Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

merel_gomez schreef:Rivjenn schreef:leuke foto's!
Toevallig hadden wij vandaag bij dezelfde boom op de Voert foto's gemaakt!
Gomez lijkt wel dikker geworden., vorig jaar was ie ontzettend mager in de winter, heb hem nu liever met een iets te dikke buik, omdat swinters vrij moeilijk op gewicht te houden is.

Is ie toevallig van Gomel?
jaah gomez met zn lieve koppie:D merel_gomez schreef:@: paoline had je de cdtjs? al opgestuurd?
. 
Ik merk namelijk érg veel ruis op in 'sommige' foto's, en dat is uitermate zonde! Op deze manier kun je het uitvergroten van je foto's wel vergeten, vrees ik..
..
.. Hoe verder hoe beter.. Zorg ervoor dat je voor je de foto maakt alvast je camera scherpgesteld hebt op het onderwerp en ga vervolgens, met je vinger nog steeds op de autofocus, letten op het moment. Wanneer het paard bijna op het moment is waar je hem vast wilt leggen maak je de klik. Als je het gewenste moment dan niet ziet door het sluiten van je lensopening, zit het waarschijnlijk goed. Flink oefenen, want oefening baart kunst!
Zie dit als opbouwende kritiek, ik probeer je wat tips mee te geven zodat je je kunt ontwikkelen op gebied van Fotografie
. Ik weet dat het maken van goede foto's erg moeilijk is! Maar waar een wil is is een weg, heel veel succes!
ISO stond op 200.
Paoline schreef:Bedankt voor de tips charlieb0y! Kan er zeker wat mee.ISO stond op 200.
..