Dorage @ M1 dressuurtraining bussloo. [by RobinCera]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Re: Dorage @ M1 dressuurtraining bussloo. [by RobinCera]

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:52

Er zitten hele mooie foto's bij hoor Ja Maar sommige foto's (niet lüllig en aanvallend bedoeld Knipoog ) vind ik niet mooi omdat het te strak en gespannen is. Lachen

Dorage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 18:56

Dat ben ik met je eens, maar daar is haar beenwerk wel mooi dus vandaar dat ik ze dan plaats Lachen
Bedankt allemaal.

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:56

Hele mooie foto's vooral de laatste

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:59

Reden dat ze soms opgekropt loopt geef je zelf al, is ook wel te zien op de foto's.
Verder; Súper! Ja
Hele mooie foto's weer, en je rijdt echt netjes. Wou dat ik zo reed. Knipoog
Ik kijk wel vaker mee in topics van jou, en ik zeg het nog een keer; Wat een bewegingen heeft dat dier, en wat een plaatje! Kwijl

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:00

Heey jen!
Mooie foto's heeft robin van je gemaakt zeg!
Vind haar veel vooruit gegaan!
Jammer dat ze wat kort in de hals is, maarja volgende keer beter!
Probeer wel je hakken uit te drukken Knipoog

liefs marleen Lovers

Dorage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 19:02

Haha dankjewel!
Als ik nu af en toe naar oude foto's kijk van toen ik haar net had, kan je niet voorstellen dat dit Dorage is heel erg veranderd Lachen

@Marleen: dankjewel, dat opgekorpte is alleen omdat het zo druk was op bussloo en ze buiten altijd té heet is. & mijn hakken is moment opnamen!

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:05

Ik vind het echt een super leuk paard! Haha!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:09

Wat een prachtpaard is ze toch! Vingers aflikken Je kunt wel zien dat ze heet is ja, en daardoor vind ik haar ook wat té opgericht vaak, maar dat geef je zelf ook wel aan. Wat kan ze heeriljk strekken zeg. Mooie plaatjes!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:10

Dorage schreef:
haar afstamming is helaas onbekend Verdrietig

In het M1 moet ze zo lopen, en met loswerken doen we altijd lang en laag, maar natuurlijk voor de foto is het mooier als ze opgericht is Knipoog

Ten eerste: Práchtig dier. Echt waar Ja Het ziet er echt fijn uit, maar ik vind hem ook op sommige foto's nét een tikje te hoog ingesteld, opgericht ja dat moet, maar af en toe heb je hem iets té opgericht, waardoor hij neigt zijn rug weg te drukken, dit zal ook vast en zeker door de spanning/heetheid komen, dat geloof ik meteen, maar het is wel zonde van het geheel. Voor de rest ziet het er fijn uit. ik zou hem alleen graag met wat meer lengte in de hals zien, wat meer ruimte, en minder hand.

Edit; kijk zelf eens naar 6 en 8, en vervolgens naar foto 12.
edit 2: aanvulling.
edit 3; *zucht* 3e edit Rolleyes Wat een práchtige fotos! Ja heeeeel erg mooi gemaakt! Ja
Laatst bijgewerkt door DL_ op 16-12-07 19:14, in het totaal 3 keer bewerkt

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:10

Ik vind je paardje prachtig, maar ik vind je handen echt superstreng. Op de foto's lijkt het of je er heel erg aan hangt. Ook het bit zie je op de foto's soms behoorlijk eruit komen. Op sommige foto's zit je zelf er achteraan, dan duw je haar juist naar voren met je zit. Probeer zelf gewoon in balans te blijven zitten en dmv van je zit "sluiten" haar onder je te houden. Het blijft altijd lastig van die hete paarden Knipoog

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:12

Ben fan van jou paardje.
Erg mooi dier.

Leuke combinatie, mooie foto's.
En wat een heerlijk achterbeen.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:13

ziet er super uit
maar idd let op het hangen, je zit hem behoorlijk in de mond (kan natuulijk komen door het hete maar probeer erop te letten)
Ook heb ik het idde dat je soms wat scheef zit. Probeer in de galop iets rechter te zitten benen lang en rug reg ipv bol
Verder heel netjes hoor en gefeliciteerd nog met je behaalde resultaat!
Paard loopt verder super hoor...

