mijn tatoeage in me nek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

iloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 20:06

Nog meer mensen hier met een piercing wil je het ff achterlaten?

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 20:30

Ik vind je nek wel een mooie plaats voor een tattoo. Ik wil er daar zelf ook nog één. Mijn moeder heeft een lotus bloem in haar nek, dat is erg mooi. Zelf heb ik er 6. In de winter komt er nog EEn bij. Ik heb nu een slamander op mijn linker enkel, een éénhoorn op mijn linkerschouder, een tribal doodshoofdje om mijn navel, een éénhoorn op mijn rechterbovenarm, een Elivish Speukje (uit LOTR) op mijn rechterarm en een Keltische gevleugelde kat op mijn rechterschouder (voor de kenners van Angel, het is de tatoo die Angel in de serie heeft, maar dan andersom).
Afbeelding

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 20:58

echt supermooi allemaal, vooral die eerste vond ik mooi, van miss.....khou wel van letters, ik ga d'r deze week ook 1tje laten zetten.....als ik durf hihi Lachen

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 21:02

vonneke schreef:
ik las dat je pas 16 bent naar mijn weten mag het eigenlijk pas vanaf je 18. wie heb je zo gek gekregen?

x yvon

Officieel 16, met toestemming van je ouders. Ik was 15 Schijnheilig
Maar hij was al begonnen aan mijn tattoo Haha! Overigens met toestemming van mijn ouders hoor!

Ik vind het niets, niet mijn smaak. Ik ben sowiezo niet zo van de letters...en de plek is ook niet mijn smaak. Maar als jij het maar mooi vindt, en er gelukkig mee bent, dan ben ik dan ook *LOL*

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 21:10

Niet mooi zijn net 2 vlekken, die van Kirsten is echt heel gaaf, en die ene op de onderug vind ik ook wel erg mooi.

astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 00:22

Vind zelf tattoo's erg mooi alleen de letters die je hebt gezet zijn erg onduidelijk wat het natuurlijk niet erg mooi maakt.
Ikzelf heb 6 tattoo's een trible band op mijn linkerarm; een erg groot keltisch teken die begint net boven mijn elleboog en deze loopt door over mijn schouderblad naar mijn rug toe; een trible teken op mijn enkel; de naam van mijn man op mijn pols net onder mijn horlogebandje ; een ring en sinds kort een trible teken op mijn linkervoet.
Wat piercings betreft heb ik er 3 een navel, tong en een kleine in mijn oorschelp.
Lovers

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 00:51

Ik zou persoonlijk nooit voor letters in mijn nek hebben gekozen, en als ik eerlijk mag zeggen zijn ze eigenlijk best wel groot. Je kunt zo nooit je haar opsteken, zonder dat ze je tattoo zien.

Een tribal op de onderrug vindt ik wel heel mooi.
Maar om nou de tekst van "The one ring" op mijn arm te laten zetten, nou nee. Net zo min als dat ik de ring aan een ketting om mijn hals zou dragen. Die tekst zou ik echt niet voor de rest van mijn leven willen dragen hoor....
Die keltische kat is wel geweldig, maar ik ben dan ook een grote Ierland-fan...

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 00:53

hmnee die letters in je nek vind ik niet mooi...
als ik al een tattoo zou nemen, zou dat een heel kleintje zijn...het liefst op m'n hand tussen m'n duim en wijsvinger, maar volgens mij doet dat heeel veel pijn...

Miss X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 11:24

Oh ik heb me haar vaak los dus heel veel mensen weten niet eens dat ik een tatoe heb.

De tatoe is erg onduidelijk te zien maar in het echt zijn het niet twee vlekjes maar zie je het wel duidelijk.

Ik had al zulke reactie´s verwacht... niet erg hoor.
Het deed echt niet pijn,verbaasde me nogal omdat ze me vertelde dat je borst en je nek het pijnlijkste plek was..

verder heb ik een piercing in me neus gehda, in me tong gehad en me wenkbrayw gehad maar die is er allemaal uit, ik heb alleen nog eentje in me navel

p.s ik heb het gewoon in een tatoeshop gedaan ze vroegen niet naar mijn leeftijd

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 11:32

Miss X schreef:
De tatoe is erg onduidelijk te zien maar in het echt zijn het niet twee vlekjes maar zie je het wel duidelijk.

Gelukkig maar dan want zo kreeg ik een associatie met lijkvlekken Misselijk

Als mijn dochter met zoiets thuis komt over 8 jaar dan

Miss X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 11:32

Eerlijk gezegd vin dik dat je een tatoe moet zetten wat iets betekend, een engeltje of een eekhoorntje zijn dan leuk maar het heeft geen betekenis..

teminste zo zie ik het..

ik wil een rozenkrans om mijn enkel omdat ik christelijk ben en ik draag zelf ook een kruis..

die letters heeft ook een betekenis ´´mijn naam´´ en me halfbroertje heeft dezelfde initialen dus dat vind ik bijzonder

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 14:36

Ik heb ook nog een navelpiercing. Maar het is maar goed dat iedereen zelf bij tatoos een verschillende smaak heeft anders liepen we allemaal met dezelfde tatoo rond. Ik ben nu heel hard aan het zoeken naar een mooie tattoo van een rat omdat ik dus ook ratengek ben. En wat ik echt wil is een Tinker op mijn onderrug in volle galop. Maar ik durf niet omwille van het wit dat zie je niet mooi in een tatoo.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 14:54

ik vind ze wel gaaf Miss X.... ik heb zelf 7 tatoo's... ik zal proberen vanavond een foto te maken met de digicam van mijn 2 favoriete tattoo's....

