Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Liedje schreef:Wat leuk zeg die bokkesprongen!
Maar Kim, een rood halster...![]()
Die glanst 

ja, het viel mee hoor. Ze heeft 3x gebokt denk ik 
Zoals je ziet reageert ze er heel goed op. De slof is vrij los vastgemaakt en hangt meeste tijd ook helemaal door. 
Lauss schreef:Morris schreef:Ik zou het niet accepteren als mijn paard aan de longe ging bokken. tuurlijk als ze schrikken, dan kan dat gebeuren. Maar bij mij aan de longe moet het paard zich gewoon gedragen, net zoals onder het zadel.
*steekt wijsvingertje op en begint ermee te zwieren.
Foei Coby! Je mag niet bokken aan de longe!
Lauss schreef:Morris schreef:Ik zou het niet accepteren als mijn paard aan de longe ging bokken. tuurlijk als ze schrikken, dan kan dat gebeuren. Maar bij mij aan de longe moet het paard zich gewoon gedragen, net zoals onder het zadel.
*steekt wijsvingertje op en begint ermee te zwieren.
Foei Coby! Je mag niet bokken aan de longe!
Foryourneeds schreef:wahhahaahja, het viel mee hoor. Ze heeft 3x gebokt denk ik
Temptation: Ik doe de slof onderaan vast met de klipjes en aan de zijkant maak ik er een knoop in rond een ringZoals je ziet reageert ze er heel goed op. De slof is vrij los vastgemaakt en hangt meeste tijd ook helemaal door.
Foryourneeds schreef:wahhahaahja, het viel mee hoor. Ze heeft 3x gebokt denk ik
Volgens mij heeft ze alleen maar gebokt & zijn de niet-bok-foto's gemaakt in de 'oplaadmomenten'. Volgens mij zit je ons allemaal voor te liegen en is het jou bedoeling om je paard zoveel mogelijk te laten bokken.
ja kan best zijn 

tinkervosje schreef:leuke fotos en een heel mooi paard,wat voor ras is het eigenlijk?