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:16

Mooie foto's heeft Robin weer moooi gedaan ga der ook maar weer een keertje in huren Haha! haha
Succes verder

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:20

Zo Dorage was goed wakker zeg!
Ze loopt fijn over de benen maar de spanning zorgt nu echt weer voor een veel te korte hals. Maargoed dat weet je zelf onderhand ook wel Knipoog
Toch op die lengte blijven letten ondanks dat ze heet is af en toe even afvloeien helpt misschien

Nog gefeliciteerd met je kringkampioenschap! Kusje

primagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:37

Een hele mooie combinatie, echt waar!!!! Kwijl
Maar misschien 1 tip, probeer wat gedragener te zitten, dat maakt het geheel nog wat mooier!! Vingers aflikken
En wat er al eerder in dit topic werd gezegt, probeer Dorage (hem/haar?? Clown ) wat dieper in te stellen, dan kan je ook weer makkelijker gaan zitten, en zo vallen alle puzzelstukjes op zijn plek Bloos .

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:39

Ziet er weer super uit hoor, jullie zijn een top combinatie! Verder commentaar is al gegeven Ja

Dorage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 19:51

zoals ik al ( een paar x ) eerder had gezegd dat als ik gewoon in de bak train of op wedstrijd ze dan & dieper is in gesteld of nja beter blijft wachten dus er en in zakt en meer op lengte is omdat ik dat kan rijden als ze op mij wacht!
en het is logisch dat ik zo ga zitten want als ik heel licht ga zitten ben ik snel aan de overkant, net zoals met mijn handen!
Maar jullie hebben wel allemaal gelijk, maar dat jullie weten dat dit alleen is omdat ik buiten rij!

bedankt allemaal.

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:54

sorry Dorage maar ik vind het er totaal niet leuk uit zien.. Heel onvriendelijk tegen over je paard.. Ik zie het liever anders..

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:00

Wauw, echt een prachtige combinatie! Wat zal dat power een swung en power hebben! Zijn halshouding vind ik ook prachtig, je ziet duidelijk dat hij hoger ingestelt is en dat is heel wat om te bereiken (laat staan de rest natuurlijk haha)!

Ga zo doooooor! Vork

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:04

@Cynthiaaapje. Natuurlijk wil je een ontspannen beeld enzo. Maar de ts heeft al paar keer aangegeven dat ze nogal heet was. Moet ze dr dan een lange teugel geven ofzo?
Als een paard heet is probeer je hem terug te zitten met je zit. Dat zie je haar ook doen, maar als ze zo heet is en ze reageerd niet op zit, moet je wel ophoudingen enzo geven..
Hoe had je dit zelf willen doen dan? Of geef haar tips, om het beeld te verbeteren..

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:06

Geweldig dier!!
Kei mooi beestje!
GA zo door!

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:07

#Ymke# schreef:
Ik vind je paardje prachtig, maar ik vind je handen echt superstreng. Op de foto's lijkt het of je er heel erg aan hangt. Ook het bit zie je op de foto's soms behoorlijk eruit komen. Op sommige foto's zit je zelf er achteraan, dan duw je haar juist naar voren met je zit. Probeer zelf gewoon in balans te blijven zitten en dmv van je zit "sluiten" haar onder je te houden. Het blijft altijd lastig van die hete paarden Knipoog

Hier ben ik het echt mee eens.. Bijna bij alle foto's komt het bit er erg ver uit,, het lijkt gewoon of je er aan hangt

Citaat:
sorry Dorage maar ik vind het er totaal niet leuk uit zien.. Heel onvriendelijk tegen over je paard.. Ik zie het liever anders..

Ik ook

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:08

Haha overdrijven is ook een vak, Cynthiaaapje, het is geen dierenmishandeling Knipoog.
Ik vind Dorage zowieso een héle gave pony, maar probeer haar niet té hoog te laten lopen, af en toe zie je dat ze in 2 stukken loopt, en ik denk dat als je haar een klein stukje zou laten zakken dan dat het gewoon weer dik in orde is.
Maar je vorige foto's waren gewoon goed, Bussloo helpt vast ook een handje mee aan de heetheid Haha!. Snap ik best hoor, heb er ook zo eentje die al wegvliegt als je denkt aan lichter zitten buiten Ja.

Verder OK dan!

Dorage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 20:29

Cynthiaaapje schreef:

wauw dankje voor het leuke commentaar.
Kom is rijden op dorage en ga dan rondje bussloo, ik denk niet dat je het dan zo anders had gedaan Knipoog

Dankjewel allemaal Lachen

Dorage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 20:31

chanora schreef:
#Ymke# schreef:

Hier ben ik het echt mee eens.. Bijna bij alle foto's komt het bit er erg ver uit,, [b]het lijkt gewoon of je er aan hangt[b]

ja goed gezien! t lijkt zo.
dat is zeker een momentopnamen. En als ze niet reageerd op mijn zit dan is het vast de bedoeling om de teugels los te gooien uhuh! ze schoot gewoon elke keer er tussen uit, en ik heb liever niet dat ik mensen omver rij met hun hond Knipoog