ziet er goed uit hoor! Ik kan het je niet nadoen. ( eerst maar eens een goed paard zien te vinden
)Geen commentaar dus! Veel succes verder met Maiko
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
GinnyBanshee schreef:dat ook weer niet hoorvind het echt netjes, alleen moet hij van achter wat zakken en met kracht dat rondje gaan maken.. maar als hij dit al zonder moeite doet (zo ziet het er uit dan
) dan komt dat heus wel goed

Soet schreef:Zo zeg Cleo, fijn dat je stang en trens probleem nu opgelost is! De foto's en de filmpjes geven een ontzettend fijn beeld. Een rustige training waarin toch heel wat geoefend wordt. Heerlijk om te zien! Maiko ziet er, zoals altijd, super uit. En jullie zijn als combi IMO heel erg vooruit gegaan, tof om te zien! Ga zo door meid.
marillion schreef:hey cleo,![]()
het ziet er echt super uit meid mijn complimenten
als ik je zo zie rijden weet ik nog niet of ik wel start in harmelen (geintje hoor)![]()
super hoor

ladyenpippi schreef:Het ziet er super goed uit!!
Mijn paard heeft dus het zelfde probleem heb ook al veel stangen uitgeprobeerd ook een met een recht tongboog maar welke gebruik jij nu? Heb nu ook een rechte maar iets flauw naar voren gebogen, loopt ie heel slecht op. Veel succes verder!!

estherL schreef:Het ziet er steeds beter uit cleo ! Goedzo ! Probeer in de draf wel iets meer activiteit erin te houden dan komt het helemaal goed ! xx esther
Maar ik zal de middenweg wel weer even installeren
DresslOver schreef:Nou cleo, het ziet er naar uit dat die dip helemaal verleden tijd is! Geeft echt een fijn beeld zo. Heerlijk om zo te kunnen experimenteren met zo'n paard, ben jaloers man
edit; welk hoofdstel is dit trouwens?
Het hoofdstel is van döbert rondgenaaid, ik raad het je niet aan, de kwaliteit is best triest namelijk

Maar dat is natuurlijk een kwestie van trainen.. Voor de rest zie ik geen spoortje spanning meer! Helemaal top! Wanneer weer op wedstrijd?
Erg netjes en gecontroleerd!
sologirl schreef:Wow Cleo! Wat zijn jullie vooruit gegaan zeg!![]()
Je wissels zien eruit alsof ze vanzelf gaan! Keurig hoor! Zou ze wel iets verzamelder zien zodattie ze nog meer van de grond gaat springenMaar dat is natuurlijk een kwestie van trainen.. Voor de rest zie ik geen spoortje spanning meer! Helemaal top! Wanneer weer op wedstrijd?
13 januari heb ik een gewone wedstrijd en 20 januari junioren! 
Erg vervelend! Je eenvoudige wissels zien er trouwens wel echt voor 8ens en hoger uit zeg! Keurig! Ben benieuwd hoe je wedstrijdjes gaan en succes met je eerste junioren!
)
ziet er goed uit meis