk kreeg. Bovendien, mag ik ook weten waarom je niet of nauwelijks meer gaat plaatsen?

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 16:28

Waarom vertel je de reden via pb? Tong uitsteken Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig..

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 16:28

Ik heb eerst een aantal mensen een pb gestuurd maar ik zeg het nu maar gewoon in dit topic.

Ik ben het een beetje zat hier op bokt, ik moet met iedere opmerking die ik plaats maar opletten wat ik zeg omdat ik anders arrogant, ondankbaar etc. ben. Er is zelfs iemand die mij gaat vergelijken met Joyce (de vorige amazone van Maiko) en het dan nog gek vindt dat ik hem niet even goed kan rijden als Joyce dat kon. Ik ben dat soort opmerkingen helemaal zat en ik ga me dus een beetje afzijdig houden, ik zal nog wel foto's plaatsen van wedstrijden en andere bijzondere dingen.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 17:07

cle0o_o0 schreef:
Ik heb eerst een aantal mensen een pb gestuurd maar ik zeg het nu maar gewoon in dit topic.

Ik ben het een beetje zat hier op bokt, ik moet met iedere opmerking die ik plaats maar opletten wat ik zeg omdat ik anders arrogant, ondankbaar etc. ben. Er is zelfs iemand die mij gaat vergelijken met Joyce (de vorige amazone van Maiko) en het dan nog gek vindt dat ik hem niet even goed kan rijden als Joyce dat kon. Ik ben dat soort opmerkingen helemaal zat en ik ga me dus een beetje afzijdig houden, ik zal nog wel foto's plaatsen van wedstrijden en andere bijzondere dingen.

Ben ik het helemaal mee eens.
Een goed team met elkaar opbouwen heeft nou eenmaal gewoon veel tijd nodig.
Maar Cleo laat ze lekker, jij weet wel beter Knipoog

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 17:10

Cleo je gaat super vooruit hoor! Ik vind het niet helemaal fair dat mensen jou gaan vergelijken met Joyce, die natuurlijk al op hoger niveau reed. Het is nog altijd jouw keuze ofdat je hier meer of minder zal gaan plaatsen en daar heeft verder niemand wat over te zeggen. Je weet zelf nog altijd het beste hoe of wat en er zijn echt geen mensen die dat vanaf een stel foto's beter kunnen beoordelen!

Ga zo door, ik vind in ieder geval dat jullie als combinatie een stuk zijn verbeterd!

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 17:13

GO GIRL Haha!! Ik ben het helemaal eens met kir_ples en Unfaithful.
Gewoon niet op letten, je hebt een heerlijk paard aan Maiko en jullie gaan samen een supercombi worden! Elke keer zijn de foto's weer beter Haha!! En het gaat écht niet vanzelf, alleen kan niemand zich dat voorstellen . Meid: Geniet er maar gewoon van dat je zo'n fijn en mooi paard hebt Lachen Een combinatie word je niet zomaar daar moet je tijd voor uittrekken, maar dat schijnt niemand zich te kunnen bedenken Clown

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 17:19

Ik geloof absoluut dat de combinatie zich verbetert maar dat is vanaf deze foto's niet af te zien hoor! Jullie zijn bekenden/vriendinnen etc van de TS maar voor mensen zoals ik (onbekenden voor de TS) laten de foto's geen verschil zien met eerder geplaatste. Daarbij vind ik de foto's van dusdanige kwaliteit dat het gewoon onmogelijk is om er ook maar iets zinnigs over te zeggen.

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 17:27

Ik ben het met Talented eens. Helaas zijn je foto's zo onduidelijk dat ik je vooruitgang helaas niet kan zien.

succes!

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 17:50

talented schreef:
Ik geloof absoluut dat de combinatie zich verbetert maar dat is vanaf deze foto's niet af te zien hoor! Jullie zijn bekenden/vriendinnen etc van de TS maar voor mensen zoals ik (onbekenden voor de TS) laten de foto's geen verschil zien met eerder geplaatste. Daarbij vind ik de foto's van dusdanige kwaliteit dat het gewoon onmogelijk is om er ook maar iets zinnigs over te zeggen.

Ik ken Cleo niet persoonlijk en ben (voor zover ik weet Knipoog) geen vriendin van haar Tong uitsteken maar ik vind gewoon, naar aanleiding van de foto's die ze elke keer post, dat ze vooruit gaat.. nu zijn deze foto's inderdaad niet zo duidelijk, maar ik vind dat iedereen haar niet zo hoeft af te zeiken (niet dat jij dat doet hoor!! Tong uitsteken) over dat zij een paard heeft die alles al kent enzo.. dat is gewoon niet eerlijk!

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 19:17

Ik ken Cleo ook niet persoonlijk maar ik zie wel heel veel verbetering vanaf de eerste topics die ze plaatste. Bij die foto's kreeg ik echt het idee dat ze op M niveau bezig was ipv Z2. Ze is wel degelijk veel vooruit gegaan maar ik denk dat ze idd nog langer de tijd nodig hebben om nog meer een combinatie te vormen.

