@ lonnie zadel en beugels ben ik met je eens, maar hij is niet te dik volgens mij hoor want dat is zijn bouw hij is gewoon stevig en grof gebouwd @ bonzjo bedankt
ik heb een tinkervan 1.53 ie er ruim 7 jaar geleden zo uitzag, tot de dierenarts een ker kwam en vertelde dat meneer toch wel 100 kilo mocht verliezen.mijn tinker is precies zo grof egbouwd, maar als je kijkt bij de nek en schouders, mag er toch wel wat af hoor, al worden ze natuurlijk nooit superslank. zal anders eens een paar foto's zoeken van mijn tinker
Ik had hetzelfde met 'mijn' pony. Ik zag pas hoe dik hij was toen hij een tijd op een kaal landje stond en enorm afviel! Echt niet normaal. Zijn benen leken ook ineens vet lang :S
Nu staat hij weer 'gewoon' op het land en flink aangekomen, al lijkt hij goed, hij is waarschijnlijk weer veel te dik, maar opzich valt eht helemaal niet op :S
@ tamara dankje @ bonzjo ja ik weet het @ lonnie bedankt dat je me waarschuwt hoor dat stel ik op prijs maar hij is ook half trekpaard he dus dan is het mischien logischer dat ie wat stevig is...
He, daar is Rocky! Vind het nog altijd een superstoer paard. En hoe braaf hij ook in zn eentje de weg op gaat, echt heel flink. Vind zijn sokken en baard ook zo gaaf
@ annemiekvm : haha ja echt wit is ie niet meer, maar dat heb je met "witte" paarden @ hessel Bedankt @ corinagirl hij is zeker stoer en die sokken en pard horen echt bij hem inderdaad
Ik kan me voorstellen dat je veel reacties krijgt op dit paard, wat een schitterend dier. Ik vind ze wel mooi zo grof gebouwd, dat zie je niet zo veel meer tegenwoordig.
ohhhh wat een knapperd! alleen... zonder onbeleefd te zijn maarre.....hij is echt wel te dik hoor... En ik mag het zeggen, ik heb namelijk precies zo'n zelfde Tinker, 1.57 m groot en ook veel te dik.
Of bij ons op het werk noemen ze het heel netjes....overconditie! Das om de eigenaren het nieuws voorzichtig te brengen Je moet de ribbetjes kunnen voelen als je over z'n zijkantje wrijft.
Je hebt hem wel lekker lopen hoor! Mijn Tinkers vinden het gewoon echt niet leuk om in de bak te rijden en lopen dan echt met zo'n blik van "nou tis dat jij het wil, maar anders...." en dan is bij mij ook de lol eraf. Dan maar weer lekker het bos in... wat een straf!!
@ breatje ja een beetje dik is ie mischien wel maar hij is maar half tinker he, hij is ook half Clydesdale dat is een soort Engels trekpaard. dus dan is het wele en beetje anders als bij jou denk ik
@ ziggy janet dan zal die van jou er ook ongeveer zo uit zien denk ik
verder iedereen heel erg bedankt voor de leuke reacties !!
Mooi paard hoor. Toont ook supergroot met jou erop . Aan die beugels moet je misschien eerst even wennen, begin daarom met 1 gaatje zodat je de volgende dag niet de hele dag spierpijn hebt succes