Maar sommige foto's (niet lüllig en aanvallend bedoeld
) vind ik niet mooi omdat het te strak en gespannen is.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar sommige foto's (niet lüllig en aanvallend bedoeld
) vind ik niet mooi omdat het te strak en gespannen is.

Je kunt wel zien dat ze heet is ja, en daardoor vind ik haar ook wat té opgericht vaak, maar dat geef je zelf ook wel aan. Wat kan ze heeriljk strekken zeg. Mooie plaatjes! Dorage schreef:haar afstamming is helaas onbekend
In het M1 moet ze zo lopen, en met loswerken doen we altijd lang en laag, maar natuurlijk voor de foto is het mooier als ze opgericht is
Het ziet er echt fijn uit, maar ik vind hem ook op sommige foto's nét een tikje te hoog ingesteld, opgericht ja dat moet, maar af en toe heb je hem iets té opgericht, waardoor hij neigt zijn rug weg te drukken, dit zal ook vast en zeker door de spanning/heetheid komen, dat geloof ik meteen, maar het is wel zonde van het geheel. Voor de rest ziet het er fijn uit. ik zou hem alleen graag met wat meer lengte in de hals zien, wat meer ruimte, en minder hand.
Wat een práchtige fotos!
heeeeel erg mooi gemaakt!
haha

) wat dieper in te stellen, dan kan je ook weer makkelijker gaan zitten, en zo vallen alle puzzelstukjes op zijn plek
.
#Ymke# schreef:Ik vind je paardje prachtig, maar ik vind je handen echt superstreng. Op de foto's lijkt het of je er heel erg aan hangt. Ook het bit zie je op de foto's soms behoorlijk eruit komen. Op sommige foto's zit je zelf er achteraan, dan duw je haar juist naar voren met je zit. Probeer zelf gewoon in balans te blijven zitten en dmv van je zit "sluiten" haar onder je te houden. Het blijft altijd lastig van die hete paarden
Citaat:sorry Dorage maar ik vind het er totaal niet leuk uit zien.. Heel onvriendelijk tegen over je paard.. Ik zie het liever anders..
.
. Snap ik best hoor, heb er ook zo eentje die al wegvliegt als je denkt aan lichter zitten buiten
.Cynthiaaapje schreef:sorry Dorage maar ik vind het er totaal niet leuk uit zien.. Heel onvriendelijk tegen over je paard.. Ik zie het liever anders..

chanora schreef:#Ymke# schreef:Ik vind je paardje prachtig, maar ik vind je handen echt superstreng. Op de foto's lijkt het of je er heel erg aan hangt. Ook het bit zie je op de foto's soms behoorlijk eruit komen. Op sommige foto's zit je zelf er achteraan, dan duw je haar juist naar voren met je zit. Probeer zelf gewoon in balans te blijven zitten en dmv van je zit "sluiten" haar onder je te houden. Het blijft altijd lastig van die hete paarden
Hier ben ik het echt mee eens.. Bijna bij alle foto's komt het bit er erg ver uit,, [b]het lijkt gewoon of je er aan hangt[b]