Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cle0o_o0 schreef:De opmerking van gevorderde combinatie klopt niet, ik heb wel wat ervaring bij de pony's en Maiko heeft veel ervaring, maar samen moeten we nog veel uitvogelen.
Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig.. cle0o_o0 schreef:Ik heb eerst een aantal mensen een pb gestuurd maar ik zeg het nu maar gewoon in dit topic.
Ik ben het een beetje zat hier op bokt, ik moet met iedere opmerking die ik plaats maar opletten wat ik zeg omdat ik anders arrogant, ondankbaar etc. ben. Er is zelfs iemand die mij gaat vergelijken met Joyce (de vorige amazone van Maiko) en het dan nog gek vindt dat ik hem niet even goed kan rijden als Joyce dat kon. Ik ben dat soort opmerkingen helemaal zat en ik ga me dus een beetje afzijdig houden, ik zal nog wel foto's plaatsen van wedstrijden en andere bijzondere dingen.
! Ik ben het helemaal eens met kir_ples en Unfaithful.
! En het gaat écht niet vanzelf, alleen kan niemand zich dat voorstellen
. Meid: Geniet er maar gewoon van dat je zo'n fijn en mooi paard hebt
Een combinatie word je niet zomaar daar moet je tijd voor uittrekken, maar dat schijnt niemand zich te kunnen bedenken
talented schreef:Ik geloof absoluut dat de combinatie zich verbetert maar dat is vanaf deze foto's niet af te zien hoor! Jullie zijn bekenden/vriendinnen etc van de TS maar voor mensen zoals ik (onbekenden voor de TS) laten de foto's geen verschil zien met eerder geplaatste. Daarbij vind ik de foto's van dusdanige kwaliteit dat het gewoon onmogelijk is om er ook maar iets zinnigs over te zeggen.
) geen vriendin van haar
maar ik vind gewoon, naar aanleiding van de foto's die ze elke keer post, dat ze vooruit gaat.. nu zijn deze foto's inderdaad niet zo duidelijk, maar ik vind dat iedereen haar niet zo hoeft af te zeiken (niet dat jij dat doet hoor!!
) over dat zij een paard heeft die alles al kent enzo.. dat is gewoon niet eerlijk!
Annemarie_ schreef:Ik ken Cleo ook niet persoonlijk maar ik zie wel heel veel verbetering vanaf de eerste topics die ze plaatste. Bij die foto's kreeg ik echt het idee dat ze op M niveau bezig was ipv Z2. Ze is wel degelijk veel vooruit gegaan maar ik denk dat ze idd nog langer de tijd nodig hebben om nog meer een combinatie te vormen.
cle0o_o0 schreef:Kun jij mij dan misschien uitleggen wat deze foto's ervoor zorgen dat dit geen Z2 niveau lijkt?
xxsyl cle0o_o0 schreef:Ik heb eerst een aantal mensen een pb gestuurd maar ik zeg het nu maar gewoon in dit topic.
Ik ben het een beetje zat hier op bokt, ik moet met iedere opmerking die ik plaats maar opletten wat ik zeg omdat ik anders arrogant, ondankbaar etc. ben. Er is zelfs iemand die mij gaat vergelijken met Joyce (de vorige amazone van Maiko) en het dan nog gek vindt dat ik hem niet even goed kan rijden als Joyce dat kon. Ik ben dat soort opmerkingen helemaal zat en ik ga me dus een beetje afzijdig houden, ik zal nog wel foto's plaatsen van wedstrijden en andere bijzondere dingen.

cle0o_o0 schreef:De opmerking van gevorderde combinatie klopt niet, ik heb wel wat ervaring bij de pony's en Maiko heeft veel ervaring, maar samen moeten we nog veel uitvogelen.
)