Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat van die lintjes is idd een goed idee.. met bekappen gaat nu super doet nu ook gewoon zijn achterbenen normaal optillen en zo, hele fijne hoefsmid gevonden
Ik heb een pony die Giorgio heet en 1 die Armani heet
Longeren valt niet echt commentaar op te geven, en wat te geven was is al gezegd
Verder niet naar jou bedoeld: maar er is iets wat me vrésélijk irriteert en opvalt. Ik zag namelijk een tijdje geleden een topic met een fries van 2,5 die gelongeerd werd, helemaal afgekraakt omdat het paard te jong was. En in dit topic niemand. Nogal vreemd...... maar ik zal wel de enige zijn wie dat opvalt
Verder vind ik 2,5 prima om te beginnen. Maar mooi paard
!!! 
erleyne schreef:Wat een stoer beest!
Misschien een idee om even een lintje te spannen in de bak, als je daar gaat longeren. Dan hebben ze net wat meer aanleuning. DIe van mij vind het ook nog steeds lastig om in zo'n grote bak zelf de weg te vinden!
Hopelijk komt het helemaal goed met zijn knieën, dan kan je er over een paar maandjes lekker op rijden!

rowo schreef:erleyne schreef:Wat een stoer beest!
Misschien een idee om even een lintje te spannen in de bak, als je daar gaat longeren. Dan hebben ze net wat meer aanleuning. DIe van mij vind het ook nog steeds lastig om in zo'n grote bak zelf de weg te vinden!
Hopelijk komt het helemaal goed met zijn knieën, dan kan je er over een paar maandjes lekker op rijden!
Zelfde wou ik zeggen.. Scheelt jou ook weer een bult lopen, want volgens slepen de meesten je wel een keer door de bak!
Ook maak ik de longeerlijn anders vast. Ik sla um 1x rond om de binnenste ring en doe um dan aan de buitenste vast.
Ik zou overigens toch wat langer wachten dan 2,5 jaar. Ze zijn nog lang niet volgroeid en longeren is wel een zware belasting. K vind het wel raar dat de DA zegt dat het juist goed is?
Wel een leuk paardje overigens! Laat je um hengst?
. Een paard dat ik kende had ook een probleem aan een van zijn benen en moest ook gelongeerd worden om die reden. Bij hem was het omdat hij wat gespierdere benen moest krijgen zodat alles op zijn plek bleef zitten, vermoedt dat het hier om ongeveer dezelfde reden gaat
Correct me if I'm wrong

tja dierenarts zegt half uur, ik doe kwartier dus heb al geminderd
en het is om MEDISCHE reden
mee eens 

zie je wel op school
PattyOosten schreef:Ik vind dat je een knappe twenter hebt, maar ik snap niet zo goed waarom je hem niet lekker van zijn jeugd laat genieten.

k sta in egmond binnen