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 19:26

Toch wel erg verstaanbaar, jammer dat mensen je vergelijken met de vorige eigenaares, gelukkig weet jij zélf dat die vergelijking niet klopt en daar is het begin al. Fijn dat je zelf voelt dat Maiko en jij een betere combinatie aan het worden zijn en dat zie ik wél in de foto's terug, had ik in je vorige topic ook al gezegd. Begrijpelijk dat het dan een domper is als je zo'n soort (onzin) reactie's leest. Gewoon lekker door gaan met je eigen ding. Vele bokkers weten dat jij wel goed bezig bent met je paard anders zou je dit niveau niet halen. Iig nog erg veel succes op wedstrijd! Lachen

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 19:43

Annemarie_ schreef:
Ik ken Cleo ook niet persoonlijk maar ik zie wel heel veel verbetering vanaf de eerste topics die ze plaatste. Bij die foto's kreeg ik echt het idee dat ze op M niveau bezig was ipv Z2. Ze is wel degelijk veel vooruit gegaan maar ik denk dat ze idd nog langer de tijd nodig hebben om nog meer een combinatie te vormen.

Kan jij mij dan misschien uitleggen wat deze foto s ervoor zorgen dat dit een Z2 niveau lijkt?

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 19:46

Kun jij mij dan misschien uitleggen wat deze foto's ervoor zorgen dat dit geen Z2 niveau lijkt?

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 19:49

cle0o_o0 schreef:
Kun jij mij dan misschien uitleggen wat deze foto's ervoor zorgen dat dit geen Z2 niveau lijkt?

Op deze foto s valt gewoonweg niks te zien, zoals ik in mijn eerdere post ook al aan gaf!Daarom was ik benieuwd hoe iemand verbetering denkt te kunnen zien aan de hand van deze plaatjes.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 19:50

Oh, op die manier

Edit: even betere woordkeuze gezien de boktcensuur.

love_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 20:02

Jammer dat er altijd moeilijkje vervelende jaloerse mensen zijn!
De overstap van pony naar paard is niet zo makkelijk.
Ik ben het eens dat je geen gevorderde combinatie hoeft te zijn als je zelf Z bent en je paard, het dan meteen super Z is!

Ziet er oke uit. Jammer van de vage foto's Het enige wat ik kan zeggen (ligt misschien aan het fototoestel) dat hij in galop (waarschijnlijk op de middenlijn/diagonaal of iets dergelijks) uit elkaar valt

Succes Lachen

Boldguy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 21:31

lekkerding hoor cleo Bloos xxsyl
Laatst bijgewerkt door Boldguy op 30-12-07 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 21:32

Maar volgens mij is de term 'gevorderde' combinatie helemaal niet negatief bedoeld, of ligt dat nou aan mij? Cleo heeft Maiko nu een jaar, en start met hem Z2 en junioren, het paard heeft al meer gelopen en ze worden een steeds betere combinatie, waarvan we ookal series etc gezien hebben. Dan mag het toch best een 'gevorderde' combinatie genoemd worden, of zie ik nu iets helemaal verkeerd?!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 05:23

cle0o_o0 schreef:

Kan ik me wel in vinden, maar dat is in principe het risico van een HAW topic plaatsen en de daarbij behorende reacties..
En als jij in een ander topic gaat verkondigen dat jij en de TS een goed paard hebben en ze goed aan het lopen hebben zonder je kapot te werken kan ik me voorstellen dat mensen daar over vallen.. Veel mensen hebben gewoon niet de middelen om een fantastisch paard te kopen om uiteindelijk ook op dit niveau mee te kunnen draaien, maar doen ook hun best. Niet dat ik je dit niet gun hoor, je hebt een hardstikke leuk paard en jullie zijn een leuke combinatie en jullie gaan het vast ver schoppen Lachen
Vat dit niet verkeerd op..

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 10:33

Ik ben het met je eens Missmiekie ! er zit zeer zeker vooruitgang in met jullie 2.. en ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen..je bent in ieder geval al fanatiek genoeg.. en een doorzetter..Super!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 11:18

@ Patsur: het gaat me niet zozeer om een HAW topic, ik heb genoeg zinvol commentaar gehad waar ik ook zeker wat mee heb gedaan. Het gaat mij meer om de topics buiten HAW, als er opmerkingen tegen mij gemaakt worden die ik niet zo fijn vind en daar dan misschien wat fel op reageer ben IK arrogant, ondankbaar en de rest, maar de mensen die opmerkingen tegen mij maken, daar wordt niks over gezegd. En dat er dan iemand mij met Joyce gaat vergelijken, dat gaat me toch echt iets te ver!

@ Esther: dankje Haha!

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 11:42

cle0o_o0 schreef:

Precies en dat vergeten veel mensen! Een paard goed narijden is heus nog niet zo simpel hoor! Er loopt er geen één vanzelf!! ( mijn dochter weet er alles van Knipoog )
Ik vind het leuk om TS te volgen, hoe ze uit haar dip is gekrabbeld en dat ze nu weer de goede kant op gaat!