Ziet er weer heérlijk uit Leo! Ulaney is echt een geweldig ding, Prachtig!! Binnenkort krijg ik de Canon Eos 400D , dan kom ik zékerweten foto's maken van je Knapperd! Áls je dat wilt natuurlijk!
Nog even een tipje over je handen en je rug, op sommige foto's hang je nét iets te veel naar achteren, en je handen te ver naar je toe, waardoor ze kantelen(piano). Dit kun je próberen te voorkomen door de teugels korter te pakken, waardoor je handen rechterop gaan staan, en je automatishe rechter gaat zitten doordat je de teugels korter pakt Snap je hem nog ?!
Wil je een compliment geven hoe je haar rijd, heb topic's van jullie gevolgt, en dit ziet er écht veel beter uit... De achterhand treed ook steeds meer onder, Super!
Thnx! Linsey, tuurlijk mag je langskomen ! Graag zelfs. ( Ben wel über jaloers dat je de 400D krijgt ) Bedankt voor je tip, denk wel dat ik er wat aan heb, klopt precies wat je zegt
sorry maar dit loopt echt niet goed , achterhand er totaal niet bij jammer, en loopt erg op de voorhand en ze achterhand moet echt meer geactiveerd worden want die hangt er maar een beetje bij amazone moet meer achterover zitte en handen hoger en bij elkaar en tenen naar binne ik hoop bij de volgende foto's meer verbetering te zien wel mooi paard
Dankje wel Angelique ! Dekje is leuk he Bij mij ligt ie alleen wel beetje appart
Boldguy, dit vind ik persoonlijk wat overdreven. Het geeft volgens mij geen vreselijk vervelend beeld om naar te kijken. Hij loopt idd soms wat op de voorhand, maar echt niet zo extreem. Achterhand treed er al veel meer onder. M'n houding wordt aan gewerkt. Volgens mij staat er juist in dit topic dat ik niet té veel naar achteren moet hangen. Tenen vallen volgens mij eigenlijk best mee. Maargoed wie ben ik Als je onze andere topic gevolgd zou hebben zou je reactie denk ik niet zo geweest hoeven te zijn, dan kun je namelijk zien dat we er hard aan werken en dat er ook verbetering in zit