Foto's van het rijden, Mening ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 23:21

Hee Lotte dat ziet er super netjes uit!
Mooi paardje is het hoor!
Zoals vele ook al zeggen loopt ze op de voorhand maar door goed actief te rijden komt dat van zelf goed!
Ga zo door zal ik zeggen, succes ermee! Party!!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-02 23:29

vanda's schreef:
Leuke pony. Maar loopt ontzettend op de voorhand... Doet je instructeur daar wel wat aan??

xxx

ja, naar voren rijden en ben daar mee bezig maar ja daar is wel tijd voor nodig omdat vol te houden en haar dat aan te leren (heeft eigenlijk nooit echt tot nu toe echt door moeten lopen Bloos *schaam* maar ja het is niet anders) en sinds de geboorte van het veulen moest ik eigenlijk ook weer overnieuw beginnen met rijden, maar het komt wel goed Party!!

verder bedankt iedereen Kusje

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 23:49

Het ziet er heel netjes uit, als het beeld op de foto's hetzelfde overkomt als IRL zou ik tegen je zeggen:
Laat zien wat je hebt Haha!
Naar voren (over de oren van je paard heen) kijken
Been, been, been
Handen wat omhoog (kan ze als het goed is ook iets minder hangen).
Je armen lijken erg recht je mag wel een knik hebben tussen je boven en onder arm. Meer dat je onderarm een verlengstuk van je teugel is.
Begrijp je?
Als je meer drijft en je handen IETS hoger houd en zelf iets meer voorwaarts kijkt (dan heb je vaak ook meteen een zit die meer voorwaarts gericht is), dan denk ik dat je pony al meer op de achterhand zal komen.
Voor mijn beeld nu loopt ze wel netjes met ruggebruik.

Veel commentaar, maar eigenlijk zijn het allemaal ieniemienie dingetjes die het net ff afmaken, want ik vind het er echt netjes uitzien!

Maar dan nog IRL zou het heel anders op me over kunnen komen als zo van foto's

succes ermee!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 00:21

he leuke pony zeg! en idd in Heiloo, tis dat barb het zei, ik zag het geneens! heb daar van de zomer nog gestart in de dressuur en springen, ik weet niet of dat die schimmel is, maar ik moest ok tegen een schimmel springen van Heiloo.....een arab volgens mij, was toen nog in de L

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 18:56

nee dat was Daisy met Salco die is nu m geloof ik of bijna m, maar dat was niet deze, en idd in de zomer was ik toen eerst nog langsgereden op miijn pony daar toen de wedstrijd was Lachen

en idd mijn armen (afwasarmen noemt iedereen het) maar voor mijn gevoel heb ik gewoon te korte armen Knipoog anders worden mijn teugels namelijk weer langer Schijnheilig

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 23:38

Jamy schreef:
nee dat was Daisy met Salco die is nu m geloof ik of bijna m, maar dat was niet deze, en idd in de zomer was ik toen eerst nog langsgereden op miijn pony daar toen de wedstrijd was Lachen

en idd mijn armen (afwasarmen noemt iedereen het) maar voor mijn gevoel heb ik gewoon te korte armen Knipoog anders worden mijn teugels namelijk weer langer Schijnheilig

ja daisy heette ze ja! klopt. dus ik heb er nog een concurrent bij in de M
leuk! ja dat was jij zeker samen met nog iemand die toen langs kwam? op d wedstrijd zelf!

groetjes

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 15:54

ja met een vriendin, die reed op de pony van mijn vriendin maar die was op vakantie het was een vosje en mijnes dan zwart-bruin (vos had trouwens geel dekje Haha! )

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 17:27

haha dat is al een tijdje geleden! dat weet ik dus niet meer! weet alleen dat ik tegen dat schimmeltje moest springen en dat ik de bak(zand) erg lekker vond rijden met het springen hihi! en de prijzen natuurlijk.....die onthoud ik ook nog wel!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-02 16:31

haha oke dan! ja ik vind de bak zelf ook altijd wel lekker rijden Lachen

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 17:37

leuke foto`s leuke pony!
maarehm, je armen zijn wat te strak naar beneden, kan ik me ook wel voorstellen als ze zo op de voorhand loopt ja! Knipoog
maar als je je handen nou wat meer rechtop houd, scheelt dat ook Knipoog
veel succe nog!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 18:12

mooi bessie hoor, maar loopt te veel op de voorhand naar mijn mening, en gaat daardoor hangen. door haar 1st van uit ahter goed aan t lopen te krijgen, en dan pas rond rijden, ziet het er veel beter uit, dacht ik????
weet ik niet cker hoor!
maar t zijn wel mooie foto's

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-02 21:28

dank je wel, ja als ik me handen hoger houd hangt ze ook minder heb ik vandaag namelijk uitgeporbeert, ja maar om haar eerst voorwaarts te rijden lukt wel maar ze vind het nog moeilijk om allebei te doen maar lijkt mij ook een beetje lastig omdat ze namelijk bijna geen spieren nog heeft omdan haar achterhand er bij te houden, maar dat lijkt mij maar hoor iig