Britt (9) en Boy @ work in de winterzon!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

djoeka

Re: Britt (9) en Boy @ work in de winterzon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 14:58

Jethafa schreef:
Op die standfoto na ziet het er leuk uit. Het lijkt op die standfoto alsof de pony een hele holle rug heeft en het zadel verkeerd ligt (achterover gekanteld). Maar misschien vertekend de foto, dat kan altijd.

Verder knap hoor, zo'n meisje en dan zo goed rijden! Ik ben erg benieuwd hoe ver je met hem komt!

Zadel ligt inderdaad niet perfect. Het is een leenzadel en hij heeft er geen last van. Maar ik ben druk op zoek naar een ander zadel voor hem.

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 15:09

Ziet er erg goed uit!

Je dochter heeft een erg mooie beenligging al zeg ik het zelf. Had ook even in je profiel gespiekt en wat een supercombi is je dochter samen met de A-pony!

Zo ziet iedereen het graag denk ik! Volgt ze les bij jou of bij iemand anders?

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 15:31

Litterbox schreef:
Ziet er erg goed uit!

Je dochter heeft een erg mooie beenligging al zeg ik het zelf. Had ook even in je profiel gespiekt en wat een supercombi is je dochter samen met de A-pony!

Zo ziet iedereen het graag denk ik! Volgt ze les bij jou of bij iemand anders?

Dank je wel voor het compliment. Haar A-pony is er een uit duizenden, maar je moet haar wel kennen Knipoog

Britt is erg gemotiveerd en gaat 1x per week naar de ponyclub en normaal gesproken 1x per week prive-les. Voor de rest geef ik haar een beetje les door af en toe wat aanwijzingen te geven en dat werkt goed. Zelf les geven werkt niet want ze wil het zelf doen Boos! Dus ik laat dat zo want het moet voor haar wel leuk blijven Haha!

QueenOfSheba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 15:34

Echt een leuke pony!
Ik hoop dat je dochter er nog veel plezier zal mee hebben Knipoog
Groetjes

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 15:34

djoeka schreef:
Dank je wel voor het compliment. Haar A-pony is er een uit duizenden, maar je moet haar wel kennen Knipoog

Britt is erg gemotiveerd en gaat 1x per week naar de ponyclub en normaal gesproken 1x per week prive-les. Voor de rest geef ik haar een beetje les door af en toe wat aanwijzingen te geven en dat werkt goed. Zelf les geven werkt niet want ze wil het zelf doen Boos! Dus ik laat dat zo want het moet voor haar wel leuk blijven Haha!

Pfff je hebt het maar goed voor elkaar! Pling

Veel succes nog en ik denk dat je dochter het ook met deze pony ver gaat schoppen Ja!

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 15:49

Litterbox schreef:
Pfff je hebt het maar goed voor elkaar! Pling

Veel succes nog en ik denk dat je dochter het ook met deze pony ver gaat schoppen Ja!

Dank je, maar als de kinderen zelf willen ben je al een heel eind. Haha!
Of ze het met deze pony ver zal schoppen durf ik nog niet aan te denken.
We nemen alle tijd, eerst moet ze hem goed leren kennen want hij ziet alles wat er om hem heen gebeurd.
Het liefst gaat ze volgende maand al starten Knipoog maar dat vind ik nog veel te vroeg Clown

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 18:06

Wat een leuk ding zeg die pony!!
Rijden ziet er ook netjes uit.
Leuk hoor! Haha!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 18:09

Wat een leuke combinatie en wat een lekker koppie zit erop die pony! Lovers Mooie grote ogen Haha!
Vind dat ze haar hakken wel wat meer uit mag drukken & anders sporen af omdat ze anders te veel prikt Knipoog (wat ik dan van de foto's zie!!)
Verder, ze komen er wel Ja