Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
igor001 schreef:k zie trouwes in je pro dat het een fjord van arin is, die van ons is ook van arin
!Woest schreef:Hoi, mooie fjord, leuk dat je dit met hem wilt doen en dat hij het ook allemaal zo goed oppakt, maar ik zou je aanraden om zo'n schokabsorberende pad aan te schaffen, een dun dekje gaat hem niet vermijden om je knie in zijn rug te voelen, plus het is nu eenmaal een feit dat je op en neer hobbeld omdat je geen houvast hebt, dat is normaal, maar dat voel hij wel degelijk.
veel sucses

Bellie2 schreef:vet leuk! ik zou het nog niet na kunen doen:P
die laatste paar fotos zijn ook erg leuk en erg mooi deken!
!nobillity schreef:Leuke foto's leuek broek heb je
!Ilsex schreef:Britt&Tico
ziet echt echt té lief uit, echt een super stel !

igor001 schreef:leuke foto's! let er alleen wel op dat je (ookal moet het paard het nog leren) zelf wel de juiste voltige houdingen aanneemt. Bij de vlag mag je bijv. je arm wel wat hoger houden. En je tenen netjes naar beneden uitdrukken. Voor de rest super! en een leuk paardjeen zie ik het nou goed ? heeft die een hartje op zn kont ?
echt grappig
.
!
Gipsylover schreef:Mooie deken, het ziet er goed uit!
.
wat heb je een knappe fjordje echt waar!! mooi beest 

doet pijn aan mn ogen eerlijk gezegd haha
.

Soms ook helemaal los.

suc6 er mee
!
succes nog
yvotje14 schreef:Leuk dat je zo veelzijdig met hem bezig bent, erg leuk setje ook.
Je had hem alleen wel even mogen poetsen voor je ging rijden![]()

.

stef schreef:leuke foto's! Tipje met de vlag: Leg je rechtervoet schuin over de kont heen, dan heb je wat houvast als je het straks in beweging gaat doen.
Doe met de vrije zit je handen hoger (1 lijn met je schouders) en draai mee met de volte, enne, ook met voltige niet naar de grond kijken

igor001 schreef:Bij de vlag mag je bijv. je arm wel wat hoger houden. En je tenen netjes naar beneden uitdrukken.
, wel heb ik enkele tips.
)
.. Paula1990 schreef:Heee Leuk Brittje..

Cishashka schreef:Ziet er leuk uit, wel heb ik enkele tips.
Foto 1. Je vierkant is niet vierkant, dat betekend dus dat je knieen meer naar achteren horen te liggen, daar naast moet je je tenen heel erg strekken en je kont niet kantelen(teen naar binnen draaien van je linkerbeen). Je moet door je linker eleboog heen zakken en je rechter arm hoger doen en dan je schouder naar achteren trekken. En het echte vierkant hoort met je linkerarm uit gestrekt en je rechterbeen naar achteren. (je hebt hem verkeerd om dus)
Voor de rest moet je goed op letten dat je je tenen strekt en als je zij waards zit je ook echt zij waards zit. En heb je een heel leuk braaf paardje!
Groetjes, Vivian.
!