Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gwen schreef:Wat een brede nek heeft jouw Fries! Ben je op de tweede foto aan het verruimen of iets dergelijks, halsstrekken of iets anders? Ik vind het er over het algemeen wel prettig uitzien. De nageeflijkheid is er nog niet altijd helemaal, maar hij (zij?) loopt niet zo ontzettend in de krul als veel Friezen doen. Hij lijkt aardig alert en alles te willen zien
.
(Ik zat me net af te vragen wat er toch zo bekend is aan jouw gezicht, tot ik bedacht dat één van de assistentes bij de dierenarts een paard heeft. Jij belde net niet heel toevallig dat Kitty's medicijnen binnen zijn?).
als vele friezen) niet zo voorwaarts en dan is het bij Baerend best moeilijk om hem ook in een wat lager tempo mooi rond te houden. Hij hefet dan de neiging snel lang te worden. 
Shir89 schreef:Ziet er goed uit. Verbeter puntjes heeft iedereen, en op wedstrijd loopt het nou eenmaal bijna nooit zo lekker als thuis.
Ben eigenlijk ook heel benieuwd naar wat voor merk deken je er op hebt liggen??
. Middenstap vind ik sowieso best moeilijk om goed te rijden. Ze moeten verlengen, maar niet (te) lang worden, dat valt niet mee
. Gwen schreef:Ik had me een heel ander paard bij jou voorgesteld. Middenstap vind ik sowieso best moeilijk om goed te rijden. Ze moeten verlengen, maar niet (te) lang worden, dat valt niet mee
.

. Is ook een leuk paard, zeg
. Gwen schreef:Middenstap vind ik sowieso best moeilijk om goed te rijden. Ze moeten verlengen, maar niet (te) lang worden, dat valt niet mee.
. Welke klasse start je met de Fries? En met je eigen paard? (Zelf ben ik meer van het groomen
).
annelieke1 schreef:Shir89 schreef:Ziet er goed uit. Verbeter puntjes heeft iedereen, en op wedstrijd loopt het nou eenmaal bijna nooit zo lekker als thuis.
Ben eigenlijk ook heel benieuwd naar wat voor merk deken je er op hebt liggen??
Ja, we hebben nog genoeg puntjes om ana te werken![]()
Het merk van de deken is Qquest
Keedie schreef:Wat een lekkere fries![]()
Ziet er goed uit
:d