Lady (Welsh) @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marlies22

Re: Lady (Welsh) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 09:32

OoappeloO schreef:
Het lijkt dat ze rechtsom lekkerder loopt dan linksom, met het inbuigen (denkbeeldig om je binnenbeen heen).
Verder vind ik 'er lekker lopen, mooi over de rug en lekker los in 'er lijf.
Misschien straks voor als jullie verder zijn met longeren leuk/goed om wat in hoogte te gaan afwisselen. Dus laag over de rug en weer wat hoger in stellen.
Netjes hoor Lachen en leuk dat jullie nu zo aan de gang gaan!

Edit: vind 'er nu al goed lopen, maar ze mag achter mat meer onderkomen. Ze loopt 'er wel actief mee maar zen mag 'er achterhand wat meer ondernemen lijkt het. Gewoon nét iets meer Lachen En dus wat sterker gaan maken. Maargoed dat gaat goedkomen! Lachen

Klopt, ze is op de rechterhand losser dan op links.
En dan hoger instellen komt vanzelf wel, ik wil haar eerst op deze hoogte goed hebben lopen, en dat doet ze zoals je zelf al aangeeft nog niet helemaal perfect omdat haar achterhand er inderdaad nog net íéts actiever mag. Daar ga ik nu eerst aan werken, en daarna ga ik bezig met hoger instellen Knipoog
Ook vind Lady dit lange en lage moeilijker dan hoog, dus vandaar dat ik dit meer en liever doe Lachen

Bedankt voor je reactie!

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 16:18

Idd de basis eerst lekker erin hebben om dan te gaan afwisselen. Tip voor 'er achterbeentjes Tong uitsteken Balkjes draven, als je die daar hebt. Verder overgangen, en volte verkleinen en weer openen. En wat schouderbinnen vragen als je ernaast loopt.

Maar ik denk dat je niet veel tips nodig hebt, je weet volgens mij best goed waar je mee bezig bent!

Marlies22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 20:36

Balkjes lopen doen we inderdaad regelmatig Lachen Met SB ben ik nog niet bezig want wijken op druk doet ze nog niet heel erg goed. Ben er hard mee aan 't oefenen Knipoog

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 23:42

leuke pony, loopt er lekker ontspannen bij
en erg mooi, al die touwen Haha!