(ik zit trouwens ook bij Hanna ik weet niet of je dat wat zegt
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
maar hoor je daan op het 1e filmpje van de les? uukjee_lover schreef:jaa nou weet ik wel wie je allemaal bedoeldmaar hoor je daan op het 1e filmpje van de les?
OEPSIE ZWEEP KAPOT GESLAGEN
MAARJAPuccina schreef:Vind het netjes gereden... Als je problemen hebt dat je pony trekt voor de sprong kan je beter overgaan in een volte dan hem zo stil te zetten voor een sprong. Ook merk ik dat bijna bij elk filmpje je pony na de sprong in de verkeerde galop zit, probeer tijdens je sprong door je gewicht een beetje te verleggen hem in de juiste galop te laten landen... Hij heeft wel een goede springtechniek en is een leuke pony hoor!!

amyke schreef:Waarom straf je je pony bij het voorlaatste filmpje??
Je pony weigerd omdat jij in zen mond zit te trekken en je trekt zijn hoofd scheef. Het is niet je pony zijn fout.
Verder heb je wel een heel mooie pony met een mooie techniek. Je gaat ook goed mee met de sprong en volgens mij krijg je wel goed les.
Ga niet de hele tijd van galop naar draf en terug naar draf. Zo gaan je pony zijn passen niet meer uitkomen. Probeer hem te laten landen in de goede galop of te laten overspringen. Als je pony kan wisselen,laat hem dan wisselen zonder in draf te gaan. Wisselt je pony niet,verplaats dan je gewicht boven de sprong dat je in goede galop neerkomt.
Ik had hetzelfde probleem,ik landde ook nooit in goede galop maar met een beetje oefening land je paard zo in goede galop.

dus komt helemaal goed hoop ik
*RobinCera schreef:Uukkkieee
ziet er netjes uit hoor remke!
*grrrr rianne*
zie je snel!
liefs
dat Grrr rianne
. amyke schreef:Oké dan,dat van dat wisselen in galop wist ik niet.
Op het filmpje lijkt het wel of je in zijn mond trekt. Maar je trekt hem zelf weg en toch tik je met je zweep,dat moet je mij eens uitleggen,dat begrijp ik op de een of andere manier niet...
Het is niet slecht bedoeld ofzo,maar ik zou mijn paard nooit straffen doordat ik haar stilzet voor de sprong ookal zou ik moeten van mijn trainer. Ik denk dat mijn trainer dan wel eens een antwoord van hier tot in tokyo kan krijgen. Maar ik kan het wel heel goed vinden met mijn trainer dat veranderd de zaak en het verlede van mijn paard ook nog.

uukjee_lover schreef:amyke schreef:Waarom straf je je pony bij het voorlaatste filmpje??
Je pony weigerd omdat jij in zen mond zit te trekken en je trekt zijn hoofd scheef. Het is niet je pony zijn fout.
Verder heb je wel een heel mooie pony met een mooie techniek. Je gaat ook goed mee met de sprong en volgens mij krijg je wel goed les.
Ga niet de hele tijd van galop naar draf en terug naar draf. Zo gaan je pony zijn passen niet meer uitkomen. Probeer hem te laten landen in de goede galop of te laten overspringen. Als je pony kan wisselen,laat hem dan wisselen zonder in draf te gaan. Wisselt je pony niet,verplaats dan je gewicht boven de sprong dat je in goede galop neerkomt.
Ik had hetzelfde probleem,ik landde ook nooit in goede galop maar met een beetje oefening land je paard zo in goede galop.
halloo..
ik wil ten 1e zeggen dat ik hem niet in zijn mond trek en hem er zlef weg trek dat is 1 ding hij kwam niet goed uit en er was daar bij de deur van alles aan de gang dus hij lette meer daarop danop mij.
En veder ken je onze les gever niet!! 9 ik heb het echt heel lang niet met haar kunnen vinden nu gaat het wat beter maar goed.. en veder mogen wij niet over springen omdat we het volgens haar niet goed doen?! dus moeten we terug in draf. en ik wisselde hem elke x wel ook wel in de galop allen dat staat niet op het filmpje..
Maar bedankt voor je verhaal de rest ook bedankt![]()
haa
xd