OoappeloO schreef:Het lijkt dat ze rechtsom lekkerder loopt dan linksom, met het inbuigen (denkbeeldig om je binnenbeen heen).
Verder vind ik 'er lekker lopen, mooi over de rug en lekker los in 'er lijf.
Misschien straks voor als jullie verder zijn met longeren leuk/goed om wat in hoogte te gaan afwisselen. Dus laag over de rug en weer wat hoger in stellen.
Netjes hooren leuk dat jullie nu zo aan de gang gaan!
Edit: vind 'er nu al goed lopen, maar ze mag achter mat meer onderkomen. Ze loopt 'er wel actief mee maar zen mag 'er achterhand wat meer ondernemen lijkt het. Gewoon nét iets meerEn dus wat sterker gaan maken. Maargoed dat gaat goedkomen!
Klopt, ze is op de rechterhand losser dan op links.
En dan hoger instellen komt vanzelf wel, ik wil haar eerst op deze hoogte goed hebben lopen, en dat doet ze zoals je zelf al aangeeft nog niet helemaal perfect omdat haar achterhand er inderdaad nog net íéts actiever mag. Daar ga ik nu eerst aan werken, en daarna ga ik bezig met hoger instellen

Ook vind Lady dit lange en lage moeilijker dan hoog, dus vandaar dat ik dit meer en liever doe

Bedankt voor je reactie!
Balkjes draven, als je die daar hebt. Verder overgangen, en volte verkleinen en weer openen. En wat schouderbinnen vragen als je ernaast loopt.