Allereerst Miss X.. Ondanks dat ik zelf niet zo'n fan ben van letters vind ik het toch een nette tattoo.. Zoals met alles blijft het iets persoonlijks natuurlijk dus zolang jij er blij mee bent is het goed..
Quinzy schreef:Ik heb ook nog een navelpiercing. Maar het is maar goed dat iedereen zelf bij tatoos een verschillende smaak heeft anders liepen we allemaal met dezelfde tatoo rond. Ik ben nu heel hard aan het zoeken naar een mooie tattoo van een rat omdat ik dus ook ratengek ben. En wat ik echt wil is een Tinker op mijn onderrug in volle galop. Maar ik durf niet omwille van het wit dat zie je niet mooi in een tatoo.
Wit is inderdaad lastig te tattooeren.. maar het ligt er heel erg aan hoe jouw huidskleur van zichzelf is.. Als je een vrij dunne huid heb dan komt wit er beter door als anders.. Waardoor wit ook goed uitkomt is door het gebruik van contrast.. Een goede tattoeerder kan dan het laten lijken dat het wit is terwijl het dat niet helemaal is.. Als je echt graag je tinker op je rug wil moet je gewoon bij een zootje tattoeerders langs gaan en vragen hoe ze dat willen oplossen i.v.m. het wit.. Hou er wel rekening mee overigens dat als je die tattoo gaat laten zetten en je gaat b..v op het strand liggen dat het wit niet echt wit meer is.. (ik spreek hiermee uit ervaring
)