Het rijden ziet er goed en ontspannen uit, inderdaad een heel verschil met de vorige foto's.
Jullie zijn fantastisch vooruitgegaan. Ga zo door dus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Seraphim schreef:Jee, wat een verschil met die foto's in de link, super hoor! Foto 5 geeft echt een heel fijn beeld
En wat een heerlijk beertje is het trouwens!

Renske_W schreef:Ziet er netjes uit hoor! Zeker als je dan kijkt naar de foto's van vorrige winter.
Netjes hoor!

anniee schreef:Wat een mooie ijslander en wat heeft ze een heerlijk vachtje
Denk erom dat je je handen niet te laag houdt, ik zou ze persoonlijk liever wat hoger zien. Verder ziet het er leuk uit!

ElanII schreef:Allereeerst complimenten met je superleuke en mooie IJslander.
Het rijden ziet er goed en ontspannen uit, inderdaad een heel verschil met de vorige foto's.
Jullie zijn fantastisch vooruitgegaan. Ga zo door dus

cruesli schreef:wat een leuk ijsje en wat een vooruitgang, super hoor!
.
dan zie ik je vast wel op de wedstrijden

.
.
beertje eva!

Skotti schreef:Hee Kimmy,
Hier ook een berichtje van mij! Eva ziet er echt veel beter uit! Jou houding is ook veel beter! super.
Ga zo doordan zie ik je vast wel op de wedstrijden
![]()
Kom je nog een keertje deze kant op? Als Skotti terug is?

Tries_en_Faf schreef:hee ziet er goed uit zeg!!!!
nou dressuurwedstrijdje?
Tis een goede basis als ze zo lekker ontspannen kunnen lopen!
Pistasche schreef:Jullie zijn echt hard vooruitgegaan
Ga zo door!

traan_beauty schreef:Ziet er goed uit zeg.
Het lijkt alleen alsof het zadel wel een stukje naar achter mag.. Maar dat kan ook aan mij liggen.

o0valerie0o schreef:beertje eva!
zijn leuke foto en het ziet er heel
goed uit hoor kim. verder heb ik eigelijk
niet zo veel commentaar. succes verder

skessa schreef:leuk !!! Ziet er hartstikke goed uit!
ik zou willen dat mijn ijslander zo kon lopen![]()
Ik ben het niet helemaal eens met anniee, over handen hoger houden.
Er moet een rechte lijn zijn van bit,via teugels , handen naar ellebogen. Omdat je een ijslander hebt met niet ontzettend hoge hoofdhouding vind ik het zeker op de laatste 3 foto's zoals jij het hebt gewoon kloppen!!

_Sammy_ schreef:Ahh ik denk dat ik verlieft ben
Wat een superleuk beesje!!!
Ziet er goed uit, Succes!

jonur schreef:He eva dat ziet er netjes uit!! Alleen vind ik de losstap foto wel erg rond en diep al (ben ik zelf vreselijk op tegen), zou haar toch wat langer laten. En pas op waar je je handen houd op een paar foto's (vooral de eerste) is het erg laag en je hebt dan de kans om je handen perongeluk enigzins vast te zetten op je benen. Op de andere foto''s zou het iets hoger kunnen om te voorkomen dat ze te diep gaat lopen en dan zou je haar wat meer been kunnen geven. Ze heeft verder wel een lekker actief been en loopt zo te zien lekker ontspannen en nageefelijk.
Ach ja galoperen in de bak vinden veel ijslanders erg moeilijk, die van mij kan nu een grote volte in handgalop rijden.
Ik neem voor het gemak aan dat ze in deze houding niet tölt?

)

BleikjA schreef:Leuke foto's Kimmy! Jullie zijn zeker vooruit gegaan
Ik ben nu heel erg benieuwd naar tölt foto's!

Woest schreef:oeee ik heef hetzelfde dekje, mooi hé
verder zien foto's er goed uit!

bianca78 schreef:Wat een lekker dier heb je zeg! Vooral die laatste foto![]()
Veel succes nog verder!

rakni schreef:heerlijk om naar te kijken, eindelijk nog een dressuurijs op HAW!
Tja, met Rakni rij ik nog niet na zijn ziekte, dus geniet ik extra van jouw foto's! Ik vind het een heel fijn beeld geven. inderdaad zouden je handen iets hoger mogen. Je benen liggen netjes zeg!
Veel plezier!
Groetjes Anne
Harstikke bedankt en veel beterschap met Rakni!bacciej schreef:Ohw wat een lekkere teddybeer is het zeg :d Ziet er geweldig uit Ga zo door zou ik zeggen :d
Ziet er super uit hoor. Ga ook geen commentaar geven, meeste geef je zelf al aan of wordt in het topic al gemeld.