Filmpje van Wally (Redford) @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ryanne_

Re: Filmpje van Wally (Redford) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 14:53

Leuk beest alleen is het niet echt de bedoeling dat er zo veel tempo verschil zit tussen doorzitten en lichtrijden hij komt erg in tempo terug als je gaat doorzitten..

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 15:05

Wally loopt super en dan wat Jura zelf al aangeeft is het is een jong en groot paard en tuurlijk kan je die gelijk erdoor heen trekken maar we willen graag over tien jaar nog plezier hebben van onze REDFORDJES Knipoog

xEbony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 15:51

Ziet er netjes uit Lachen! Je houding is echt heel netjes, je benen mogen misschien ietsje stiller. Ik vind dat je paard nog net een tikkeltje ronder mag lopen! Succes ermee Lachen!

Liefs.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 16:58

Leuk paard joh! Haha!
Je rijd hem ook erg netjes, hij loopt heel gecontroleerd.
Voor mijn gevoel mag je er nog iets meer aanzitten, dat je 'm echt corrigeert als ie iets fout doet, bijvoorbeeld van dat filmpje in Wanroy, als die zo zit te klieren in de galop, meteen hup benen erbij en voorwaarts oplossen.
Goed actief houden en dan komt het helemaal goed!
ik denk dan namelijk dat 'ie echt muchhhhhhhh beter uit de verf komt Vingers aflikken

Zalvador

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 17:56

Heel leuk beestje! Dat ie niet helemaal regelmatig van achteren is op het filmpje ligt waarschijnlijk aan de hele harde bak, best belastend voor de benen en kunnen ze wat gevoelig door worden en/of heel voorzichtig door gaan lopen.
Maar voor de rest ziet die galop er super fijn uit, in de draf heeft ie wel souplesse maar er zou meer kracht uit de achterhand mogen komen.
Veel succes met het trainen naar wedstrijden toe!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-07 21:20

Bedankt voor jullie reacties!

Idra, dank je wel! Ik snap soms ook niet meer wat 'ze' op bokt nou eigenlijk willen zien. Het lijkt wel of het nooit goed is...

Ryanne, jij begrijpt het verkeerd denk ik. Knipoog
Ik ben nergens aan het doorzitten maar was aan het schakelen door sterk terug te rijden en dan weer voorwaarts, zo maak je ze sterker.

anOukkj, ik mag er inderdaad wel wat meer aanzitten, daar heb je gelijk in, maar ik ben het niet met je eens over het klieren in Ermelo (bedoel je denk ik). Ze was daar wat fris en maakte haar rug iets bol, dat mag best als ze net van de trailer komt en voor het eerst zoiets ziet. Ik heb daar in elk geval geen problemen mee. Knipoog

Zalvador, paard loopt niet onregelmatig, enige onregelmatigheid kan komen door de overgangen in stukjes film, en het renderen van de pc. Ze moet zeker meer kracht krijgen, maar nogmaals, het is een jong paard dat nu ongeveer een jaartje onder het zadel is.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 21:59

Ziet er fijn en lekker ontspannen uit. Je hebt ook een fijne zit! Je zit niet te klieren met je handen of voeten. Je benen zouden af en toe net wat stiller mogen liggen, maar het is niet niks om zo'n reus te rijden. Vind dat je heel fijn rijd! Voor het mooie totaal plaatje zou wally idd net iets ronder mogen, maar dat komt vanzelf. Je hebt hem nu heel fijn aan het lopen! Super!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 12:17

Dank je wel! Lachen

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 13:50

Mooi dier hoor! Ik denk dat het ook wat lijkt dat ze er wat meer doorheen mag omdat hij hoofd en hals zo super stil en beheerst zijn. Als hij niet stijf voelt, dan is het ook niet zo, maar hij lijkt dat wel een beetje.
Verder vind ik zijn galop soms nog net iets te relaxed en niet alert genoeg. Het lijkt af en toe of hij biiiijjjna terug valt in de draf. Maar misschien lijkt het ook alleen zo.

Het ziet er allemaal lekker beheerst en gecontroleerd uit, dus veel succes met je wedstrijden!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 14:09

Dank je! Lachen
Haar aanleuning was eerst te rommelig, daar heb ik erg aan gewerkt, maar misschien is dat het inderdaad. Ze valt bijna nooit terug in draf vanuit galop, wat dat betreft heeft ze al best veel balans. Ik schakel wel veel maar dat zie je misschien niet goed genoeg tijdens dit filmpje.

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 15:05

Mooi Paaard zeg!

Maar probeer je benen Stil te houden want nu lijkt het net
dat je elke keer been geeft
Voor de Rest ziet het er netjes uitt!

unica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 09:42

ik vind het er leuk uitzien!!
goeie combi! Haha!