Door wie heb je ze laten zetten?

DunnitsMystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 14:55

Allereerst Miss X.. Ondanks dat ik zelf niet zo'n fan ben van letters vind ik het toch een nette tattoo.. Zoals met alles blijft het iets persoonlijks natuurlijk dus zolang jij er blij mee bent is het goed..

Quinzy schreef:
Ik heb ook nog een navelpiercing. Maar het is maar goed dat iedereen zelf bij tatoos een verschillende smaak heeft anders liepen we allemaal met dezelfde tatoo rond. Ik ben nu heel hard aan het zoeken naar een mooie tattoo van een rat omdat ik dus ook ratengek ben. En wat ik echt wil is een Tinker op mijn onderrug in volle galop. Maar ik durf niet omwille van het wit dat zie je niet mooi in een tatoo.

Wit is inderdaad lastig te tattooeren.. maar het ligt er heel erg aan hoe jouw huidskleur van zichzelf is.. Als je een vrij dunne huid heb dan komt wit er beter door als anders.. Waardoor wit ook goed uitkomt is door het gebruik van contrast.. Een goede tattoeerder kan dan het laten lijken dat het wit is terwijl het dat niet helemaal is.. Als je echt graag je tinker op je rug wil moet je gewoon bij een zootje tattoeerders langs gaan en vragen hoe ze dat willen oplossen i.v.m. het wit.. Hou er wel rekening mee overigens dat als je die tattoo gaat laten zetten en je gaat b..v op het strand liggen dat het wit niet echt wit meer is.. (ik spreek hiermee uit ervaring Lachen )

Miss X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 15:17

Wit vin dik wel erg mooi? en ik ben licht getint zie je dat dan goed?
Ik wil een rozenkrans op mijn enkel

DunnitsMystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 15:24

Ik heb een lichte huid en dan komt wit er best mooi uit.. Maar het beste werkt het als het in contrast met een andere sterke kleur wordt gebruikt.. (i.e. zwart.. rood.. etc) als je een iets getinte huid heb is het denk ik een goed idee om het samen met een contrast kleur te gebruiken.. Maar het beste is het om eerst ff wat navraag te doen bij tattoeerders .. dikte van je huid etc etc is ook van belang..
Soms kunnen ze ook door iets minder diep te tattooeren zo'n kleur eruit laten komen.. zo heb ik ooit op een tattooconventie een witte tribal op een surinaamse jongen gezien en dat zag er echt super uit.

DunnitsMystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 16:05

Afbeelding

Dit is mijn laatste tattoo.. in het groene gedeelte boven zit wat wit.. beetje lastig te zien alleen op deze foto.. maar ja dat is de enige die ik heb Lachen

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 16:09

uhm jakkie, ik wil ook een tattoo maar zo een grote?? no thanks

DunnitsMystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 16:14

hehe tja het blijft een persoonlijke smaak.. De 1 houdt helemaal niet van tattoos de ander alleen van kleine, ik toevallig van groot werk. ben ook nog niet klaar met die arm Lachen er is nog blanke huid te zien Knipoog

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 16:33

Lieve schatten ...
Het is TATTOO Knipoog
Lol wat zie je allemaal voorbij komen tatoe tattoe tattouweren Tong uitsteken lol *LOL*

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 16:53

Me Verward

Mijn, m'n, van mij, kan allemaal, maar me

Tattoo is absoluut niet mijn smaak, maar je moet doen waar je zelf blij van wordt. Hoop dat je er later geen spijt van krijgt.

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 18:56

geartsje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 23:34

Hier is die van mij

[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Foto-04(1)(1).JPG[/img]

Kvind die van jou wel heel mooi hoor!! Ik laat nog 1 zetten, want et is wel heel verslavend... kwil nog 1 op mijn linker heup..

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 23:47

Heb nu 3 tattoos, een chinees draakje op m'n schouders, een chinees teken op m'n enkel en een tribal onder aan mijn rug. Ik vind zelf niet alle tattoos mooi, over het algemeen hou ik niet van kleuren en tattoos die niet symmetrisch zijn. Een tattoo moet simpel zijn, niet een heel kunstwerk, vind ik dan. Maar er zijn uitzonderingen natuurlijk. Vind de tattoo van Sada cool!

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 00:17

Ik heb zelf een piercing,die kan je eruit halen.
Een tatou kan je nooit meer fatsoenlijk van je lichaam afhalen(ja met laser maar dan zie je nog een lidteken!!)
Die tatou vind ik persoonlijk echt niet mooi!!!
Maar zoiezo vind ik tatoos nix!!sorry!